Magistralės „Rail Baltica“ statybos darbai Latvijoje prasidės pietiniame ruože Misa-Lietuvos siena, kuris padalytas į 11 statybos leidimų.
Penktadienį buvo pasirašyti susitarimai dėl statybos darbų pradžios pagal pirmuosius keturis statybos leidimus, kurie apima tokius darbus kaip nesprogusių sprogmenų paieška, geležinkelio pylimo statyba, privažiuojamųjų ir laikinų kelių tiesimas, taip pat naujos geležinkelio estakados ir tilto per Iecavos upę statyba.
Magistralės „Rail Baltica“ statyba apjungs keletą sudėtingų statybos elementų ir bus didžiausias geležinkelių infrastruktūros statinys Latvijoje, nurodė „Eiropas Dzelzcela Linijas“ atstovai.
Pagrindinės linijos statybos darbai apima statybvietės paruošimą, pylimų įrengimą, geležinkelio tiltų, kelių ir estakadų statybą, inžinerinių tinklų perkėlimą, bėgių tiesimą ir kitą susijusią infrastruktūrą, kurios bendras ilgis yra apie 230 kilometrų.
Visą „Rail Baltica“ projektą sujungiant Baltijos šalis su Europa numatyta užbaigti 2030 metais, o sujungti Lietuvos ir Lenkijos vėžes tikimasi 2028 metais. Linija sujungs Taliną, Pernu, Rygą, Panevėžį, Kauną, Vilnių ir Varšuvą, o Lietuvoje „Rail Baltica“ ruožas tęsis 392 kilometrus.
Naujausi komentarai