Kainų karas – ne prekybos tinklų sprendimas? | Diena.lt

KAINŲ KARAS – NE PREKYBOS TINKLŲ SPRENDIMAS?

  • 0

Didžiausiems šalies prekybos tinklams toliau skelbiant apie kainų mažinimą, analitikai pažymi, kad prekių pigimą lemia ne bendrovių sprendimai, o pasaulinės tendencijos.

"Iš tikrųjų Lietuvos prekybų tinkluose vykstantis kainų karas vyksta net ne Lietuvoje. Dėl gero derliaus, pakankamos pasiūlos ir lėtai augančios paklausos daugelio maisto prekių kainos pasaulinėse prekių biržose yra žemiausiame lygyje per pastaruosius penkerius metus. Be to, dėl Rusijos embargo Europoje yra kai kurių vaisių, daržovių, mėsos ir žuvies perteklius. Natūralu, kad tai iš dalies pradeda atsispindėti ir prekių kainose Lietuvos prekybos centrų lentynose" , - BNS teigė "Swedbank" vyriausiasis ekonomistas Nerijus Mačiulis.

Didžiausią prekybos tinklą Baltijos šalyse valdanti bendrovė "Maxima LT", vasarį vidutiniškai 13 proc. atpiginusi daugiau kaip 1 tūkst. prekių, trečiadienį pranešė dar apie 12 proc. sumažinusi beveik 500 prekės ženklų.

"Pasaulinės tendencijos visąlaik vyksta visokios, jos nuolat svyruoja, visa prekyba yra dinamika, bet kada gali keistis. Negalėčiau spekuliuoti dėl mokestinių ar kitų reikalų, kokia kaina turėtų būti Lietuvoje ar ne Lietuvoje", - trečiadienį spaudos konferencijoje sakė "Maximos LT" generalinis direktorius Žydrūnas Valkeris.

Prekybos tinklas "Rimi" vasarį ir kovą taip pat vidutiniškai 12 proc. sumažino iš viso 600 prekių kainas, o tinklą "Iki" valdanti bendrovė "Palink" yra užfiksavusi apie 300 prekių kainas, kurios yra ne didesnės nei praėjusių metų lapkritį.

Rašyti komentarą
Komentarai (0)

SUSIJUSIOS NAUJIENOS