Prie „Maximos“ iniciatyvos jungiasi ir Klaipėdos įmonės | Diena.lt

PRIE „MAXIMOS“ INICIATYVOS JUNGIASI IR KLAIPĖDOS ĮMONĖS

  • 9

Prie lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ kampanijos „Išvien dėl Lietuvos“ mažinti populiarių lietuviškų produktų kainas, kas per mėnesį pirkėjams padės sutaupyti per 1,5 milijono eurų, prisijungė ir gamintojai iš Klaipėdos.

Svarbus visuomenės palaikymas

Rinkdamiesi lietuvišką produkciją, anot AB “Klaipėdos pienas” Pabaltijo prekybos tinklų pardavimų vadovo Nerijaus Valiūno, vartotojai leidžia palaikyti nenutrūkstamą gamyklų veiklą, išsaugo darbo vietas, užtikrina produktų rotaciją, bet kartu ir leidžia pajausti visuomenės palaikymą.

Bendrovė prie iniciatyvos „Išvien dėl Lietuvos“ prisijungė, nes jiems, kaip lietuviškai įmonei labai yra svarbus visuomenės palaikymas ir vienybė. „Juk vis dėlto viskas sukasi ratu, ir tas nenutrūkstamas procesas yra būtinas“, – akcentavo „Klaipėdos pieno“ atstovas.

Anot jo, svarbu, kuo didesnis ratas pirkėjų palaikytų lietuvišką produkciją, nes taip galime užtikrinti greitesnį ekonomikos proveržį, išsaugoti darbo vietas, nenutrūkstamą bendrovių, ūkininkų veiklą.

Ačiū „Maximai“, kad kartu galime prisidėti prie Lietuvos ekonomikos augimo ir pasiūlyti pirkėjams žemesnes kainas.

Nauda – neabejotina

Jis neslėpė, kad „Klaipėdos pienui“ iš karto buvo pasijutusi koronaviruso pandemijos įtaka, kurią dar labiau sustiprino įvestas karantinas.

„Žmonės iš situacijos neapibrėžtumo, nerimo, nežinojimo kaip viskas bus, atsakingiau pradėjo dėliotis pirkinių krepšelį, pirkti labiau būtinas prekes, mažiau lėšų skirti antrinėms, tretinėms prekėms, bei žinoma, rečiau vykdavo apsipirkti, kas reiškė mažiau impulsinių pirkinių“, – dėstė N.Valiūnas.

Tai paveikė bendrovės produkcijos, ypač ledų pirkimą. „Tačiau priėmėme tam tikrus komunikacinius, taktinius sprendimus, kurie su šiuo iššūkiu padėjo susidoroti. Juk vis dėlto ledai yra desertas, kuris teikia malonumą, o juo reikia mėgautis net tada, kai pasaulis eina iš proto. Taip pat jungėmės ir prie įvairiausių iniciatyvų“, – vardijo bendrovės vadovas.

„Klaipėdos pieno“ nuotr.

Gamintojams labai svarbu, kad pirkėjas pirktų lietuvišką prekę, kad ją galėtų įsigyti kuo dažniau, ką leidžia žemesnė prekės kaina. „Gamintojai ir pardavėjai visuomet tikisi parduoti kuo daugiau, bet žiūrint jau į dabartinius skaičius, kampanijos „Išvien dėl Lietuvos“ rezultatas mus tenkina“, – konstatavo pašnekovas.

Jis įvardijo, kad pardavimai yra 20-30 proc. didesni lyginant su paklausa prieš kampaniją. Vadovo nuomone, prie šių rezultatų prisidėjo ir kiti veiksniai, tokie kaip konkurentų veiksmai, atšilęs oras, kitos akcijos, tačiau kampanijos nauda ir visuomenei, ir bendrovei – neabejotina.

„Ačiū „Maximai“, kad kartu galime prisidėti prie Lietuvos ekonomikos augimo ir pasiūlyti pirkėjams žemesnes kainas“, – dėkojo N.Valiūnas.

Padėtų atsitiesti

UAB “Klaipėdos duona“ generalinio direktoriaus pavaduotojas Saulius Jančauskas teigė, kad iniciatyvos „Išvien dėl Lietuvos“ skirta laimėti ir vartotojams, ir verslui.

Bendrovės gaminama „Klaipėdos“ plikyta duona ir „Klaipėdos“ plikyta duona su saulėgrąžomis – tai Klaipėdos krašto pasididžiavimas, pelnytai pirkėjų vadinamos duonos karalienėmis. Jas pamėgo visos Lietuvos žmonės ir vis dažniau pasirenkamos pirkėjų ne tik šventiniam, bet ir kasdieniniam vartojimui.

Nepaisant to, koronaviruso pandemija tiesiogiai paveikė ir šią įmonę.

„Buvo uždaryti viešbučiai, restoranai, įmonių valgyklos, mokyklos ir darželiai. Suprantame, kad situacija kai kam buvo dar blogesnė nei mums. Palyginus su turizmo ar viešojo maitinimo sektoriais, mes negavome tokio tokio didelio smūgio, bet įmonė tikrai patyrė daug papildomų sąnaudų vykdydama reikalavimus dėl darbo organizavimo karantino laikotarpiu. Panašu, kad nemažai papildomų reikalavimų liks ir jam pasibaigus. Tai ženkliai augina mūsų gaminių savikainą“, – kalbėjo S.Jančauskas.

Minėtų sąnaudų į pardavimo kainą bendrovė netraukė, tad atsitiesti labai padėtų lietuviškos produkcijos paklausos didinimas. Tai teigiamai atsilieptų, „Klaipėdos duonos“ atstovo manymu, ir bendrovėms, ir apskritai visiems Lietuvos žmonėms.

