Laimingas kamštelis laimės neatneša
Nors gėrimų gamintojai ir vilioja pirkėjus po butelio kamšteliu paslėptais prizais, dažnas klaipėdietis nebetiki šiais rinkodaros triukais.
Atsiimti laimėtą prizą prekybos vietose paprastai nebūna keblu – po limonado buteliuko kamšteliu radęs žinią apie laimėtą tokio pat limonado butelį, pirkėjas be vargo atgauna laimėjimą, parodęs pardavėjui laimingąjį kamštelį.
Nepatogumų atsiranda, kai laimimas ne dar vienas buteliukas tokio pat gėrimo, kurio – pilnos lentynos, bet specialūs prizai.
Neretai gamintojai pirkėjus masina bokalais, taurėmis, kamuoliais. Dovanas laimingąjį kamštelį radęs žmogus turėtų atsiimti ne parduotuvėse, bet degalinėse. Tačiau jų darbuotojai nuvilia atkirsdami, kad prizų dar neatvežė arba kad jie jau baigėsi.
Dienraščio kalbinti miestiečiai itin piktinosi populiariojo „Švyturio“ alaus akcijomis, nes tik retam pavyksta atgauti žadėtus prizus. Atokesniuose miesto rajonuose gyvenantys žmonės skundžiasi ir tuo, kad iki akcijose dalyvaujančių degalinių tenka keliauti net autobusu. Tačiau prizus laimėję klaipėdiečiai neturi garantijos, kad atvykę galės atsiimti savo laimėjimus.
Jau šeštadienį turėtų prasidėti šios bendrovės įsteigtų prizų – garsių krepšininkų pasirašytų kamuoliukų, marškinėlių bei šaltkrepšių dalybos.
Klaipėdietis Egidijus aiškino šįkart laimingųjų kamštelių nerinkęs, nes prieš kelis mėnesius susidūrė su sunkumais, norėdamas juos iškeisti į progines „Švyturio“ taures.
„Iš keturių skirtingų firminių taurių degalinėje pavyko gauti tik dvi. Degalinės darbuotojai tikino, kad taurės baigėsi. Akcijos laikas – ribotas, todėl sunku ištaikyti momentą ir užsukti į degalinę būtent tada, kai prizus netikėtai atveža. Nebetikiu aš tomis akcijomis“, - kartėlio neslėpė visas degalines bergždžiai aplakstęs alaus mėgėjas.
Bendrovės „Švyturys-Utenos alus“ „Švyturio“ produkto vadovas Renatas Alekna „Klaipėdai“ nepaneigė, kad kartais laimėtojai negali atsiimti prizų. „Taip nutinka dėl didelio akcijų populiarumo. Degalinėse nėra vietos prizų sandėliavimui, todėl ir negalime jų aprūpinti atsargomis ilgesniam laikui“, - pasakojo jis.
Anot R.Aleknos, būtų patogiau prizus atsiimti prekybos taškuose, tačiau tai neįmanoma, nes parduotuvių Lietuvoje yra apie 10 tūkstančių. „Nežinia, kiek į kiekvieną parduotuvę ateis laimėtojų – penki ar šimtas trisdešimt penki“, - sakė jis.
Poryt laimėtojai pradės atakuoti „Statoil“ degalines, norėdami atsiimti apie 350 tūkstančių daiktinių prizų. Prieš kelis mėnesius „Švyturio“ lojalumo akcijoje dalyvavo beveik pusė milijono žmonių. R.Alekna pripažino, kad pastarųjų prizų dalybų metu teko išgirsti nepatenkintų vartotojų priekaištų.
Jis sutiko, kad laimėtojų nepasiekiantys prizai verčia žmones nusivilti, o bendrovės reklama virsta antireklama. „Šis klausimas mums – skaudžiausias. Dėl visų nusiskundimų kviečiu kreiptis kokybės telefonu 8 800 01416. Esame pasiruošę mokytis ir patenkinti vartotojų lūkesčius“, - tvirtino „Švyturio“ produkto vadovas.
Naujausi komentarai