„Švyturys GO“ – mėgstamiausias nealkoholinis alus Lietuvoje | Diena.lt

„ŠVYTURYS GO“ – MĖGSTAMIAUSIAS NEALKOHOLINIS ALUS LIETUVOJE

Lietuvoje fiksuojama nauja tendencija – itin sparčiai populiarėja nealkoholinis alus ir jo kokteiliai. Pardavėjai tai aiškina kintančiais žmonių poreikiais – jie vis dažniau ieško alkoholio neturinčių  gėrimų, be to, gamintojai siūlo vis didesnę tokių gėrimų įvairovę. Nors pasiūla ir auga, tačiau populiariausias nealkoholinis alus Lietuvoje lieka tas pats – „Švyturys GO“. Šio gėrimo gamintojo teigimu, lyderystę užtikrina tiek aludarių meistrystė, tiek išskirtinė nealkoholinio alaus gamybos įranga, kurios neturi kiti šalies aludariai.

Pasaulinė nealkoholinio alaus populiarėjimo banga pasiekė ir Lietuvą. Dar prieš kelerius metus tokie gėrimai buvo mažai pastebimi, o dabar juos gamina kiekvienas šalies aludaris. Mėgstamiausių Lietuvos nealkoholinio alaus gamintojų viršūnėje įsitvirtino „Švyturys-Utenos alus“ (ŠUA).

Nealkoholinių gėrimų populiarumas auga jau kelerius metus iš eilės ir ši tendencija vis stiprėja.

„Yra kelios nealkoholinio alaus virimo technologijos. Mes naudojame membraninę filtraciją – tai gana sudėtingas ir už kitus kur kas brangesnis metodas, tačiau viską atperka gėrimo kokybė, mat žmonėms galime pasiūlyti sodrų, gerų skoninių savybių nealkoholinį alų. Be mūsų, nė vienas aludaris Lietuvoje tokios įrangos neturi, tad ir jų galimybės pagaminti skanų nealkoholinį alų yra kiek mažesnės“, – ŠUA sėkmės priežastis aiškina vyriausioji įmonės aludarė Dalia Jočytė.

Jos teigimu, aludariai gali ilgai ginčytis, kuris nealkoholinis alus geriausias, tačiau tokius ginčus greitai ir paprastai išsprendžia pirkėjai. Nes jie vieninteliai nusprendžia kuris gi gėrimas bus mėgstamiausias. Lietuvos pirkėjų verdiktą gerai atskleidžia Lietuvos prekybos įmonių asociacijos sprendimas, pagal kurį tiek 2018 m., tiek ir 2017 m. populiariausiu nealkoholiniu alumi pripažintas „GO Pilsner“.

Parduotuvėse – nealkoholinių gėrimų populiarumo šuolis

„Nealkoholinių gėrimų populiarumas auga jau kelerius metus iš eilės ir ši tendencija vis stiprėja. Pernai, palyginus su ankstesniais metais, alkoholinių gėrimų pardavimai sumažėjo 10 proc., o gėrimų, iš kurių sudėties pašalintas alkoholis, šoktelėjo net apie 90 proc. Šiemet tendencija išlieka panaši – nealkoholinių gėrimų paklausa tik auga“, – teigia „Maxima“ komercijos vadovė Vilma Drulienė.

Jai pritaria ir Artūras Zabielskas, „Aibė“ pirkimų departamento direktorius Baltijos šalims: „Nealkoholinio alaus kategorija, nors dar ir nėra didelė, tačiau per pastaruosius porą metų ji auga labai sparčiai. Jeigu žiūrėtume į nealkoholinio alaus pardavimus pagal prekės ženklus, matome, kad didžiausia dalis tenka „Švyturio GO“ alui“.

V. Drulienė išskiria porą pagrindinių nealkoholinio alaus populiarėjimo priežasčių. Pirmiausia, lietuviai vis daugiau dėmesio skiria sveikesnei mitybai ir gyvensenai – rūpinasi, ką ir kada valgo, keičia anksčiau nusistovėjusius mitybos ir gyvenimo būdo įpročius.

„Kita svari priežastis, dėl ko nealkoholiniai gėrimai vis dažniau atsiduria pirkinių krepšeliuose – auganti pasiūla bei didesnis dėmesys reklamai. Pavyzdžiui, jei 2017 m. mūsų parduotuvėse klientai galėjo rinktis iš daugiau nei 30 skirtingų nealkoholinio alaus ir alaus kokteilių, šiuo metu klientų pasirinkimui – jau net beveik 60 skirtingų rūšių.

Lyginant nealkoholinio alaus ir jo kokteilių paklausą, dažniausiai klientai renkasi „Švyturys-Utenos alus“ produkciją. Tad ir tarp populiariausiųjų visame tinkle – greipfrutų bei greipfrutų ir citrinų skonio „Utenos“ „Radler“ nealkoholinis, „Švyturio“ nealkoholinis „GO Pilsner“ bei „GO Baltas“ alus. Vien šiemet kiekvienos iš paminėtų rūšių nealkoholinio alaus ir nealkoholinių kokteilių klientai įsigijo per 100 tūkst. vienetų“, – sako „Maxima“ komercijos vadovė. Jos teiginius patvirtina ir rinkos duomenys.

Nealkoholinių gėrimų lenktynės

Mėgstamiausių nealkoholinių gėrimų pozicijas dalijasi ŠUA produktai. „Utenos alus“ gali pasigirti populiariausiais nealkoholiniais radleriais – alaus kokteiliais. Tarptautinė rinkos ir vartotojų tyrimų bendrovė „Nielsen“ nustatė, kad nealkoholinis „Utenos Radler with Raspberry & Citrus“ – sėkmingiausias 2018 m. pasirodęs naujas produktas. Per metus jis tapo antras pagal populiarumą nealkoholinis radleris, kuris nusileidžia tik „Utenos Radler Grapefruit“.

„Nealkoholiniai Radleriai padėjo mums atrasti kelią pas labai reiklius dabarties pirkėjus. Jie ne tik rūpinasi savo sveikata, bet ir yra smalsūs, tad noriai išbando naujus bei įdomus skonius, o kartu nedaro jokių išlygų gėrimo kokybei. Teisingai parinktais ir kruopščiai paruoštais radleriais sugebėjome užsitarnauti jų pasitikėjimą“, – sako D. Jočytė.

Tarp nealkoholinio alaus prekės ženklų, Lietuvos pirkėjų sprendimu, lyderiu ir toliau lieka „Švyturio“ verdama nealkoholinio alaus linija „GO“. „GO Pilsner“ yra pagrindinis šalies nealkoholinis alus. Iškart po jo – dar vienas „Švyturio“ nealkoholinis gėrimas – „GO Baltas“.

Daugiau nei pusę viso Lietuvoje įsigyjamo nealkoholinio alaus ir jo kokteilių sudaro „Švyturio-Utenos alaus“ produkcija.

Rašyti komentarą
Komentarai (7)

T

Uzsitarnavo pagarba kazin kokia kad pridejo medziagu kad zmogus suviduriuotu didelis pasiekimas

orka

Kai išplauna bačkas, vandenį supilsto ir pavadina nealkoholiniu. Veryginis-generinis alaus pakaitalas. O guminė boba irgi kaip kam yra moters pakaitalas. Taigi, reziume - jį geria iškrypėliai...

ezys

>>>asdf. Matot yra zmoniu, kurie geria alu, o ne "alkoholi vartoja" ;) bet aisku yra ir tokiu kaip jus... deja.
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS