Atgimstanti „Klaipėdos Smeltė“ gąsdina
Pastaruoju metu tarp „Klaipėdos Smeltės“ ir jos nuomojamoje teritorijoje esančių bend-rovių kilo ginčų. Bendrovės administracija kaltino ir valstybės struktūras, kurios kišasi į privatų verslą.
Vakar „Klaipėdos Smeltės“ administracija surengė spaudos konferenciją. Pristatytas sėkmingai pradėjęs veikti konteinerių terminalas. Jis šiemet per I ketvirtį krovė 2,5 tūkst. sąlyginių vienetų (TEU) konteinerių. Krova tolydžiai didėja. Šiemet planuojama krauti 50 tūkst. TEU. Taip pat „Klaipėdos Smeltėje“ baigia statyti didžiausią Baltijos šalyse 25 tūkst. tonų talpos šaldytuvų terminalą.
Iš viso „Klaipėdos Smeltė“ per pastaruosius metus investavo 120 mln. litų. Šią savaitę ekspertai įvertins „Progreso“ teritorijoje numatomą kurti logistikos centrą.
Vakar „Klaipėdos Smeltės“ bendrovės prezidentas Martinas Gusiatinas iškėlė klausimą, kodėl valstybinės institucijos neturi vieningos Klaipėdos uosto strategijos. Teigta, kad Uosto direkcija palaiko ne tuos, kurie realiai investuoja į uosto vystymą, o tuos, kurie kelia destrukciją. Priekaištų pasakyta Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos tarnyboms, kurios kišasi į privačių kompanijų veiklą reguliuodamas, kur ir kokius laivus statyti.
Priminsime, kad kovo pradžioje kilo nesusipratimas, kai uosto išoriniame reide keturias paras turėjo laukti laivas „Ref Star“. „Klaipėdos Smeltės“ generalinis direktorius Rimvydas Vaštakas tvirtino, kad tai įvyko dėl Klaipėdos uosto kapitono tarnybos veiklos. Tačiau dėl to įvykio šiuo metu yra skirta po 300 litų baudos dviem „Klaipėdos Smeltės“ vilkikų kapitonams. Tokį sprendimą jie, anot R.Vaštako, apskundė teisme.
Verslo konfliktų yra ir su kitais „Klaipėdos Smeltės“ teritorijoje atsiradusiais arba bandžiusiais įsiskverbti asmenimis. „Klaipėdos Smeltės“ bendrovės prezidentas Martinas Gusiatinas teigė, kad vienas buvęs Sovietų sąjungos valstybės saugumo (KGB) karininkas aiškinęs, jog uoste veikia jų mokyklą baigę asmenys.
Bendrovės savininkas Martynas Gusiatinas yra sulaukęs grasinimų perleisti dalį teritorijos. Jis teigė, kad kreipėsi į Lietuvos valstybės saugumą ir išgirdo raminimą, kad jie viską žino. Taip pat M.Gusiatinas teigė sulaukęs kitų uostininkų vizitų ir siūlymų parduoti ką tik pastatytą konteinerių terminalą.
M.Gusiatinas atskleidė mechanizmą, kaip pasinaudojant bankų paskolomis ir užsienio ofšorinėmis kompanijomis plaunamas turtas iš uoste esančios bendrovės, kur „Klaipėdos Smeltei“ priklauso 50 proc. akcijų. Ta bendrovė sąmoningai vedama prie bankroto. Jis teigė tikįs, kad Lietuvoje yra teisingumas ir teismuose pavyks tam užkirsti kelią.
Naujausi komentarai