Sudarė įtakingiausių „influencerių“ reitingus skirtinguose socialiniuose tinkluose | Diena.lt

SUDARĖ ĮTAKINGIAUSIŲ „INFLUENCERIŲ“ REITINGUS SKIRTINGUOSE SOCIALINIUOSE TINKLUOSE

  • 1

Skaitmeninio turinio agentūra „SuperYou“ sudarė Lietuvos influencerių reitingą skirtinguose socialiniuose tinkluose. Įtakingiausia socialiame tinkle „Instagram“ tituluota Karolina Meschino, „Facebook“ – „Happy356“ vyriausioji redaktorė Jurgita Baltrukonytė, o „Youtube“ – Paulius Mikolaitis, geriau žinomas kaip Paul de Miko.

„Dirbdami su socialiniais tinklais dažnai susilaukiame klausimo, o kaip dar galima vertinti influencerius jei ne pagal jų sekėjų skaičių. Taip gimė mintis sukurti formulę, išanalizuoti 130 populiariausių nuomonės formuotojų kasdienę socialinių tinklų komunikaciją ir juos išreitinguoti“, – teigia skaitmeninio turinio agentūros „SuperYou“ direktorius Mindaugas Lataitis.

Skaitmeninio turinio agentūra ištyrė šalies nuomonės formuotojų aktyvumą 2019 m. sausio – birželio mėnesiais skirtinguose socialiniuose tinkluose: „Instagram“, „Facebook“ ir „Youtube“.

Prieš renkantis influencerius Gintarė Surgutanovienė, skaitmeninio turinio projektų direktorė, pataria atlikti namų darbus.

„Visų pirma, reiktų išanalizuoti, ar influenceris kalba ta pačia kalba kaip ir jūs, ar kuria turinį panašiomis temomis kaip ir jūsų prekės ženklas, ar tikrai kalba apie tas pačias vertybes. Taip pat išsiaiškinkite, kokiuose kanaluose jis yra aktyviausias ir ar gali padėti pasiekti jūsų tikslinę auditoriją. Ir tik tuomet galite atsižvelgti į norimo nuomonės formuotojo pasiekiamumo ir įsitraukimo rodiklius“, – sako G. Surgutanovienė. 

Anot jos, sudarant reitingą, labiausiai nustebinę „Facebook“ dešimtuko rezultatai. Pirmoje vietoje atsidūrusi žurnalo „Happy356“ vyriausioji redaktorė J. Baltrukonytė įrodė, kad įmanoma išlaikyti didelį įsitraukimą net ir tuomet, kai sekėjų ratas plečiasi. Įsitraukimo rodikliu nedaug nuo jos atsilieka ir interneto chuliganu vadinamas verslininkas Liudvikas Andriulis.

„Įdomu tai, kad abiejų šių lyderių kuriamas turinys yra ne pramoginio pobūdžio, bet dažnai tai yra pasisakymai įvairiomis aktualiomis temomis“, – pabrėžė G. Surgutanovienė.

Analizuojant socialinį tinklą „Youtube“, staigmenų pateikė tai, kad į jį pateko ir ganėtinai specifinį turinį kuriantys radijo laidų vedėjas ir humoristas Dominykas Klajumas bei laidų vedėja Agnė Juškėnaitė. 

Dideliu įsitraukimo procentu nustebino ir kai kurie „Instagram“ influenceriai, pavyzdžiui, Karolinos Mechnino siekia 9,33 proc., o fotografo Naglio Bieranco – 7,10 proc.

Nuomonės formuotojų reitingas buvo sudarytas skirtinguose socialiniuose tinkluose atsižvelgiant į tai, kad „Youtube“, „Facebook“ ir „Instagram“ skiriasi savo turinio pateikimo formomis ir galimybėmis.

Nuomonės formuotojų reitingas, kurį galima rasti internetiniame tinklapyje Influenceriureitingas.lt susilaukė jau 20 tūkst. lankytojų peržiūrų.

GALERIJA

  • Sudarė įtakingiausių „influencerių“ reitingus skirtinguose socialiniuose tinkluose
  • Sudarė įtakingiausių „influencerių“ reitingus skirtinguose socialiniuose tinkluose
  • Sudarė įtakingiausių „influencerių“ reitingus skirtinguose socialiniuose tinkluose
Redakcijos archyvo nuotr.
Rašyti komentarą
Komentarai (1)

Va va

Šūdmalių reitingas. Jų netolima ateitis kaip buvusio lyderės Šalčiūtės. Jei turėtų, bent mažą dalį smegenų taip bukai nesielgtų

SUSIJUSIOS NAUJIENOS