5 prasti automobiliai, kuriuos vertėtų išbandyti (foto) | Diena.lt

5 PRASTI AUTOMOBILIAI, KURIUOS VERTĖTŲ IŠBANDYTI (FOTO)

Superautomobiliai priverčia visus juos aukštinti, tačiau nekokybiškos ar prastos transporto priemonės sukuria dar daugiau istorijų, kurios sklando iš lūpų į lūpas. Būtent dėl to verta nors kartą išbandyti prastą reputaciją įgijusį automobilį. Tik sava patirtis gali palaidoti banalius gandus arba įsitinkinti jų teisingumu. 

Thesmokingjacket.com tinklalapis skelbia penkių automobilių, kurie yra „užsitraukę gėdą“, sąrašą ir siūlo pabandyti sėsti prie jų vairo.

„DeLorean“

Šis automobilis išgarsėjo kaip komedijose nuolat pasirodantis „herojus“. Tačiau tai tikriausiai ir yra vienintelė priežastis, kodėl verta įsigyti šį automobilį.

Iš tikrųjų ši transporto priemonė yra visiškai standartinė. Tiesiog jos kūrėjai norėjo iš šio automobilio padaryti legendą. Durys, atsidarančios į viršų, bei nerūdijančio plieno kėbulas tuo metu buvo naujovė, tačiau labai greitai tapo banaliomis automobilio detalėmis.

Tačiau didžiausia problema su šiuo automobiliu buvo ne jo išorė, o vidus. Interjero detalės greitai lūžo ir buvo labai sunkiai pakeičiamos.

Kodėl vertą jį išbandyti: dėl automobilio populiarumo sėdus prie šios transporto priemonės vairo šiokia tokia šlovė teks ir jums. Taip pat šis automobilis padės nusikelti į praėjusio amžiaus aštuoniasdešimtmetį.



Senasis „VW Beetle“

Buvo manoma, kad šį masiškai gamintą automobilį perka asmenys, kuriems nerūpi stilius, išvaizda, transporto priemonės galia, kuro sąnaudos, prestižas, orumas ir defektai.

Automobilis tiko nuvykti nuo taško A iki taško B, tačiau vairuotojas „melsdavosi“, kad jo niekas nepamatytų prie šio automobilio vairo.

Ko trūkio šiai transporto priemonei? Gražaus dizaino, patogumo bei patvarumo. Važiuodamas šiuo automobiliu galėjai pasijusti, kad judi karste.

Kodėl verta jį išbandyti: kad ir koks netobulas buvo šis automobilis, jo negalima išbraukti iš transporto priemonių istorijos. Šio automobilio išbandymas padėtų suprasti, kokį gerą automobilį turite pats.



„AMC Pacer“

Šis automobilis į kelius išriedėjo aštuntajame dešimtmetyje, kai JAV drebino naftos krizė. Žmonėms reikėjo kuo mažiau degalų naudojančių transporto priemonių.

Automobilio oro dinaminis kėbulas turėjo sumažinti vėjo pasipriešinimą bei sumažinti kuro sąnaudas. Nepaisant gerų troškimų, amerikiečiai nesusižavėjo nei transporto priemonės dizainu, nei tariamu ekonomiškumu.

Kodėl verta jį išbandyti: šis automobilis lieka svarbia detale transporto priemonių istorijoje. Jis „pasakoja“ apie tai, kaip buvo bandoma automobilius paversti ekonomiškais, patikimais ir stilingais.


1976-tųjų „Aston Martin Lagonda“

„Aston Martin“ šiomis dienomis skelbia apie prabangą ir stilių. Tačiau 1976 metų „Aston Martin“ buvo tragedija. Automobilio kūrėjai tikėjosi žmonėms pristatyti ateitimi dvelkiantį, naujausių technologijų pilną transporto priemonę, tačiau nutiko visiškai kitaip. Automobilio dizainas nekelia pasigerėjimo. Atrodo, lyg ant transporto priemonės būtų užlipęs didžiulis milžinas.

Kodėl verta jį išbandyti: prie šio automobilio vairo vertėtų prisėsti vien tam, kad pajustumėte, jog ne visų kompanijų sėkmė tęsėsi visąlaik. Kartais net ypač prabangių automobilių gamintojai turi detalių, kurias norėtų ištrinti iš savo įmonės istorijos.



2003-iųjų „Hummer H2“

Amerikiečių automobilių gamintojai dažnai kritikuojami, jog pakankamai nekreipia dėmesio į transporto priemonių dizainą. Kompanijoms svarbiausia duoti klientams tai, ko jie nori. 

Būtent „Hummer“ atspindi žmonių tuštumą ir norą pasididžiuoti dydžiu, o ne kokybe.

Kodėl verta jį išbandyti: tokius žvilgsnius, kokie laidomi į vairuotoją, galite pagauti tik prie šio automobilio vairo. Patirtis išskirtine. Žinoma, ar tie varstantys žvilgsniai teigiami ar neigiami, spręskite patys.

Rašyti komentarą
Komentarai (7)

na

portalas diena kuri verta isbandyti , kad suzinoti , jog visi kiti yra daug geresni ir idomesni :))

Giedrė

Argi čia straipsnis. Tragedija.

pats

bukiausias straipsis per visą KD gyvavimą
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS