Sunkmetis Lietuvoje baigiasi – apie tai liudija ne tik makroekonominiai rodikliai, bet ir besikeičiantys lietuvių vartojimo įpročiai.
Permainas pajuto ir tekstilės gamintojai: porą metų rinkęsi tamsesnių atspalvių rūbus, žmonės ieško šviesesnių aprangos tonų.
Kaip pastebėjo apatinio trikotažo gamintojai, net išlikdami klasikinio stiliaus gerbėjais lietuviai vis dažniau renkasi ryškesnių spalvų apatinius ir miego drabužius. Kaip ir anksčiau, vartotojai teikia pirmenybę natūralioms medžiagoms. Į šias tendencijas jau atkreipia dėmesį ir prekybos tinklai, papildantys lentynas atnaujintomis lietuviškomis kolekcijomis.
Šiemet itin populiarūs alyviniai, pilki, mėlyni akcentų. Drabužių gamintojai pastebi, kad pirkėjai tampa drąsesni, nevengia eksperimentuoti.
Naujausi komentarai