Metų eksperimentas: automobilis pustrečios valandos važiavo be lašo alyvos | Diena.lt

METŲ EKSPERIMENTAS: AUTOMOBILIS PUSTREČIOS VALANDOS VAŽIAVO BE LAŠO ALYVOS

Šį savaitgalį Palangoje netrūksta staigmenų. Prieš prasidedant "Aurum 1006 km" lenktynėms, prisiekę automobilių fanai pademonstravo išradingumą – trasa daugiau nei dvi valandas važiavo automobiliu be alyvos.

Naktį iš penktadienio į šeštadienį "Aurum 1006 km lenktynių" trasoje važiuodami "Volkswagen Touran" automobiliu žurnalistai Karolis Birgilas ir Tadas Markevičius užfiksavo neįprastą  rekordą.

Net dvi su puse valandos jie važiavo automobiliu, kuriame nebuvo nė lašo alyvos.

Siekiant užtikrinti eksperimento skaidrumą, alyva buvo išleista stebint miniai žiūrovų, fotografams.

Eksperimentui pasirinktas "Volkswagen Touran" su 74 kW varikliu be pertraukos riedėjo dvi su pusę valandos ir gerokai po vidurnakčio įveikęs 83 km sustojo.

Automobilio varikliui buvo panaudota "RVS master" mineralinė metalo atstatomoji medžiaga.

Tai nėra pirmas toks bandymas Lietuvoje.

Prieš dešimtmetį Lietuvos rekordų suvestinėje buvo aprašytas ir dar vienas toks eksperimentas.

Tąkart Kauno autobusų parko aikštelėje, automobilio "Mazda 323" variklis be pertraukos dirbo 2 val. 7 min.

Neįprastai eksperimentus ir dar daugybę kvapą gniaužiančių vaizdų renginio žiūrovų laukia šiandien, kai po 12 valandos bus paskelbta pagrindinis lenktynių akcentas – "Aurum 1006 km lenktynių" startas.

Šiemet lenktynėse dalyvauja net 38 komandos.

GALERIJA

  • Metų eksperimentas: automobilis pustrečios valandos važiavo be lašo alyvos
  • Metų eksperimentas: automobilis pustrečios valandos važiavo be lašo alyvos
  • Metų eksperimentas: automobilis pustrečios valandos važiavo be lašo alyvos
  • Metų eksperimentas: automobilis pustrečios valandos važiavo be lašo alyvos
  • Metų eksperimentas: automobilis pustrečios valandos važiavo be lašo alyvos
  • Metų eksperimentas: automobilis pustrečios valandos važiavo be lašo alyvos
  • Metų eksperimentas: automobilis pustrečios valandos važiavo be lašo alyvos
  • Metų eksperimentas: automobilis pustrečios valandos važiavo be lašo alyvos
  • Metų eksperimentas: automobilis pustrečios valandos važiavo be lašo alyvos
  • Metų eksperimentas: automobilis pustrečios valandos važiavo be lašo alyvos
  • Metų eksperimentas: automobilis pustrečios valandos važiavo be lašo alyvos
  • Metų eksperimentas: automobilis pustrečios valandos važiavo be lašo alyvos
  • Metų eksperimentas: automobilis pustrečios valandos važiavo be lašo alyvos
  • Metų eksperimentas: automobilis pustrečios valandos važiavo be lašo alyvos
  • Metų eksperimentas: automobilis pustrečios valandos važiavo be lašo alyvos
  • Metų eksperimentas: automobilis pustrečios valandos važiavo be lašo alyvos
  • Metų eksperimentas: automobilis pustrečios valandos važiavo be lašo alyvos
V. Pilkausko ir A. Strumilos nuotr.
Rašyti komentarą
Komentarai (4)

Koks skirtumas

Nebuvo fiksuota koks priedas piltas ar Rvs master ar Rvs technologija kuris butu orginalus suomiškas iproduktas

Anonimas

Bet po to tiktai kelione i metalo lauza

idomu

kokiu budu veike kompensatoriai ?
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS