Reklamą bruka per prievartą Pereiti į pagrindinį turinį

Reklamą bruka per prievartą

2006-04-08 09:00

Reklamą bruka per prievartą

Klaipėdiečius erzina į pašto dėžutes pluoštais brukami ar į mobilųjį telefoną vėlų vakarą atkeliaujantys reklaminiai pranešimai.

Nors įkyrių SMS žinučių nepatenkintieji gali atsisakyti, popierinės reklamos išvengti nepavyksta – pašto atstovai siūlo dažniau tikrinti pašto dėžutes, o nepageidaujamą jų turinį neskaičius mesti į šiukšliadėžę.

Siūlo dažniau tikrinti

Reklamos užsakovų pranešimus platina Klaipėdos apskrities centrinis paštas. Laikinai Rinkodaros ir komercijos skyriaus viršininkės pareigas einanti Valerija Paulovienė dienraščiui sakė, kad pašto dėžutes užkemšančių bukletų, katalogų ir prospektų gyventojai atsisakyti negali.

„Užsakovai moka pinigus, todėl turime platinti jų informaciją“, - teigė pašto atstovė.

Nors neretai pasitaiko, kad dėl susikaupusių reklaminių pranešimų į pašto dėžutes nebetelpa gyventojų sąskaitos, laiškai, laikraščiai ir kita svarbi korespondencija, V.Paulovienė aiškino, jog paštas šioje situacijoje padėti negalintis.

Paklausta, ar nėra pažeidžiamos nepatenkintųjų teisės, atstovė tepasiūlė gyventojams dažniau tikrinti pašto dėžutes.

Lipdukų neturi

Apie užsienyje įprastus lipdukus „Čia reklama nepageidaujama“, kuriuos lankstinukų nepageidaujantys gyventojai klijuoja ant savo pašto dėžučių, Klaipėdos centrinio pašto atstovė sakė negirdėjusi.

„Į butus lapelių nenešame, todėl kiekvienas gyventojas turi teisę pasirinkti, skaityti reklamą ar iškart mesti ją į šiukšlių dėžę. Niekas šios informacijos skaityti neverčia“, - tikino V.Paulovienė.

Ji neatmetė galimybės, kad ateityje tokiais lipdukais apsiginti nuo lankstinukų galės ir klaipėdiečiai, nes skundų dėl per prievartą brukamos reklamos pasitaiko.

„Kita vertus, ne ką mažiau skambučių sulaukiame ir iš tų gyventojų, kurie reklamos negauna. Skundžiasi, kodėl kaimynai gavo katalogus su nuolaidų kuponais, pranešimais apie akcijas, o jie – ne. Žmonės įpranta prie reklamos, todėl jos ir laukia“, - aiškino V.Paulovienė.

Skandalų nebuvo

Vėlų vakarą arba ankstyvą rytą reklaminėmis SMS žinutėmis savo abonentus erzinančios mobiliojo ryšio bendrovės siūlo reklaminių pranešimų atsisakyti.

Bendrovės „Omnitel“ Klaipėdos regiono atstovybės vadovas Vaidotas Dužinas sakė, kad tai padaryti galima paskambinus į jų klientų aptarnavimo skyrių arba užsukus į artimiausią „Omnitel“ saloną.

Tačiau neretai žinutes klientas gauna ir jų atsisakęs. „Būna ne tik reklaminiai, bet ir informaciniai pranešimai. Klientas gali atsisakyti ir jų, tačiau tokiu atveju jis nežinos, kokias naujienas siūlo telekomunikacijų bendrovė“, - aiškino jis.

Paklaustas, kodėl pranešimai dažnai ateina gyventojams nepatogiu laiku, V.Dužinas teigė, kad „Omnitel“ žinutes stengiasi išsiuntinėti dieną. „Jas siunčia automatas, todėl visus adresatus SMS turėtų pasiekti tuo pačiu metu. Problemų kyla, jeigu žmogus buvo išjungęs telefoną arba dėl ryšio trukdžių“, - aiškino V.Dužinas.

Jo teigimu, dalis klientų atsisako reklaminių pranešimų, tačiau Klaipėdos regiono atstovybės vadovas nėra girdėjęs, kad dėl įkyriųjų SMS būtų kilęs didesnis konfliktas.

Kartais dėl netinkamu laiku atsiųstų žinučių telekomunikacijų bendrovės vartotojų atsiprašo. Prieš kelias dienas apie vidurnaktį reklaminį pranešimą apie išpardavimą vienoje rūbų parduotuvėje gavę „Omnitel“ vartotojai kitą rytą sulaukė atsiprašymo. Dėl vėlyvos žinutės buvo kaltinti techniniai gedimai.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų