Dakaro ralio starto numerių dalybos: R. Baciuškai – 300 | Diena.lt

DAKARO RALIO STARTO NUMERIŲ DALYBOS: R. BACIUŠKAI – 300

  • 0

Dakaro ralio organizatoriai išdalijo Lietuvos lenktynininkams starto numerius, tačiau ne visus per vieną dieną.

Oficialiai paskelbta, kad motociklininkui Modestui Siliūnui teko 139 numeris, keturračiais važiuosiantiems Laisvydui Kanciui ir Antanui Kanopkinui – atitinkamai 170 ir 175.

Visureigių ekipažai: Benediktas Vanagas ir Kuldaras Sikkas – 223, Vladas Jurkevičius ir Aisvydas Paliukėnas – 240, Gintas Petrus ir Jose Marquesas – 259.

Bagių grupė: pasaulio čempionas Rokas Baciuška ir Oriolis Vidalis Montijano – 300, Emilija ir Arūnas Gelažninkai – 426, Aistė Perminaitė – 439.

Sunkvežimio ekipažui, kurį sudarys Vaidotas Paškevičius, Gytis Gaspariūnas ir Albertas Veljamovičius, teko 613 numeris.

Pirmame dalybų etape nefigūravo Vaidotas Žala.

1 numerį gavo Argentinos motociklininkas Luciano Benavidesas, 10 – jo būsimas varžovas amerikietis Skyleris Howesas, 100 – Pietų Afrikos Respublikos (PAR) motociklininkas Stuartas Gregory.

46-asis Dakaro ralis startuos 2024-ųjų sausio 5-ąją, pabaigtuvės numatytos sausio 19-ąją.

2023 m. ralio laimėtojui Kevinui Benavidesui (Argentina, motociklai) šįkart teko 47 numeris, Alexandre’ui Giroud (Prancūzija, keturračiai) – 172, Nasserui Al-Attiyah (Kataras, visureigiai) – 200, Erykui Goczalui (Lenkija, bagiai T4) – 302, Janusui van Kasterenui (Nyderlandai, sunkvežimiai) – 600.

46-asis Dakaro ralis startuos 2024-ųjų sausio 5-ąją, pabaigtuvės numatytos sausio 19-ąją. Organizatorių teigimu, lenktynių dalyvių laukia iš viso 5 000 km, bent 60 proc. naujų maršrutų ir kelios naujovės.

Tarp dvylikos etapų bus speciali dviejų dienų (sausio 11–12 d.), 48 valandas truksianti 600 km atkarpa. Lenktynininkai negalės pasinaudoti pagalba iš šalies, privalės paisyti laiko reglamento: į stovyklavietę (bivaką) atvykti iki 16 val., po nakvynės kitą rytą startuoti 7 val.

Bus įrengtos skirtingos stovyklavietės (atskirai motociklininkams, visureigių, bagių, sunkvežimių ekipažams), nesutaps ir maršrutai – kad dalyviams būtų sunkiau orientuotis.

Patvirtintos dvi ypatingos klasės – „Classic“ (istorinių automobilių) ir „Future Mission 1000“ (su elektriniais ar vandeniliniais varikliais).

Rašyti komentarą
Komentarai (0)

SUSIJUSIOS NAUJIENOS