„Kiekviena išsaugota ar naujai sukurta darbo vieta Lietuvos gamintojų įmonėse leidžia augti mūsų krašto paslaugų sektoriui, sukuriant net 3-4 kartus tiek darbo vietų. Norėtųsi, kad ir mūsų pirkėjai labiau atkreiptų dėmesį ar Lietuvos gamintojai tikrai visas prekes gamina Lietuvoje. Manau, kad norint pasiekti pagrindinio iniciatyvos tikslo – padėti lietuviškam verslui – svarbu, kad ir produktai būtų pagaminti Lietuvoje, nes tik tada galėsime išsaugoti darbo vietas“, – teigė vienas bendrovės vadovų.

S.Jančauskas, apžvelgdamas rezultatus ir lūkesčius, buvusius prieš prisijungiant prie iniciatyvos „Išvien dėl Lietuvos“, teigė, kad matomas prekių, kuriomis prisidėta prie šios iniciatyvos, pardavimų augimas.

Tačiau vertindamas bendrus pardavimus nebuvo toks optimistiškas. „Bendra situacija nėra tokia džiuginanti. Tikrai matome, kad rinka dar neatsigavo. Tikėkimės, kad tai tik pradžia ir situacija gerės. Norėtųsi palinkėti visiems Lietuvos žmonėms kuo greičiau įveikti šį nelengvą iššūkį“, – teigė S.Jančauskas.

Atitinka viziją

UAB „Klaipėdos mėsinė“ generalinis direktorius Marius Valančius pasakojo, kad „Maximos“ idėja atitinka įmonės viziją ir vystomą politiką. Kampaniją „Išvien dėl Lietuvos“ jis vadino ir investicija į vartotojų švietimą.

„Lietuvos gamintojai puikiai moka gaminti mėsos produktus, naudojame tas pačias žaliavas, įrengimus ir technologijas kaip ir kitų ES šalių gamintojai, esame čia pat, greitai gendančių produktų nereikia vežti tūkstančius kilometrų, galime pasiūlyti šviežiausią produktą, tad kodėl lietuvis turėtų nesirinkti lietuviško gaminio?“ – retoriškai klausė M.Valančius.

Vadovas taip pat akcentavo vietinės gamybos bei vartojimo skatinimo svarbą ir reikšmę visai šaliai. „Kitas ne mažiau svarbus motyvas buvo noras būti pilietiškai įmonei, ir šios krizės metus suteikti galimybę piliečiams įsigyti mūsų gaminamų produktų pigiau“, – įvardijo vadovas, pridūręs, kad lietuviškų produktų įsigijimo ir gaminimo skatinimas turėtų būti svarbus ne tik šiuo laikotarpiu.

„Lietuviško produkto vartojimas – tai yra win/win situacija, iš kuriuos išlošia tiek gamintojas, tiek prekybininkas, tiek vartotojas. Didinama vidinė gamyba, kuriamos papildomos darbo vietos, gaunamas šviežiausias produktas, pinigai lieka šalyje, mokami mokesčiai – vieni privalumai“, – dėstė M.Valančius.

Jis džiaugėsi, kad per karantiną įdėtos papildomos pastangos atsipirko ir pavyko išsaugoti visas darbo vietas.

Bendromis pastangomis

Kainų mažinimo iniciatyva, kuriai kartu su „Maxima“ susitelkė net 50 didžiųjų Lietuvos gamintojų, skatina pirkėjus rinktis Lietuvoje gaminamą produkciją, didina jų gamybos apimtis ir taip padeda atsigauti šalies ekonomikai, kartu išsaugant esamas ar net kuriant naujas darbo vietas.

Pozicija: kampanijos tikslas, kaip įvardijo „Maximos“ atstovė E.Dapkienė, – bendromis pastangomis suteikti didesnę naudą pirkėjams ir duoti rimtą pagrindą Lietuvos ekonomikai augti. / „Maximos“ nuotr.

„Ilgalaikė partnerystė su Lietuvos gamintojais lemia abipusį supratimą ir šiuo sudėtingu laikotarpiu leidžia užsibrėžti Lietuvai svarbų ir naudingą tikslą – bendromis pastangomis suteikti didesnę naudą pirkėjams ir duoti rimtą pagrindą Lietuvos ekonomikai augti“, – teigia prekybos tinklo „Maxima“ Komunikacijos ir korporacinių reikalų departamento direktorė Ernesta Dapkienė.

Kampanijai atrinkta jau daugiau nei 500 populiarių lietuviškų produktų, kurie lentynose pažymėti geltonomis etiketėmis ir ženkliuku „Išvien dėl Lietuvos“. Jų reguliari pardavimo kaina yra sumažinta 15 procentų.

Visa tai kas mėnesį pirkėjams padės sutaupyti per 1,5 milijono eurų.

GALERIJA

  • Prie „Maximos“ iniciatyvos jungiasi ir Klaipėdos įmonės
  • Prie „Maximos“ iniciatyvos jungiasi ir Klaipėdos įmonės
  • Prie „Maximos“ iniciatyvos jungiasi ir Klaipėdos įmonės
Rašyti komentarą
Komentarai (9)

dūmų pūtimas ta reklama

pritraukt tik ale patrijotą -tik pinigs galvoj

Blefas

Jau myzat I kelnes nes atidaro Siena su lenkija. Ha ha ha.

petras

Užėjau klaipedoje į MAXIMĄ gimtadieniui nusiperkti butelį lietuviško vyno.Ir ką jūs galvojate-radau.Pilnos lentynos akropolyje prikrautos vyno butelių.atvežtų išuž jūrių marių,tačiau lietuviškos reklamos nemačiau.Matyt jiems naudingiau parduoti prekę atvežtą iš pietų amerikos,negu išDruskininkų.
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS