Aukštas įvertinimas
Aukso medaliai – dviem „Kalnapilio“ alaus rūšims
Atsinaujinęs „Kalnapilis“ pelnė net du aukso medalius prestižiškiausiame pasaulio alaus konkurse „World Beer Cup 2004“. Iki šiol Lietuvoje tokio aukšto įvertinimo nėra pelniusi nė viena alaus darykla. Kartu su laimėjimus pelniusiais „Kalnapilis Original“ ir „Kalnapilis 7.30“ konkurse dalyvavo daugiau kaip 1,5 tūkst. alaus rūšių, kurias pristatė beveik 400 alaus daryklų iš 40 pasaulio šalių. Lietuvai konkurse šiais metais atstovavo trys alaus daryklos – „Kalnapilis“, „Švyturys-Utenos alus“ ir „Gubernija“, tačiau į laimėtojų sąrašą pateko tik „Kalnapilis“.
„Toks aukštas įvertinimas ir apdovanojimas yra ne tik mūsų, bet ir visų Lietuvos alaus mėgėjų nuopelnas. Kuriant naują alų ir atnaujinant visą asortimentą, buvo rengiami „akli“ skonio testai su alaus mėgėjais, kurie ir padėjo mums atrasti patį geriausią skonį. Tai yra bendras mūsų darbas, įvertintas pripažintų pasaulio profesionalų“, - sakė „Kalnapilio-Tauro grupės“ rinkodaros direktorius Stigas Henriksenas (Stig Henriksen). Pasak jo, „Kalnapilis Original“ buvo geriausias „Münchner-Style Helles“, o „Kalnapilis 7.30“ – „German-Style Heller Bock/Maibock“ kategorijoje.
Pasaulinės aludarių asociacijos nuo 1996 metų rengiamas alaus konkursas „World Beer Cup“ yra laikomas prestižiškiausiu tokio lygio renginiu ir dažnai vadinamas olimpinėmis alaus varžybomis. Kas dvejus metus speciali komisija, sudaryta iš žymiausių pasaulio aludarių, konsultantų ir alaus žurnalistų, išrenka geriausias alaus rūšis. Komisija geriausius atrenka „aklų“ skonio testų metu, nežinodama nei alaus rūšių, nei gamintojų pavadinimų, nei jokios kitos papildomos informacijos apie gamintojus.
„Aukso medaliai pagrindžia „Kalnapilio“ atsinaujinimą, o kartu ir mūsų ambicijas kurti naujus alaus skonio ir kokybės standartus Lietuvoje“, - sakė „Kalnapilio-Tauro grupės“ gamybos direktorius Remigijus Šydeikis. Anot jo, atsižvelgus į alaus mėgėjų nuomonę, šiais metais „Kalnapilis“ patobulino visų alaus rūšių kokybę ir įdiegė kontrolės sistemą, kurios reikalavimai yra netgi aukštesni nei nustatyti Lietuvos rinkoje.
Šį pavasarį atsinaujinęs „Kalnapilis“ jau metė iššūkį Lietuvos rinkai, iš esmės pakeitęs įvaizdį, sukūręs naujas rinkodaros ir reklamos strategijas, pristatęs naujo dizaino etiketes bei naują alų „Kalnapilis Original“. Išskirtinį skonį „Kalnapilis Original“ suteikia specialiai iš Čekijos importuojama „Saaz“ apynių rūšis, auganti vieninteliame Bohemijos regione, kuris garsėja unikaliomis klimato ir dirvožemio sąlygomis.
Lietuvoje „Kalnapilis“ yra žinomas kaip daugiausiai naujovių pasiūliusi alaus darykla. „Kalnapilis“ pirmasis išpilstė alų į naujo tipo butelius, pirmasis pristatė alų buteliuose su atsukamais kamšteliais („Kalnapilis Export“ 0,33 l), pirmasis pagamino itin lengvo skonio ledinį alų („Kalnapilis in Ice“), taip pat pirmasis rinkai pateikė Lietuvoje pagamintą alų skardinėse. O dabar „Kalnapilio“ sėkmės kelią vainikavo ir pirmasis Lietuvos auksas, laimėtas prestižiškiausiame pasaulyje alaus konkurse „World Beer Cup 2004“.
Naujausi komentarai