Maistą į namus pristatančios įmonės dairosi į užsienio rinkas Pereiti į pagrindinį turinį

Maistą į namus pristatančios įmonės dairosi į užsienio rinkas

2017-04-14 07:42
BNS inf.

Restoranuose pagamintų patiekalų pristatymo į namus poreikis žaibiškai auga - šią paslaugą teikiančios bendrovės fiksuoja ir dvigubai didesni metinį užsakymų skaičių.

Maistą į namus pristatančios įmonės dairosi į užsienio rinkas
Maistą į namus pristatančios įmonės dairosi į užsienio rinkas / V. Skaraičio / BFL nuotr.

Nors Lietuvoje veikia tik keletas specializuotų vežėjų, pristatančių maistą tiesiai iš restoranų gyventojams į namus, nedidelė mūsų šalies rinka jiems jau ankštoka, bendrovės vis labiau skverbiasi į užsienį, praneša „Lietuvos žinios“.

Artimiausią pusmetį  bendrovė „Foodout.lt“ ketina žengti į Baltarusiją, Ukrainą, taip pat mąsto apie trečią potencialią rinką - galbūt Suomiją ar Švediją. „Elektroninio verslo sistemos“, valdančios projektą Maistasinamus.lt, planuoja veiklą Azijos regione, svarsto galimybę plėstis į Baltijos šalis. 

Nors konkurencija šiame verslo segmente dėl augančio poreikio visame pasaulyje didėja, o stambieji rinkos žaidėjai dairosi ir į Lietuvą, vietiniai maisto vežėjai dėl savo pozicijų nerimo nejaučia. „UberEATS“ jau veikia Lenkijoje, suomių startuolis „Vok“ - Estijoje ir, regis, planuoja plėtrą į Latviją bei Lietuvą.

Pasak dienraščio, kada į Lietuvą įžengs stambieji rinkos žaidėjai, tėra laiko klausimas. Tačiau kitų šalių praktika rodo, kad ateidami į naują rinką jie dažnai įsigyja kokią vietinę įmonę, turinčią klientų bazę, įdirbį ir „Elektroninio verslo sistemos“ direktoriaus Edgaro Dadašovo teigimu, bet kokiu atveju didieji rinkos žaidėjai Lietuvoje revoliucijos nepadarys.