„Maxima“ pradės „Ačiū“ turą Lietuvos miestuose ir miesteliuose | Diena.lt

„MAXIMA“ PRADĖS „AČIŪ“ TURĄ LIETUVOS MIESTUOSE IR MIESTELIUOSE

Šių metų pradžioje prasidėjusi lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ kampanija „Lietuva, ačiū!“ tęsis šalies regionuose.

Naujas kampanijos etapas bus skirtas glaudesniam bendradarbiavimui su šalies regionuose esančiais Lietuvos gamintojais bei miestelių bendruomenėmis. Nuo liepos mėnesio „Maxima“ sieks aplankyti kuo daugiau šalies savivaldybių, padėkoti vietos lietuviškos produkcijos tiekėjams ir pateikti ypatingus pasiūlymus tų miestų gyventojams bei atvežti šventę į kiekvieną aplankytą miestą ar miestelį.

„Per 26 metus „Maxima“ augo kartu su Lietuva bei ją kuriančiais žmonėmis. Norisi padėkoti kiekvienam darbuotojui, klientui ir tiekėjui. Visi ir kiekvienas kartu kasdien stiprina Lietuvą, kurioje užaugome ir mes. Tęsdami kampaniją nuoširdų ačiū norime tarti dar betarpiškiau – asmeniškai pirkėjams ir lietuviškos produkcijos gamintojams regionuose. „Ačiū" turas sieks jų aplankyti kuo daugiau", – sako prekybos tinklo „Maxima“ vadovė Kristina Meidė.

Renginių turas liepos 26 dieną prasidės Anykščiuose. „Maxima“ kartu su vietos savivaldos atstovais padėkos vietos gamintojams, kuriantiems pirkėjų mėgstamiausią lietuvišką produkciją. Pirkėjams prekybos tinklas pateiks unikalių pasiūlymų, taip pat prisidės prie tuo metu vyksiančios Anykščių miesto šventės. Detalesnė informacija apie „Ačiū“ šventinį savaitgalį Anykščiuose bus paskelbta jam artėjant.

Sprendimas Anykščius pasirinkti kaip pirmąją turo stotelę buvo įkvėptas kitos dabar vykstančios „Maximos“ kampanijos „Vasara nuo A iki Ž“. Pradėjus turą nuo A raide prasidedančių Anykščių ir šio miesto šventės, planuojama kampaniją tęsti burtu keliu parenkant kitus miestus ir miestelius, o užbaigti paskutinėmis abėcėlės raidėmis.

Tomis dienomis, kai vyks „Ačiū“ turas, „Maxima“ pateiks išties ypatingus ir tik konkrečioje parduotuvėje galiosiančius pasiūlymus. Už ypatingą akcinę kainą bus galima įsigyti pirkėjų mėgstamiausių prekių, kurios bus pristatytos atskirais sunkvežimiais.

Pirmajame „Lietuva, ačiū! “ kampanijos etape „Maximos“ klientams, perkantiems lietuvišką produkciją – duoną, pieno produktus ar daržoves, į turimas „Ačiū“ korteles grįžo 10 proc. „Maximos" pinigais nuo šių kategorijų Lietuvos gamintojų prekių kainos. Per pusę metų pirkėjai sutaupė ir į savo lojalumo korteles atgavo beveik 7 mln. eurų vertės „Maxima“ pinigų.

Pasibaigęs kampanijos etapas buvo įgyvendintas sėkmingai ir pasiekė užsibrėžtus tikslus. Jų svarbiausias buvo prekybos tinklo sąskaita paskatinti žmones rinktis Lietuvos gamintojų ir ūkininkų produkciją, tuo prisidedant prie šalies ekonomikos augimo. Visi pirkėjų sukaupti „Maxima“ pinigai liks „Ačiū“ kortelėse ir kampanijos etapui pasibaigus, juos kortelių turėtojai galės išnaudoti kaip ir anksčiau.

Statistika rodo, kad per pusmetį nupirkta 72 mln. lietuviškų pieno gaminių, per 30 mln. įvairių Lietuvoje keptos duonos ir konditerijos gaminių ir beveik 11 tūkst. tonų lietuviškų daržovių.

Atskirais mėnesiais lietuviškos produkcijos, ypač pieno ir duonos gaminių, paklausa išaugdavo 10 proc. ir daugiau. Ši kampanija padėjo pirkėjams aktyviau rinktis ir atrasti Lietuvos gamintojų produkciją, o nuo šiol „Maxima“ dėmesį koncentruos į dar asmeniškesnį kontaktą su pirkėjais ir tiekėjais bei padėką jiems.

Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia beveik pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose dirba apie 15 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. klientų.

Rašyti komentarą
Komentarai (3)

Dana

Maximose prekių kainos labai sukilo, o tas Jų Ačiū, tai kitose parduotuvėse tiek pat kainuoja ir be jokių Ačiū..Pati tuo įsitikinau.

Italas

Maxima negamina, o parduoda, daug brangiau nei Europoje, nes čia gyvena ne Lietuviai

Senis

Piena gaminkit už 65 ct kaip Lenkijoj

SUSIJUSIOS NAUJIENOS