Kone dešimtmetį planavusi, šiandien koncerno "Achemos grupė" įmonė "Transachema" užtikrintai žada pradėsianti veikti kaip privati vežėja geležinkeliu ir naudosis viešąja "Lietuvos geležinkelių" infrastruktūra. Ji taptų pirmąja realiai pervežimų veikla užsiimančia privačia bendrove, kuri atsiriektų dalį rinkos iš valstybinės geležinkelių bendrovės, rašo "Verslo žinios".
"Pirmiausia norime pradėti nuo "Achemos grupės" įmonėms priklausančių krovinių - planuojama vežti bendrovės "Achema" krovinius į krovos bendrovės "Klasco" terminalus Klaipėdos uoste", - sako "Transachemos" generalinė direktorė Gražina Urbutienė.
"Transachema" planuoja į Klaipėdos uostą kasmet gabenti iki 2 mln. tonų "Achemos" produkcijos, įmonės skaičiavimu, tai sudarys 3-4 proc. visų "Lietuvos geležinkelių" vežamų krovinių.
Jei privataus vežėjo veikla seksis, įmonė tikisi iki 2020 metų apyvartą padidinti daugiau nei 2 kartus - iki 70-80 mln. litų. Pernai "Transachema" gavo 30 mln. litų pardavimo pajamų ir uždirbo 8,6 mln. litų grynojo pelno.
Naujausi komentarai