Pasak bendrovės, kelio 84-ajame kilometre esančio nedidelio tilto konstrukcijos senos, surūdijusios ir paveiktos erozijos, tad ateityje gali kelti pavojų eismo saugumui.
„Neatlikus remonto galimos tilto elementų deformacijos ar poslinkiai, kurie keltų pavojų eismo dalyviams, taip pat galimi apribojimai sunkiasvoriui transportui“, – komentare BNS nurodė „Via Lietuva“.
Pasak įmonės, tiltas yra pažeistas, jis statytas 1933 metais projektuojant mažesnes apkrovas nei turėtų atlaikyti pagal dabartinius reikalavimus.
Numatoma, kad vietoj dabartinio betoninio tilto bus įrengta metalinė gofruota pralaida, virš jos nutiestas naujas asfaltas, įrengti atitvarai, sutvirtinti sankasos šlaitai.
„Statinio hidroizoliacija nėra sandari, matomos vandens suformuotos erozijos žymės, surūdijusi armatūra. Tilto perdangos būklė bloga, matyti surūdijusi armatūra ir atšokęs apsauginis betono sluoksnis. Atraminės sienos veikiamos per perdangą besiveržiančio vandens, todėl pažeidžiama konstrukcija ir kyla pavojus statinio stabilumui“, – nurodė „Via Lietuva“.
Įmonė planuoja liepą skelbti pakartotinį rangovo konkursą. Vieną konkursą „Via Lietuva“ jau skelbė, tačiau jis neįvyko.
Radus rangovą darbai turėtų būti baigti kitų metų balandį–birželį. Kiek jie kainuos, paaiškės pasirašius rangos sutartį.
Naujausi komentarai