Pigu.lt pirkėja: laikrodį teko taisyti tris kartus | Diena.lt

PIGU.LT PIRKĖJA: LAIKRODĮ TEKO TAISYTI TRIS KARTUS

Net garantinį kvitą tebeturįs pirkėjas nėra apsaugotas nuo nemalonumų ir nuostolių, ypač apsipirkdamas internetu. Populiarioje elektroninėje parduotuvėje pigu.lt laikrodį įsigijusiai ir vyrui padovanojusiai klaipėdietei teko raudonuoti, nes apyrankė sutrūko net tris kartus. Vis dėlto įmonės atstovams tai – ne gamybinis brokas.

Vyras liko be dovanos

Elektronine prekyba užsiimančios parduotuvės pigu.lt paslaugomis pasinaudojusi klaipėdietė Dovilė G. pateko į nepavydėtiną situaciją. Vyrui pirktą dovaną ji ne kartą buvo priversta nešti pas laikrodžių meistrą.

Tačiau įmonės Garantinio skyriaus specialistė pareiškė, kad sutrūkusi apyrankė – ne gamybos brokas, o mechaninis pažeidimas.

Klientė internetu pervedė pinigus į pigu.lt sąskaitą gegužės 25-ąją. "Seiko" vyriškas laikrodis kainavo ne taip jau ir mažai – 155 eurus.

Šia dovana vyras netrukus smarkiai nusivylė – sulūžo metalinė apyrankė.

"Metaliukas, kuris jungia grandinėlę su pagrindiniu korpusu, jau kelis kartus lūžo ir apyrankė vis sutrūksta. Tiesiog nusibodo taisyti", – skėsčiojo rankomis Dovilė G.

Naudotojo kaltė?

Net tris kartus taisyta laikrodžio apyrankė pareikalavo papildomų išlaidų ir laiko.

"Sugaištas laikas, be to, pirkau vyrui kaip dovaną, o jis negali nešioti. Laikrodis akivaizdžiai naujas, neturi jokių įbrėžimų. Išsaugojome ir sąskaitą faktūrą, ir garantinį kvitą. Kreipiausi į bendrovę, kad padėtų", – tikino pašnekovė.

Tačiau pagalbos moteris nesulaukė. Paaiškėjo, kad prekei taikomas dvejų metų garantinis laikotarpis šiuo atveju – negalioja.

"Pardavėjas pripažino, kad tai įvyko dėl naudotojo kaltės", – apmaudavo Dovilė G.

Vadovaujasi Civiliniu kodeksu

Rugpjūčio 20-ąją internetinės parduotuvės pigu.lt pirkėjai siųstame atsakyme teigiama, kad bendrovė negali priimti grąžinimui ar pakeisti prekės nes "ji turi akivaizdžių mechaninių pažeidimų".

Esą pirkėjas sutiko su prekių pirkimo–pardavimo internetinėje parduotuvėje pigu.lt taisyklių sąlygomis.

Viena jų – "prekių atsitiktinio žuvimo ar jų sugedimo rizika pereina pirkėjui nuo to momento, kai prekė perduota pirkėjui".

"Nurodytomis aplinkybėmis bendrovė mano, kad už prekės mechaninį pažeidimą yra atsakingas pats pirkėjas, todėl prekei negali būti suteiktas garantinis aptarnavimas, ji negali būti grąžinta bendrovei kaip nekokybiška arba pakeista kita preke vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.333 str. 3 d.", – teigiama Garantinio skyriaus specialistės Gintarės Snapkauskaitės pasirašytame rašte.

Nuvylė požiūris į klientą

Klaipėdietės manymu, užuot pripažinę prekę esant netinkamos kokybės, pigu.lt atstovai visais įmanomais būdais išsisukinėja nuo atsakomybės.

Maždaug prieš metus nemalonumų patyrė ir kita tos pačios bendrovės klientė.

Ji su elektroninės parduotuvės darbuotojais net dvi savaites kovojo dėl supainiotos prekės.

Internetu užsisakiusiai pilką sėdmaišį merginai kažkodėl buvo atgabentas žalias.

Tą pačią dieną ji susisiekė su interneto parduotuvės pigu.lt konsultante ir paaiškino, jog įvyko klaida – supainiota 85 eurus atsiėjusios prekės spalva.

Kurjeris turėjo paimti netinkamą daiktą kitą dieną nuo 8 iki 18 val., tačiau niekas to padaryti neatvyko ir net nepaskambino pirkėjai.

Ši buvo dar labiau šokiruota, kai parduotuvės konsultantė pasiūlė jai prekę atsivežti pačiai. Nors taisyklėse aiškiai nurodyta, kad pardavėjui pristačius ne tas prekes, šis savo sąskaita įsipareigoja pasiimti ir jas pakeisti tinkamomis.

Galiausiai mergina išsireikalavo, kad sėdmaišis būtų sklandžiai pristatytas į namus. Tik tam prireikė dviejų savaičių.

Tačiau labiausiai supykdė ne sugaištas laikas, o, pirkėjos nuomone, atsainus ir nepagarbus požiūris į klientą.

