Planuojama atnaujinti tiek pagrindinių miesto gatvių, tiek kiemų, dviračių ir pėsčiųjų takų infrastruktūrą. Numatomų darbų apimtis skirsis – priklausomai nuo vietos specifikos, skirtinguose ruožuose bus rekonstruojami keliai nuo kelių šimtų metrų iki daugiau nei 2 kilometrų ilgio.
Šiemet „YIT Lietuva“ darbus jau pradėjo arba jie netrukus prasidės Kareivių, Žaliųjų Ežerų, P. Joniko–Šumsko, Tuskulėnų, Meistrų–Motorų ir Grūšiakalnio–Kryžiokų Sodų, Visalaukio, Austėjos, Naujakiemio, Didžiųjų Gulbinų–Žvelgaičio, Žalgirio, Šatrijos, Kalvų Sodų 4-ojoje bei Mokslininkų gatvėse. Siekiama pagerinti tiek pagrindinius susisiekimo srautus, tiek vietinę infrastruktūrą gyvenamuosiuose rajonuose.
„Vykdant rekordinius Vilniaus gatvių atnaujinimo darbus palaipsniui atgimsta tiek mažesnio intensyvumo gatvės rajonų viduje, tiek keičiasi visiems miestiečiams svarbios susisiekimo arterijos. Tikimės, kad su profesionalių ir patyrusių partnerių pagalba šie svarbūs infrastruktūros pokyčių sprendimai bus įgyvendinti sklandžiai, kokybiškai ir efektyviai.
Artimiausiu metu rekonstrukcijos darbai, kuriuos vykdys „YIT Lietuva“ komanda, prasidės vienoje svarbiausių miesto susisiekimo arterijų – Kareivių gatvėje. Po rekonstrukcijos čia atsiras tik viešajam transportui skirta juosta miesto centro kryptimi, bus sutvarkyti pėsčiųjų ir dviračių takai, todėl patogiau keliaus visi eismo dalyviai“, – sakė Vilniaus miesto vicemeras Andrius Grigonis.
Siekiant išvengti nenumatytų nesklandumų, vilniečiai ir miesto svečiai raginami domėtis planuojamomis eismo schemomis, rinktis alternatyvius maršrutus ir, svarbiausia – būti dėmesingais keliuose, ypač šalia remontuojamų ruožų, kur dirba kelininkai.
„Darbai bus vykdomi tiek dienos, tiek – siekiant mažinti nepatogumus gyventojams – ir nakties metu. Rekonstrukcijos metu bus atnaujinta važiuojamoji dalis, šaligatviai, pėsčiųjų ir dviračių takai. Mūsų tikslas – ne tik užtikrinti saugesnį eismą, bet ir prisidėti prie patogesnės kasdienybės visiems sostinės gyventojams“, – sakė bendrovės „YIT Lietuva“ vadovas Kęstutis Vanagas.
Pasak jo, darbų specifika kiekvienoje vietoje gali skirtis – dalyje vietų bus atliekami tik dangos keitimo ar remonto darbai, kitur – kapitalinis remontas. Dalį projektinių sprendimų rengs „YIT Lietuva“ pasitelkdama partnerius.
Įgyvendinant infrastruktūros atnaujinimo darbus, ypatingas dėmesys skiriamas miestui svarbių gamtinių elementų – želdinių – apsaugai. Anot projekto vykdytojų, kiekviename objekte prieš pradedant darbus yra vertinama esama aplinkos būklė, o darbų apimtys ir metodai koreguojami taip, kad būtų kuo mažiau paveikta žaliųjų zonų.
Visuose objektuose, kur šalia darbų zonų yra medžių, krūmų ar kitų vertingų želdinių, yra taikomos specialios jų apsaugos priemonės – įrengiamos fizinės apsaugos zonos, ribojamas sunkiosios technikos judėjimas, o darbai tokiose vietose atliekami rankiniu būdu.
„YIT Lietuva“ įvairius kelių infrastruktūros projektus įgyvendina visoje Lietuvoje. Įsibėgėjus kelio darbų sezonui bendrovė prie išvažiavimo iš sostinės, magistralėje Vilnius-Panevėžys, pradėjo Tarandės tunelio įrengimo darbus, o taip pat tęsia į kultūros paveldą įtraukto Kazbėjų tilto per Vokės upę Paneriuose rekonstrukciją, vykdo sostinės Kareivių g. remonto darbus.

Naujausi komentarai