Kauno regiono gamintojai: turime susitelkti | Diena.lt

KAUNO REGIONO GAMINTOJAI: TURIME SUSITELKTI

  • 2

Kampanija „Išvien dėl Lietuvos“, inicijuota lietuviško prekybos tinklo „Maxima“, sulaukė didžiulio atgarsio tarp Kauno regiono įmonių. Beveik dvi dešimtys čia veikiančių stambių gamintojų sumažino savo populiarių produktų kainas, kas leidžia pirkėjams įsigyti daugiau lietuviškų prekių ir greičiau įsukti pandemijos pristabdytą šalies ekonomikos ratą.

Nori padėkoti pirkėjams

„Tik visi kartu galime įveikti sunkius laikotarpius. Jūs – pirkdami ir vartodami, mes –augindami, gamindami, prekiaudami, saugodami darbo vietas, mokėdami mokesčius. Tik taip visi paremsime savo šalies ekonomiką ir neleisime jai sustoti“, – sakė bendrovės „Galinta ir partneriai”, prisijungusios prie prekybos tinklo „Maxima“ iniciatyvos, generalinis direktorius Marijus Mazuch.

Kampaniją „Išvien dėl Lietuvos“ bendrovė palaiko norėdama padėkoti savo pirkėjams. „Sakome „Ačiū“ bei norime skatinti ir toliau rinktis mūsų Lietuvoje užaugintus ir pagamintus produktus“, – dėstė „Galintos ir partnerių” vadovas.

Bendrovė prekiauja kruopomis, kurios yra pirmo būtinumo maisto prekės. „Kruopas žmonės perka ir vartoja visada – ir gerais laikais, ir krizių metais, nepriklausomai nuo jų kainos etiketėje. Nepaisant to, įmonė „Galinta“ jungiasi prie iniciatyvos „Išvien dėl Lietuvos“ ir nori pirkėjams parodyti, kad lietuviškas verslas gali būti su jais kartu ne tik gerais laikais, bet ir pavydžiu bei pagalbininku sunkiu metu“, – kalbėjo M.Mazuch.

Jis akcentavo, kad būtiniausių maisto produktų kainų mažėjimas šiuo metu turėtų padėti Lietuvos žmonėms pasijausti saugesniais.

Lemiamas laikotarpis

Bendrovės „Kėdainių konservų fabrikas“ generalinis direktorius Andrius Viazovskis taip pat teigė jaučiąs pareigą prisidėti prie Lietuvos ekonomikos stabilizavimo bei padėkoti visiems bendrovės produkcijos pirkėjams.

„Kėdainių konservų fabriko“ gen. direktorius A.Viazovskis jaučia pareigą prisidėti prie Lietuvos ekonomikos stabilizavimo, o taip pat nori padėkoti visiems bendrovės produkcijos pirkėjams. / „Kėdainių konservų fabriko“ nuotr.

„Dabar kaip niekada yra svarbu veikti išvien, kad vartotojai ir verslas lengviau išgyventų šiuo sunkiu laikotarpiu“, – pabrėžė vadovas. A.Viazovskis minėjo, kad nuo pat pandemijos pradžios didžiausias iššūkis buvo suvaldyti pardavimų ir gamybos srautus, kurie smarkiai šokinėjo.

„Užtikrindami mūsų darbuotojams saugią darbo aplinką, operatyviai priėmėme tvarkas, kurios leidžia iki minimumo sumažinti užsikrėtimo COVID-19 riziką. Kol nebus panaikintas karantinas, šių tvarkų neatšauksime. Tokia situacija gamybą daro mažiau lanksčia, bet tik taip mes užtikriname mūsų darbuotojų sveikatą ir produkcijos kokybę“, – sakė jis.

Ne kas kitas, o mes – lietuviški verslai – turime padėti Lietuvai kuo greičiau atsigauti ir laikytis išvien, kad įveiktume koronaviruso pandemijos sukeltus ekonominius sunkumus.

Karantino laikotarpiu įmonė jaučia išaugusią jos produktų svarbą ir aktualumą. „Dalyvavimas kampanijoje yra „Kėdainių konservų fabriko“ darbuotojų nuoširdi padėka vartotojams už jų lojalumą ir mūsų verslo palaikymą“, – teigė A.Viazovskis.

„Pasaulio neišgelbėsime, bet savo šaliai padėti tikrai galime. Kaip? Vartodami lietuviškus produktus“, – įsitikinęs AB „Kavos bankas“ vadovas Gražvydas Vilčinskas.

Lietuviškos kavos „Pupa“ gamintojų atstovas neslėpė, kad ir be pandemijos buvo labai sunku varžytis su didžiausiais pasauliniais prekiniais ženklais. „Žinojome, kad bus sunku, bet pasirinkome sunkesnį kelią kurdami lietuvišką kavą „Pupa“. Norime įrodyti, kad ir lietuviai gali“, – nesikuklino G.Vilčinskas.

Prie „Maximos“ iniciatyvos bendrovė prisidėjo tikėdama, kad jų ir kiti lietuviški produktai bus labiau pasiekiami vartotojams. Šį laikotarpį G.Vilčinskas įvardijo lemiamu, nuo kurio priklauso mūsų šalies ekonomikos ateitis.

