„Facebook“ įsigijo „Foursquare“ konkurentą Pereiti į pagrindinį turinį

„Facebook“ įsigijo „Foursquare“ konkurentą

2011-12-07 11:51
„Facebook“ įsigijo „Foursquare“ konkurentą
„Facebook“ įsigijo „Foursquare“ konkurentą

Socialinis tinklas „Facebook“ įsigijo geolokacijos paslaugą „Gowalla“. Sandėrio suma neskelbiama. „Facebook“ atstovas nuo komentarų susilaikė, teigdamas, kad nekomentuoja gandų.

Skelbiama, kad dauguma „Gowalla“ darbuotojų, tarp kurių yra ir paslaugos vadovas Joshas Williamsas, persikels dirbti į „Facebook“ biurą Palo Alto. 2008 metais paleistas servisas „Gowalla“ buvo sukurtas kaip „Foursquare“ konkurentas. Pralaimėjęs konkurencinėje kovoje, portalas tapo virtualiu keliautoju vadovu. Įsigijimo metu „Gowalla“ turėjo daugiau nei milijono klientų auditoriją.

Šiuo metu „Facebook“ yra didžiausias socialinis tinklas pasaulyje, kurio auditorija siekia daugiau nei 800 milijonų vartotojų.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra