Vokiečių tiltų statybų ekspertai, pasitelkę nuotoliniu būdu valdomą sunkiasvorę transporto priemonę, tikrino dar vieno seno tilto per Elbę patvarumą. Šis sovietinių laikų tiltas Čekijos pasienyje buvo pripažintas avariniu ir uždarytas.
„Tilto uždarymas gyventojams buvo absoliuti katastrofa. Kitas tiltas Čekijos link yra už 25 kilometrų į vieną pusę arba 20 kilometrų į kitą. Taigi tai vienintelis tiltas beveik 50 kilometrų upės atkarpoje“, – teigė civilinės inžinerijos profesorius Steffen'as Marx'as.
LNK stop kadras.
Laimė, testai parodė, kad tiltas, nors ir gerokai aprūdijęs, dar atlaikys lengvuosius automobilius ir nedidelius sunkvežimius iki pusaštuntos tonos svorio. Taigi vietos gyventojai atsiduso lengviau.
„Džiaugiamės, nes daugeliui žmonių tenka važiuoti aplink. Mano sūnus gyvena kitoje Elbės pusėje, o kita mano dukra kiekvieną dieną važinėja į darbą ilguoju keliu. Tai, kas vyksta su tiltu, yra tragiška“, – sakė vietos gyventoja Hannelore Clemens.
Kita vertus, šio buvusio sovietinės rytų Vokietijos regiono gyventojams dar pasisekė, kad jų tiltas buvo patikrintas ir įtrauktas į remontuotinų sąrašą dar prieš jam sugriūvant.
Visas LNK reportažas – vaizdo įraše:
Drezdene dalies labai ilgo sovietinių laikų tilto buvo nespėta sutvarkyti ir ta jo dalis, kuria važinėja tramvajus, praeitą rugsėjį nuvirto į Elbę. Tai pridarė nemažai transporto problemų Drezdeno gyventojams.
„Vokiečiai yra labai geri inžinieriai, todėl galima manyti, kad viskas turėtų veikti. Taip pat jie labai gerai moka taupyti ir jie labai ilgai taupė būtent šios infrastruktūros tiltų sąskaita. Daugelį metų net nematai, kad tiltas neremontuotas, bet kai jis sugriūva supranti, kad kažką reikėjo daryti daug anksčiau“, – akcentavo Vokietijos ekonomikos ekspertų tarybos pirmininkė Monika Schnitzer.
Vokiečiai daug tikisi iš naujosios konservatorių ir socialdemokratų vyriausybės, kuri, siekdama išjudinti stagnuojantį Vokietijos ūkį, pažadėjo milžiniškų investicijų į šalies infrastruktūrą, taip pat ir į tiltus.
Naujausi komentarai