Plastikinės lojalumo kortelės keliauja į užmarštį | Diena.lt

PLASTIKINĖS LOJALUMO KORTELĖS KELIAUJA Į UŽMARŠTĮ

  • 2

Didžiųjų prekybos tinklų atstovai pastebi, kad įvairios lojalumo sistemos anksčiau ar vėliau turės vis labiau migruoti į internetą, o plastikinių kortelių, kurių šiuo metu kiekvienas pirkėjas turi itin daug, mažės, rašo "Verslo žinios".

"Maxima LT" prekybos vadovas Norbertas Žioba mano, kas ateityje laimės tas, kas pasirinks vartotojui tinkamiausią priemonę.

Rinkos tyrimų bendrovės jau kurį laiką fiksuoja, kad vartotojai Lietuvoje yra vis mažiau lojalūs prekių ženklams. Pasak "Euromonitor International" analitikės Marijos Milaševič, dėl akcijų gausos prekyboje vartotojai apskritai jau įprato tiesiog rinktis tą prekę, kuriai siūloma nuolaida. Kartais, norėdami nusipirkti kokį nors produktą, jie pasiryžę net ir laukti akcijos.

Rašyti komentarą
Komentarai (2)

ww

Tikra tiesa,lojalumas akcijoms,o ne kortelems. Nors tos akcijos daznai buna akiu dumimas. Paziurekite,kaip isbrango tualetinis popieris,kuris tuoj bus ne kasdienine preke,bet prabangos. Is kur tokios kainos,niekas nepaaiskina,tad aisku,kad zmones laukia akciju,arba teks tam rekalui naudoti lapus - vasara arteja...

Blogai pasake

Blogai pasakyta. Pirkejai pasiryze laukti tikru nuolaidu o ne tariamu nuolaidu. Maximos nuolaidos tikras melas

SUSIJUSIOS NAUJIENOS