Po departamento perspėjimo „Philip Morris“ pakoregavo kampaniją dėl metimo rūkyti | Diena.lt

PO DEPARTAMENTO PERSPĖJIMO „PHILIP MORRIS“ PAKOREGAVO KAMPANIJĄ DĖL METIMO RŪKYTI

Po Lietuvos valstybės institucijų perspėjimo bendrovė „Philip Morris“ ištrynė nuorodas į bedūmius tabako gaminius savo vykdomojoje kampanijoje, kuri pristatoma kaip socialinė akcija, raginanti mesti rūkyti.

„Stengdamiesi nekelti įtampos visuomenėje ir siekdami stiprinti pozityvų dialogą, mes atsižvelgėme į naujausią Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamento laišką ir atitinkamai pakeitėme savo komunikaciją“, – BNS penktadienį informavo „Philip Morris Baltic“ atstovas Liudas Zakarevičius.

L. Zakarevičius sakė, kad iniciatyva „Lemiamas metimas“ bendrovė ragina visiškai mesti rūkyti ir atsisakyti bet kokių nikotino gaminių, tačiau kartu nurodė, kad rūkantieji „turi turėti galimybę gauti informaciją apie įvairias šiandien prieinamas mažiau žalingas alternatyvas“.

Šios kampanijos interneto svetainėje anksčiau buvo skiltis apie elektronines cigaretes ir bedūmius kaitinamojo tabako gaminius. Po Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamento perspėjimo šių skilčių nebeliko.

Departamentas pirmadienį paskelbė, kad „Philip Morris“ vykdo klaidinančią socialinę akciją, kuria siekiama pereiti prie bedūmių tabako gaminių vartojimo.

Departamentas teigia, kad šiuo metu dar nėra nepriklausomų mokslinių tyrimų, kurie teigtų, kad bedūmiai naujoviški tabako gaminiai gali būti vartojami kaip žalos mažinimo priemonės, kaip priemonės padedančios mesti rūkyti tradicinius tabako gaminius, arba, kad šie gaminiai yra mažiau kenksmingi.

Departamentas reikalavo bendrovės uždaryti internetinę svetainę, panaikinti internetinės svetainės išorines reklamas, taip pat ištrinti įrašus ir paskiras socialinių tinklapių erdvėje.

L. Zakarevičiaus teigimu, „Philip Morris“ „kviečia visas suinteresuotas puses susėsti prie bendro stalo ir  priimti sprendimus, paremtus moksliniais argumentais bei naujausių tyrimų analize, kurie prisidėtų prie visuomenės sveikatos gerinimo“.

Su departamento atstovais BNS susisiekti kol kas nepavyko.

Tai jau ne pirmas „Philip Morris“ ginčas su Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamentu dėl bedūmių cigarečių pakaitalų.

Departamentas anksčiau yra skyręs bendrovei baudą už paslėptą įrenginio IQOS reklamą. Įmonė tada sakė, kad tik siekė pateikti svarbią informaciją apie parduodamas prekes.

Rašyti komentarą
Komentarai (0)

SUSIJUSIOS NAUJIENOS