„Kuo daugiau vartosime vietinių gamintojų produktų, tuo greičiau atsigaus mūsų šalis. Žmonės galės grįžti į savo darbus, kurti, gaminti, teikti paslaugas. Mūsų įmonė nors ir nukentėjo nuo pandemijos prarasdama dalį pajamų, neatleido nei vieno darbuotojo. Įmonė parėmė Covid-19 fondą, taip pat gydytojus. Skatiname ir kitas įmones esant galimybei padėti kitiems“, – vardijo vadovas.

Paklausa padvigubėjo

Kaišiadorių rajone įsikūrusios Gintaro Kanaševičiaus IĮ „Desė“, kuri garsėja silkės gaminiais, pardavimų vadovė Lina Pilkienė teigė, kad „Maximai“ pasiūlius prisijungti prie kampanijos „Išvien dėl Lietuvos“, dvejonių nebuvo.

„Desės“ nuotr.

„Kaip įmonės bendradarbiaujame ilgiau kaip 20 metų. Esu įsitikinus, kad ilgalaikiai santykiai, pasitikėjimas ir palaikymas yra didžiausia mūsų partnerystės vertybė, kuri padeda atlaikyti iššūkius, krizes, pandemijas ir išspręsti sudėtingas problemas“, – sakė L.Pilkienė.

Susitelkiant ir sumažinant kainas padedama darbuotojų šeimoms, bendruomenei ir visos šalies pirkėjams. „Palaikome svarbų ir naudingą tikslą – bendromis pastangomis suteikti didesnę naudą pirkėjams ir galimybę įsigyti produktų, kurių kokybę užtikriname, ir taip padėti augti Lietuvos ekonomikai“, – kalbėjo L.Pilkienė, pridūrusi, kad ši kampanija jau davė išties matomus rezultatus – kai kurių produktų paklausa išaugo 100 procentų.

Per karantiną nemenkai nukentėjo ir viena didžiausių įmonių Baltijos šalyse, kurios pagrindinė veikla – salotų gaminių ruošimas. „Ypač karantino pradžioje žmonės stengėsi kuo rečiau lankytis parduotuvėse, o mūsų produktai – salotos – yra greitai gendantis produktas, tad jų kaip atsargų neprisipirksi“, – pasakojo Babtų miestelyje įsikūrusios įmonės „Salpronė“ vadovas Vladislovas Česnauskas.

Bendrovė, džiaugdamasi, kad pavyko optimizuoti veiklą ir dėl pandemijos neprireikė atleisti nė vieno darbuotojo, prie „Maximos“ iniciatyvos prisijungė nusprendusi, kad jau metas žmones vėl pratinti prie kasdienio daržovių vartojimo, kas yra sveikos gyvensenos pagrindas.

„Kuo daugiau dėmesio lietuviškas verslas sulauks iš vartotojų, tuo didesnėmis sumomis pasipildys valstybės, miestų biudžetai, tuo didesnius atlyginimus darbuotojams galėsime mokėti, tuo labiau didės jų perkamoji galia, tuo sparčiau suaktyvės šalies ekonomika“, – vardijo V.Česnauskas. Jis minėjo, kad „Išvien dėl Lietuvos“ ženklu pažymėtų ir pigiau parduodamų daržovių perkamumas išaugo taip pat net dvigubai.

Sutelkė gamintojus

Prie kampanijos „Išvien dėl Lietuvos“ prisideda pusšimtis didžiųjų Lietuvos gamintojų, kartu su „Maxima“ 15 proc. sumažinusios jau daugiau 500 populiarių produktų reguliarias kainas.

„Šiuo sudėtingu laikotarpiu kartu su Lietuvos gamintojais radome abipusį supratimą, jog ne kas kitas, o mes – lietuviški verslai – turime padėti Lietuvai kuo greičiau atsigauti ir laikytis išvien, norint įveikti koronaviruso pandemijos sukeltus ekonominius sunkumus. Savo pirkėjams siūlydami rinktis lietuviškus produktus sumažintomis kainomis, suteikiame akstiną palaikyti Lietuvos gamintojus ir tuo pačiu atkreipti dėmesį į tai, kaip stipriai nuo mūsų kasdienių pasirinkimų stovint prie lentynos gali priklausyti Lietuvos verslas ir šalies ekonomika“, – prabrėžė prekybos tinklo „Maxima“ Komunikacijos ir korporacinių reikalų departamento direktorė Ernesta Dapkienė.

Inicijuotas kainų pokytis kas mėnesį pirkėjams padės sutaupyti per 1,5 milijono eurų.

Sumažintų kainų lietuviškų prekių krepšelį parinko patys Lietuvos gamintojais. Šios prekės „Maximos“ parduotuvėse bus žymimos geltonomis etiketėmis ir ženkliuku „Išvien dėl Lietuvos“.

GALERIJA

  • Kauno regiono gamintojai: turime susitelkti
  • Kauno regiono gamintojai: turime susitelkti
Rašyti komentarą
Komentarai (2)

marina thebault kosel

tai yra didelio paskirstymo maržos problema

Pagalba

Prie šio pagalbos projekto prašome prijungti ir vyresnio amžiaus pirkėjus, esančius rizikos grupėje, skirti prioritetinį apsipirkimo laiką senjorams tikslu saugiai apsipirkti pasibaigus karanrino laikotarpiui, nes nauji užkrato atvejai fiksuojami kasdien, jie niekur nedingo. Kiti PC taip pat galėtų atsižvelgti į vyresnio amžiaus pirkėjų sauguma, gal skirti atskirą aptarnavimo kasą ar palikti saugų atstumą tarp pirkėjų prie kasų.

SUSIJUSIOS NAUJIENOS