Tąkart pigu.lt komunikacijos projektų vadovė Indrė Beganskaitė dienraščiui pripažino, kad ši nemaloni padėtis atskleidė įmonės procesų netobulumus.

Jos žodžiais, pigu.lt skubiai ėmėsi papildomų veiksmų, kad garantuotų tik kokybišką prekių tiekimą – buvo įvestas pakartotinis prekių tikrinimas, sugriežtinta prekių priėmimo tvarka.

Esą susiklosčius panašioms situacijoms, jų sprendimas paprastai vyksta gerokai greičiau.

Už klaidinimą – solidžios baudos

Kritikos strėlių įmonė sulaukė ne tik iš savo klientų.

Konkurencijos taryba šių metų kovą pripažino, kad internetinėje parduotuvėje pigu.lt skleista trijų prietaisų reklama klaidino vartotojus.

Už Reklamos įstatymo pažeidimą bendrovei "Pigu" skirta 4,5 tūkst. eurų bauda.

Konkurencijos tarybos ekspertai tyrimą pradėjo po to, kai atsitiktinai pasirinkę prekes svetainėje pigu.lt, užfiksavo, kad kavamalei (smulkintuvui) "ProfiCook", kavamalei "Maestro" ir ventiliatoriui "Volteno" skelbiamos riboto laikotarpio akcijos, tačiau nurodytam laikui pasibaigus, beveik iš karto vėl būdavo pateikiami tokie patys pasiūlymai.

Tyrimo metu nustatyta, kad nuo 2017 m. gegužės 15 d. iki liepos 7 d. šioms prekėms skelbtos akcijos trukdavo 1, 2, 4 arba 5 dienas, kurioms praėjus, po kelių dienų ar netgi kitą dieną analogiški akcijų pasiūlymai buvo pradedami skleisti iš naujo.

Tokios besikartojančios akcijos, pažymėtos mažėjantį laiką skaičiuojančiu laikrodžiu, skelbtos nuo 4 iki 9 kartų.

Anot Konkurencijos tarybos specialistų, tokie "Pigu" veiksmai vertintini kaip apgaulingi – sudarantys įspūdį, jog prekę už akcijos kainą bus galima įsigyti tik gana trumpu laikotarpiu, taip siekiant paskatinti vidutinį vartotoją kuo greičiau priimti sprendimą dėl prekės įsigijimo.

Tai ne pirmas kartas, kai internetinėje parduotuvėje pigu.lt skleidžiama reklama pripažinta klaidinančia.

Už Reklamos įstatymo pažeidimus bendrovei "Pigu" Konkurencijos taryba 2015 m. skyrė 7 360 eurų, 2016 m. – 5,4 tūkst. eurų baudas.

Komentaras

Raimonda Strazdauskaitė

Pigu.lt komunikacijos vadovė

Dėkoju, kad rūpinatės mūsų klientų gerove. Prekėms gamintojo nustatytu laikotarpiu yra taikomas garantinis aptarnavimas. Garantinio aptarnavimo metu dėl gamintojo kaltės atsiradę gedimai yra šalinami arba grąžinami pinigai už prekę. Jūsų aprašytos situacijos atveju klientė į mus kreipėsi tik po to, kai bandė laikrodžio apyrankę taisyti savarankiškai. Garantinį aptarnavimą užtikrina mūsų partnerių salonai, už kurių darbo kokybę atsakome. Šiuo atveju klientė mums grąžino prekę pažeidusi garantinio aptarnavimo taisykles, dėl ko sunku nustatyti, ar prekė turi gamyklinį broką, ar buvo mechaniškai pažeista. Klientai apie visas sąlygas yra informuojami pirkimo–pardavimo e. parduotuvėje sutartyje bei garantinio prekių aptarnavimo ir prekių grąžinimo taisyklėse. Informacija teikiama ne tik pirkimo metu, bet ir yra patogiai viešai prieinama mūsų e. parduotuvėje. Joje aiškiai pasakyta, kad garantija netaikoma, jei prekės defektai atsirado dėl pirkėjo vartotojo kaltės, prekė mechaniškai ar kitaip pažeista, ardyta, buvo remontuota neautorizuotame serviso centre.

GALERIJA

  • Apmaudas: dovaną vyrui internetinėje parduotuvėje išrinkusi klaipėdietė dėl to smarkiai pasigailėjo
Rašyti komentarą
Komentarai (27)

Marija

Teko pirkt saldytuva sugedo.laukem kol pataisys 3 men.visa vasara.kiek kainavo sveikatos.nepirksiu daugiau internetu nieko ir kitiem nepatariu ypac brangiu prekiu.

Laikrodininkai Valentai

Naujų ir naudotų laikrodžių BROKO konstatavimas, diagnostika atliekama vieninteliu adresu Lietuvoje. Plačiau: www.valentai.com

Pigu klientas-nebe klientas

Sutinku,prekės vien brokas,čia tik legalus pinigų susirinkimas.
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS