Po keleivių skundų ministerija inicijuoja patikrinimą Vilniaus oro uoste | Diena.lt

PO KELEIVIŲ SKUNDŲ MINISTERIJA INICIJUOJA PATIKRINIMĄ VILNIAUS ORO UOSTE

Susisiekimo ministerija dėl galimo netinkamo keleivių aptarnavimo Vilniaus oro uoste kreipėsi į Transporto kompetencijų agentūrą atlikti šių paslaugų teikimo patikrinimą.

Kaip praneša ministerija, prašoma įvertinti keleivių vežimo iš terminalo iki orlaivio bei iš orlaivio iki terminalo autobusais paslaugas.

„Ne kartą užduotas klausimas dėl netvarkingų, išklerusių autobusų, kuriais keleiviai vežami iki lėktuvų. Vis dėlto žodiniai aptarimai nepriverčia paslaugas teikiančių bendrovių reaguoti rimtai. Vilniaus oro uostas yra valstybės vartai, juose teikiamų paslaugų kokybė formuoja įspūdį apie visą šalį. Bet koks aplaidumas teikiant paslaugas keleiviams negali būti toleruojamas“, – sako susisiekimo ministras Rokas Masiulis.

Susisiekimo ministeriją pastaruoju metu pasiekė keleivių nusiskundimai dėl prastos vežimo autobusu tarp orlaivio ir keleivių terminalo paslaugos kokybės, naudojamų netvarkingų autobusų, teigiama pranešime.

Atlikti sostinės oro uoste teikiamų paslaugų patikrinimą pavesta Transporto kompetencijų agentūrai, kaip antžeminių paslaugų teikimą Lietuvos tarptautiniuose oro uostuose prižiūrinčiai ir kontroliuojančiai institucijai.

Rašyti komentarą
Komentarai (9)

T

Aš stengiuosi skristi per Rygą arba iš Palangos

Jonas

O kaip jums ziurite i komunikacija su autobusu vairuotojais rusu kalba? Ne karta oro uoste teko girdeti sia kalba ones bendraujancius per racija. Ilipus i smirdanti autobuaa ir girdint sia kalba jausmas kaip atvykus i sovietine respublika :(

Leonarda

Atvykus anksčiau ir laikiant registracijos išskridimui nėra kur prisėsti pirmam aukšte. Centre buvę suolai panaikinti, įrengtos vietos prekybininkams. Keleiviai su lagaminais, o ypač keleiviai su mažais vaikas, priversti stovėti. Vaikai sėdi ant lagaminų ar tiesiog ant grindų. Kilti į antrą aukštą su lagaminais nepatogu.
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS