„Swedbank“ atstovas: dalis elektroninės bankininkystės klientų vis dar gali susidurti su trikdžiais Pereiti į pagrindinį turinį

„Swedbank“ atstovas: dalis elektroninės bankininkystės klientų vis dar gali susidurti su trikdžiais

2025-05-09 20:00

Nors intensyviai siekiama atstatyti penktadienio rytą sutrikusią „Swedbank“ elektroninės bankininkystės veiklą, dalis klientų vis dar gali susidurti su trikdžiais, sako banko atstovas Gytis Verčinskas.

„Swedbank“ atstovas: dalis elektroninės bankininkystės klientų vis dar gali susidurti su trikdžiais
„Swedbank“ atstovas: dalis elektroninės bankininkystės klientų vis dar gali susidurti su trikdžiais / Ž.Gedvilos/ELTOS nuotr.

„Didžiajai daliai klientų šiuo metu banko paslaugos prieinamos pilna apimtimi. Visgi, dalis klientų, atlikdami pavedimus, gali susidurti su trumpalaikiais sutrikimais“, – penktadienio vakarą Eltai perduotame komentare nurodė G. Verčinskas.

„Jei pavedimas nepavyksta, klientams rekomenduojame pavedimą atlikti kiek vėliau. Atsiprašome dėl galimų laikinų nepatogumų“, – pridūrė jis.

Apie tai, kad sutriko „Swedbank“ elektroninės bankininkystės veikla penktadienio rytą pranešė „Delfi“. Tuo metu „Swedbank“ atstovas G. Verčinskas naujienų portalui nurodė, jog dedamos pastangos, kad įprasta elektroninės bankininkystės veikla būtų atstatyta kuo greičiau.

 

 

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra