Uosto rekonstrukcija
Valstybinė komisija įvertino naujas krantines
Baigiantis 2003 metams, Klaipėdos apskrities viršininko įsakymu sudarytos valstybinės komisijos nariai priėmė naudoti anksčiau laiko rekonstruotas 5-ą ir 6-ą krantines prie kurių gylis - 14 metrų. Taip įvykdytas dar pavasarį AB „Klaipėdos hidrotechnika“ valdybos pirmininko Pranciškaus Jurgučio pažadas, kad tos krantinės bus rekonstruotos iki 2004 metų pradžios.
Pagal užsakovo – Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos reikalavimus 5-a ir 6-a krantinės, kurių bendras ilgis 412 metrų, turėjo būti atiduotos naudoti tik 2004 metų liepą. Tačiau „Klaipėdos hidrotechnika“ dirbo labai intensyviai, samdė subrangovus ir darbus atliko gerokai anksčiau. Kol kas nebaigtos kloti gelžbetoninės ir monolitinės dangos, nes nėra prasmės tai daryti žiemą. „Klaipėdos hidrotechnikos“ generalinis direktorius Kęstutis Zubrickas sakė, kad dangas klos anksti pavasarį, kai tik nusistovės pliusinė oro temperatūra. Minėtų krantinių rekonstrukcija yra intensyviausiai kada nors uoste atlikti tokios apimties darbai. Iš viso į rekonstruotas 5-ą ir 6-ą krantines supilta 184 tūkst. kubinių metrų grunto. Naujosios krantinės į Klaipėdos uosto akvatoriją įsiterpė apie 30 metrų. Suformuota nauja apie 12 tūkst. kvadratinių metrų teritorija.
Itin greitų statybos tempų pageidavo operatorius – Klaipėdos jūrų krovinių kompanija (KLASCO). Ji vienoje krantinėje kraus birias trąšas, kitoje – įvairius generalinius krovinius. Netoli 5-osios krantinės statomas naujas 120 tūkst. tonų talpos birių trąšų terminalas su našia vagonų iškrovimo stotimi, pakrovimo galerijomis ir laivų krovos įrenginiu. Kompleksą numatoma baigti statyti 2004 metų vasarą. Iš viso investicijos į jį sudarys apie 50 mln. litų. Turėdama naujas giliavandenes krantines, kur bus galima priimti „Panamax“ tipo laivus, KLASCO tikisi pritraukti ir papildomų krovinių. 2003 metais krovusi apie 7,6 mln. tonų krovinių, šiemet KLASCO planuoja 10 mln. tonų krovą.
Naujausi komentarai