„All Media Lithuania“: draudimas įsigyti „M-1“ – neigiamas signalas verslui | Diena.lt

„ALL MEDIA LITHUANIA“: DRAUDIMAS ĮSIGYTI „M-1“ – NEIGIAMAS SIGNALAS VERSLUI

  • 1

Baltijos šalyse veikiančios žiniasklaidos grupės „TV3 Grupė“ įmonė „All Media Lithuania“ teigia, kad Konkurencijos tarybos draudimas jei įsigyti „M-1“radijo stotis yra neigiamas signalas žiniasklaidai ir verslui.

100 proc. „M-1“ stotis valdančių įmonių akcijų turinti Rūta Grušnienė taip pat teigė nusivylusi tarybos sprendimu.

„All Media Lithuania“ pranešė apgailestaujanti dėl tarybos sprendimo, dėl kurio ilgalaikę žalą patirs tiek Lietuvos žiniasklaida, tiek ekonomika.

„Konkurencijos taryba sudavė smūgį ne vien mūsų verslui – daug didesnį nerimą kelia sprendimo poveikis visos žiniasklaidos ateičiai“, – pranešime teigė „All Media Lithuania“ generalinė direktorė Laura Blaževičiūtė.

Pasak jos, „All Media Lithuania“ Lietuvoje konkuruoja su „Google“, „Meta“, „Youtube“, „Spotify“ ir kitais žaidėjais, kurie užima reikšmingą Lietuvos reklamos rinkos dalį, o vartotojai su jais praleidžia vis daugiau laiko, todėl išlikti norintis vietos verslas turi ieškoti būdų, kaip užtikrinti reklamos efektyvumą ir sėkmingą konkurenciją. 

„Prieš globalius milžinus galime atsilaikyti tik investuodami į kokybišką ir auditorijai patrauklų turinį, darbuotojus bei reklamos užsakovams vertę keliančius sprendimus. Tai reikalauja milžiniškų resursų, prieinamų tik plečiant veiklą. Siekis įsigyti „M-1“ grupę, mums reiškė galimybes auginti veiklos efektyvumą ir kovoti dėl auditorijos, daugiau investuojant į turinio kokybę. Negalime nuvilti auditorijos lūkesčių dėl turinio kokybės – kitaip ją perims laisvę siūlantys, bet atsakomybės užtikrinti nesugebantys globalūs žaidėjai“, – pabrėžia L. Blaževičiūtė.

Konkurencijos taryba sudavė smūgį ne vien mūsų verslui – daug didesnį nerimą kelia sprendimo poveikis visos žiniasklaidos ateičiai

.

Advokatų kontoros „Ellex“ partneris Marius Juonys teigė, kad toks tarybos sprendimas gali turėti neigiamo poveikio ir Lietuvos investicijų klimatui.

„Vartotojai yra pasiekiami įvairiais kanalais, todėl prielaida, jog reklamą žiniasklaidoje perkantys klientai nevertina kitų alternatyvų, tiesiog neatitinka šių dienų realybės. Dėl šios priežasties labai siauras požiūris į rinką klaidina tiek vertinant konkurencijos rizikas, tiek priimant sprendimus“, – pranešime teigė M. Juonys.

„Kartu siunčiamas signalas ir kitiems verslams: jų kreipimaisi bus vertinami labai siaurų rinkos segmentų kontekste. Tai didina netikrumą dėl įsigijimo sandorių patvirtinimo ir stabdo sprendimus investuoti bei plėstis“, – pridūrė jis.

Rašyti komentarą
Komentarai (1)

tv

ir radijas labsi toli nuo ekonomikos jie nieko negamina,to kokius nuostuolius patir vslstybe ?? gal praras pvm ir akciza ,a ?

SUSIJUSIOS NAUJIENOS