Stiprins Lietuvos ir Ukrainos bendradarbiavimą gabenant krovinius geležinkeliu | Diena.lt

STIPRINS LIETUVOS IR UKRAINOS BENDRADARBIAVIMĄ GABENANT KROVINIUS GELEŽINKELIU

  • 9

Susisiekimo ministras Marius Skuodis, nuotoliniu būdu kalbėjęsis su Ukrainos infrastruktūros ministru Vladyslavu Kryklii, išreiškė glaudesnio bendradarbiavimo krovinių gabenimo geležinkeliais srityje ir visoje logistikos grandinėje siekį.

Įgyvendinant „Rail Balticos“ projektą, būtų naudinga išnaudoti Ukrainos, vykdančios stambius geležinkelių investicijų projektus, patirtį ir kompetencijas.

„Džiaugiuosi mūsų šalių prekybiniais ryšiais, pastaraisiais metais „Lietuvos geležinkeliai“ užmezgė ir sėkmingai palaiko bendradarbiavimą su Ukrainos geležinkelių atstovais, „Viking“ traukinys yra pagrindinis mūsų ekonominės partnerystės geležinkelių srityje projektas. Potencialas transporto, krovinių gabenimo geležinkeliais, aviacijos srityse dar toli gražu nėra iki galo išnaudotas, ypač kai Ukraina daro pažangą Europos integracijos procese“, – sakė susisiekimo ministras M. Skuodis.

Daug dėmesio skirta dvišalio bendradarbiavimo stiprinimui geležinkelių, kelių, oro transporto sektoriuose. 2020 m. pabaigoje „Lietuvos geležinkelių“ krovinių vežimo bendrovė „LTG Cargo“ įsteigė bendrovę Ukrainoje, kuri teiks lokomotyvų nuomos, modernizavimo ir kitas krovinių gabenimo paslaugas.

Taip pat pažymėta, kad Lietuva deda pastangas, jog tarp Ukrainos ir ES būtų kuo greičiau pasirašytas Europos bendrosios aviacijos erdvės susitarimas.

Susitikime aptartas visam regionui strateginę reikšmę turintis projektas „Rail Baltica“, kuris europine geležinkelio vėže sujungs Baltijos valstybes, Lenkiją ir Suomiją. Susisiekimo ministro teigimu, Lietuvai aktuali Ukrainos patirtis ir kompetencijos įgyvendinant geležinkelių transporto infrastruktūros projektus.

Abi šalys išreiškė ketinimus plėtoti susisiekimą tiek „keturių sostinių traukinio“ maršrutu Kijevas–Minskas–Vilnius–Ryga, tiek oro skrydžiais iš Lietuvos į Ukrainą. Pasak Ukrainos infrastruktūros ministro, šalis planuoja išplėsti oro susisiekimą iš kitų šalies miestų, ne tik sostinės.

 

Rašyti komentarą
Komentarai (9)

o ka gabens tais gelezinkeliais ???is xoxliandijos ???

ar is lietuvos?? na nebent xoxolu darmajiedus , prostitutes ,kontrobanda ir narkotikus...tai kaip ir viskas ,visas exsportas....bet del to statyt milijardus kainuojancias gelezinkelio linijas ---tai jau .....virs debilizmo...

Čiubaka

Na galima ir per aplinkui Lietuva-Lenkija-Ukraina, bet čia jau ratas nemažas gaunasi. Nors žinant kaip jie dujas iš Rusijos perka ar elektrą iš Batkos, tai visai tikėtinas ir toks maršrutas

opa.

Man idomu,o kas duos tranzita,bulbasai,ar putinas?
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS