Pagal jas bėgius 10 kilometrų ruože Šveicarija–Žeimiai už 13,9 mln. eurų (be PVM) ties jungtinės veiklos partneriai „Leonhard Weiss International“ iš Vokietijos ir „Leonhard Weiss“ iš Estijos, naują 8,5 km ilgio sankasos ir statinių ruožą nuo Kauno (Palemono) link Šveicarijos už 97,8 mln. eurų statys kelių ir tiltų statybos bendrovė HISK, o 10,4 km ruožą – už 123,5 mln. eurų – bendrovės „Fegda“ ir „Tilsta“, pranešė LTG.
LTG grupės vadovo Egidijaus Lazausko teigimu, užsitikrinus tris svarbias rangos sutartis, pagreitės „Rail Baltica“ infrastruktūros plėtra Lietuvoje.
„Bėgių tiesimo procesas leidžia efektyvinti projekto įgyvendinimą, nes bėgių statyba – daug spartesnė nei sankasos įrengimas. Be to, tiekimo grandinės valdymas ir iš anksto pristatytos statybos medžiagos sumažino rizikas, susijusias su jų trūkumu ar logistika“, – pranešime sakė E. Lazauskas.
Pasak „LTG Infra“ vadovo Vyčio Žalimo, visi rangovai pasižymi aukšta patirtimi bei techninėmis kompetencijomis, kurios būtinos sudėtingam greitojo geležinkelio statybos etapui.
„Leonhard Weiss“ didžiojoje atkarpos dalyje – 8,8 km ruože – bėgių tiesimo darbus numato atlikti iki šių metų pabaigos, o likusius darbus – iki 2027 metų pirmojo ketvirčio. Tuo metu HISK, „Fegda“ ir „Tilsta“ darbus numato užbaigti 2028 metų pirmąjį ketvirtį.
Be to, HISK stato ir 12,1 km sankasos ruožą atkarpoje Šėta–Ramygala.
Lietuvoje geležinkelio linija statoma ir pasirašytos sutartys dėl darbų 77 km ruože, o iki šių metų pabaigos jų ilgis sieks 114 km.
„Rail Baltica“ finansuojama Europos Sąjungos ir valstybės biudžeto lėšomis.
Naujausi komentarai