Dėl atsakiklių – pagalbos šauksmai | Diena.lt

DĖL ATSAKIKLIŲ – PAGALBOS ŠAUKSMAI

Esu priverstas kalbėti apie įstaigų atsakiklius.

Atsipeikėkite, visų ligoninių, poliklinikų ir kitų įstaigų atstovai, paėmę pavyzdį iš vienos gydymo įstaigos.

Norėdamas prisiskambinti kiekvieną kartą išgirstu tą prakeiktą maldą su muzika ir žodžiais "jūs paskambinote ten ir ten, visos registratorės užimtos", ir taip toliau tie maldos žodžiai vienas po kito eina.

Taip ir norisi sužinoti, kiek tų registratorių sėdi prie telefono ir kuo jos užimtos: ar geria kavą, plepa. O joms juk mokami atlyginimai iš mūsų mokesčių mokėtojų pinigų.

Be atvangos skambinau valandą ar pusantros, o į kieno kišenę pinigai tuo metu krito?

Reikėtų paskaičiuoti, kiek tai kainuoja mūsų sveikatai, kai žinome, kad turėsime skambinti.

Būna, nemiegi, širdis daužosi, kraujo spaudimas sukyla, turi gerti papildomų tablečių.

Tai gal tokia ir yra idėja. Skambinkite, nervinkitės, sirkite.

Vaistinėms bus didesnis pelnas, o žmogui – kančia, nes tuos pinigus reikės paimti nuo skirtų maistui.

Tikrai mes pykstame, keikiame, niekiname įsivedusiuosius tuos atsakiklius. Nelaukite pagarbių žodžių, nes mes kenčiame visapusiškai.

Įsivedusieji atsakiklius, atsiliepkite, neslėpkite, kokią naudą gaunate jūs. O ir negalvokite, kad mes, paprasti žmonės, neturime savo nuomonės. Tai yra padaryta tikrai ne mūsų naudai.

Vadove, bet kurios įstaigos, ar esi skambinęs ir žiūrėjęs į laikrodį, per kiek laiko prisiskambinsi? O gal tą dieną tau iš viso nebus atsiliepta?

Taigi, prisimename sovietinius laikus. Tada nebūdavo jokios problemos prisiskambinti bet kur.

Reikia užsiregistruoti pas gydytoją – skambini, užimta, palauki porą minučių ir jau užregistruotas.

Kyla klausimas, kokios jėgos, kokie atsakingi asmenys galėtų priversti jus, kurie turite įsivedę atsakiklius, juos panaikinti ir grąžinti normalų prisiskambinimą į bet kokią įstaigą?

Rašyti komentarą
Komentarai (8)

Citata

iš 2018 m. "Respublikos" str. "Ach tos smulkmenos": "...net plieninių nervų žmogui spaudimas šokteli klausantis roboto „maliodijų“. Silpnesnį gali ir priepuolis ištikti. Manau, esama (aiman - būta) piliečių, kuriems toks bandymas prisiskambinti baigėsi letalia baigtimi... Advokatų rojuje JAV už menkesnius niekus didžiulės sumos prisiteisiamos. Ar ne laikas ir lietuviams pradėti bylinėtis su laiko bei sveikatos ėdikais? Įtariu, kad nukentėjusių dėl šio tipo robotizacijos yra tiek, kad nemažas pulkelis advokatų gali drąsiai specializuotis būtent tokių nukentėjusiųjų interesams atstovauti..."

Nuomonė

Debilynas. Iškart matosi lietuvių proto lygis...

Žinoma

Turime reikalauti, kad pačios "nebyliosios" įstaigos mokėtų už neatsakytų skambučių minutes.
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS