Abonentams -teisė rinktis Pereiti į pagrindinį turinį

Abonentams -teisė rinktis

2006-10-31 09:00

Dienos rūpestis

Abonentams -teisė rinktis

Kovodamos dėl klientų, telekomunikacijų bendrovės juos viena nuo kitos vilioja išskirtinėmis akcijomis – prabangiais telefonais ar net pažadais apmokėti sutarties netesybas.

Prieš dvejus metus mobiliojo ryšio vartotojams buvo sudarytos sąlygos nekeičiant telefono numerio pradėti naudotis kito ryšio operatoriaus paslaugomis.

Nuo to laiko numerio perkėlimo galimybe pasinaudojo šimtai tūkstančių ryšio vartotojų visoje Lietuvoje. Vien per antrąjį šių metų ketvirtį iš vieno operatoriaus pas kitą „perbėgo“, tačiau senuosius numerius išsaugojo per 80 tūkst. žmonių.

Beveik visi jie susilaukė skambučių iš konkuruojančių kompanijų atstovų, kurie siūlė palankias sąlygas – padovanoti naują telefono aparatą arba suteikti jam didelę nuolaidą, sumažinti pokalbių tarifus, net užmokėti netesybas už išankstinį sutarties nutraukimą su kitu operatoriumi.

Per minėtąjį laikotarpį 50 tūkst. mobiliojo ryšio vartotojų atsisakė kitų operatorių ir pasirinko „Bitės“ teikiamas paslaugas, 21 tūkst. pasidavė „Omnitel“ vilionėms, o 10 tūkst. nusprendė išbandyti „Tele 2“ ryšį.

Bendrovės „Bitė Lietuva“ atstovė spaudai Auksė Armonaitė įsitikinusi, kad toks būdas vilioti klientus neprieštarauja verslo etikai. „Tai – rinkodara. Klientai turi teisę rinktis. Jų atžvilgiu numerio perkėlimo paslauga yra teisinga. Žmonės juk neprieštarauja, kai jiems siūlomos geresnės sąlygos“, - mano ji.

Paklausta, iš kur sužinomi konkurentų paslaugomis besinaudojančių žmonių telefonų numeriai, A.Armonaitė aiškino, kad įmonių telefonus galima rasti kataloguose, o privačių asmenų numeriai surenkami atsitiktinai.

Nesulaukę skambučio, vartotojai apie savo norą keisti operatorių gali pranešti ir patys, paskambinę į mobilųjį ryšį teikiančių bendrovių klientų aptarnavimo skyrius. Žmonės gali užpildyti paraišką ir operatorių interneto svetainėse – klientus nuo konkurentų nusivilioti norintys ryšio tiekėjai perskambina, išsiteirauja apie dabartinės sutarties sąlygas ir pasiūlo geresnes.

Tačiau klientus prarandantys operatoriai nenori jų paleisti be kovos, todėl vartotojams siūlo prasitęsti sutartį ir pagerinti iki šiol siūlytas sąlygas.

Telekomunikacijų bendrovė „Omnitel“ numerio perkėlimo galimybę svarstantiems klientams pasiruošusi suteikti kelių šimtų litų nuolaidą naujam telefono aparatui ir žada metus taikyti perpus mažesnius pokalbių tarifus, jeigu šie prasitęs sutartį. Tačiau šias nuolaidas gaunantis klientas turi įsipareigoti mažiausiai dvejus metus nekeisti sutarties sąlygų – taip užtikrinama, kad jis nesusigundys konkurentų pažadais.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų