„Kad šioje finansinėje perspektyvoje (iki 2027 metų) tam atsirastų lėšų, labai smarkiai abejoju, matant gynybos poreikius, kitus prioritetus, tai, kad šalys narės nenori papildomai įdėti į biudžetą, jis nebus didesnis. Labai smarkiai abejoju, ar reikėtų tikėtis, kad mes su ES finansavimu galėsime išspręsti daugelį vidaus susisiekimo problemų“, – sakė V. Sinkevičius.
„Vienas kertinių argumentų yra ir apkrovimo užtikrinimas, infrastruktūros panaudojimas. Šioje vietoje, manau, Lietuvai bus labai sunku pagrįsti, kad (modernizuotina) vėžė staiga taptų pelninga ir jos apkrovimas būtų pakankamas“, – pridūrė V. Sinkevičius.
Šiuo metu Lietuvoje atliekama studija dėl vėžės į Klaipėdą, renkamasi iš trijų variantų. Kita išplėstinė studija įvertins, ar reikėtų ir egzistuojančiame šalies geležinkelyje keisti bėgių standartą į europietišką ir tiesti naujas vėžes kituose regionuose.
ES gausiai finansuojamas tris Baltijos šalis ir Lenkiją sujungsiantis projektas „Rail Baltica“ pagal pirminį planą turėjo būti baigtas 2026 metais, tačiau nusitęs bent iki 2030 metų ar netgi vėliau.
Naujausi komentarai