„Vizualinė tarša“ Klaipėdoje: automobilių supirkimas – ne reklama? | Diena.lt

„VIZUALINĖ TARŠA“ KLAIPĖDOJE: AUTOMOBILIŲ SUPIRKIMAS – NE REKLAMA?

Vizualinė tarša mieste vis dažniau pasireiškia nelegalia reklama ant senų automobilių arba jų priekabų, paliekamų stovėti judriausiose miesto vietose. Tai sunkiai sekasi kontroliuoti net savivaldybės Viešosios tvarkos skyriaus specialistams.

Taikos prospekte, šalia pagrindinės gatvės esančioje aikštelėje, stovi ne pirmos jaunystės mašina. Ji ne tik užima vietą, bet dar ir reklamuoja automobilių supirkimo paslaugas.

Tokių mašinų Klaipėdoje veikiausiai yra kelios dešimtys.

Aplinkos gerove nesirūpinantiems verslininkams kontrolieriai skiria baudas, tačiau automobiliai, palaikius vienoje vietoje, perstatomi kitur.

Apsukrūs verslininkai savo turtą demonstruoja gerai matomose erdvėse – šalia daugiabučių, prekybos centrų arba pagrindinių gatvių.

Reklaminę transporto priemonę palikdami stovėti ten, kur dažniausiai teisiškai tai galima daryti, jie bando apeiti reklamos įstatymą ir vengia mokėti nustatytas rinkliavas miestui.

Akivaizdu, kad šiuo metu tokia reklama yra neapmokestinama ir nesukontroliuojama.

Kaip teigė Klaipėdos savivaldybės Kontrolės ir prevencijos poskyrio vedėjas Saulius Valiulis, skelbimai ant mašinų teisiškai netgi nėra laikomi reklama, todėl šia įstatymų spraga dažnai ir naudojamasi.

Viešosios tvarkos skyriaus specialistai gali bausti tik už bendrojo naudojimo vietoje laikomą neeksploatuojamą ar paliktą be priežiūros automobilį.

Už tai numatyta bauda nuo 70 iki 140 eurų, už pakartotinį pažeidimą – nuo 140 iki 300 eurų su galimybe konfiskuoti transporto priemonę.

Dėl vieno Taikos prospekte palikto nenaudojamo automobilio kontrolieriai pradėjo tyrimą.

Rašyti komentarą
Komentarai (5)

Durniu laivas

Geriqu tuos ledinius stebdus nugriaukit neimanoma nei miegot nei važiuot akina! Kokie proto bokstai dave leidimus statyt tokius ryškius stendus?

jooo

Parodija. PVZ prie akropolio "lazerinė" reklama netrukdo niekam, o nerealiai akina ir blaško dėmesį. Klaipėdos autobusai taip pat blaško dėmesį.

as

Tai ne vizualinė tarša. Vizualinė tarša yra tuomet, kai miesto pareigūnai pasirodo viešumoje ir kalba nesąmones . Tokia reklama skatina miestiečius parduoti savo nevažiuojančius automobilius užuot juos numetus kur patvory. O reklamos ant važiuojančių auto dažnai yra ne tik "taršos" šaltinis , bet ir didina avaringumą.
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS