Už suteiktą pagalbą – šilti žodžiai ir gardus tortas | Diena.lt

UŽ SUTEIKTĄ PAGALBĄ – ŠILTI ŽODŽIAI IR GARDUS TORTAS

  • 14

Neseniai būstą įsigijusi Jolanta dalijasi savo gerąja patirtimi, kaip daugiabučių aptarnavimo lyderis „Mano BŪSTAS“ akimirksniu padėjo rasti išeitį esant sudėtingai situacijai.

Paklausus, kodėl Jolanta kreipėsi į „Mano BŪSTĄ“, ji pasakoja apie neseniai įsigyto buto remonto darbus: „Šiuo metu savo bute darau remontą ir susidūriau su santechnikos iššūkiais. Kadangi reikėjo keisti nuotekų vamzdį, ėjau pas kaimyną, gyvenantį apačioje, ir su juo tariausi dėl bendro keitimo. Kaimynas, sužinojęs, kad pas mane vyksta remontas, kuris jo netenkina, į savo būstą neįsileido ir sustojo visi darbai. Negalėjau tęsti santechnikos darbų. Visiškai sutrikau“, – guodėsi Jolanta.

Pašnekovė minėjo, kad atėję santechnikai nusprendė, jog minėtas vamzdis yra avarinės būklės, tad jį reikėjo keisti: „Bet kai susiklostė tokia situacija, kad kaimynas neįleidžia ir darbai stoja, galvojau, kad  reikia ieškoti kito sprendimo.“

Žaibiška pagalba

Moteris kreipėsi į „Mano BŪSTĄ“, papasakojo apie situaciją ir paprašė, kad įmonė padėtų išspręsti keblią situaciją.

„Santechnikai turėjo įvertinti, koks galėtų būti kitas sprendimo būdas, kad nereikėtų to vamzdžio keisti. Labai greitai atvažiavo priežiūros inžinierius Dariušas Azevičius ir pasakė, kad galima naudoti seną vamzdį, pakeisti tik tam tikras detales ir viskas bus gerai. Tada man ir nusirito akmuo nuo širdies, nes galėjau toliau tęsti remontą“, – pasakoja Jolanta.

Situacija priežiūros inžinieriaus akimis

„Mano BŪSTO“ priežiūros inžinierius D.Azevičius pasakoja apie susiklosčiusią situaciją, kai reikėjo ieškoti sprendimo ir suteikti reikiamą pagalbą.

„Klientė kreipėsi pagalbos dėl nuotekų vamzdžio keitimo. Sulaukęs skambučio iš kolegos su prašymu nuvažiuoti į vietą, mielai nuvykau. Atvykęs supratau, kad žmonės daro remontą ir nori pasikeisti dalį vamzdyno, tačiau vėliau vyks renovacija, todėl patariau, jog keisti vamzdynų nereikia. Tiesiog patariau, pasiūliau, kaip viską būtų galima susitvarkyti, kad būtų tvarkinga“, – pasakojo „Mano BŪSTO“ priežiūros inžinierius.

Padėka – geriausia motyvacija

Naujai įsigyto būsto savininkė džiaugiasi greitu „Mano BŪSTO“ reagavimu į problemą.

Man be galo padėjo tai, kad „Mano BŪSTAS“ labai greitai sureagavo ir iš karto išsprendė situaciją.

„Man be galo padėjo tai, kad „Mano BŪSTAS“ labai greitai sureagavo ir iš karto išsprendė situaciją. Man sunkumas nuo širdies nukrito ir esu tikrai labai dėkinga. Suprantu, kad įmonė turi labai daug klientų ir gal kartais ne taip greitai sureaguojama, bet būtent šiuo atveju žmonės tikrai sureagavo žaibiškai ir aš jiems labai dėkinga“, – kalbėjo Jolanta.

Priežiūros inžinierius D.Azevičius pasakoja, kad klientams padėti visuomet gera.

„Žinoma, būna situacijų, kai negali pagelbėti: stengiesi, bet neišeina. Kai pasiseka, matai, kad žmogus laimingas. Iš tikrųjų labai malonu, kai žmogus lieka patenkintas, padėkoja ir įvertina. Kai įvertina, tai iškart ir nuotaika pakyla, ir motyvacija padidėja“, – teigė D.Azevičius.

Rekomenduoja kitiems

Žaibiškos pagalbos sulaukusi įmonės klientė sako tikrai rekomenduojanti naudotis „Mano BŪSTO“ paslaugomis.

„Suprantu, kad ne visada pavyksta sureaguoti laiku, kad pasitaiko žmogiškųjų klaidų, kad klientai turi pastabų, bet, atsižvelgus į mano asmeninę situaciją, kaip greitai sureagavo įmonės specialistai, aš tikrai rekomenduočiau naudotis šio daugiabučio administratoriaus paslaugomis“, – pabrėžė Jolanta.

Norėdama pradžiuginti jai padėjusius „Mano BŪSTO“ darbuotojus, moteris atvyko į įmonės biurą ir ne tik asmeniškai perdavė padėką priežiūros inžinieriams, bet ir įteikė jiems gardų tortą.

Rašyti komentarą
Komentarai (14)

pasakos

turime reikalu su jais, veikia tik avarine , vadybininkai nereguoja i skundus menesiais , po to atsiuncia kazkokius samdytus zmones kurie vel dingsta, o jau kai patys susitvarkom tai tada atvaziuoja apziureti . Kiek imanoma reikia vengti situ pasakoriu

Anonimas

Ju kainos labai dideles. Uz ka mokame - nezinia. Ikainiu nezinom. Kokie darbai kiek kainuoja - tyla. Kainos ispustos. Uz viska mokam ir dar skoloj - siaubunai. Begti reikia nuo ju kuo greiciau.

Tikrai

absurdas visiskas-jau trys menesiai praejo po hidrauliniu bandymu po kuriu nebesyla"gyvatukas"wc ir vonios kambaryje.Cia ir neatestuotam santechnikui aisku,kad padidinto spaudimo metu buvo uzkistas vamzdynas,ko pasekoje yra dalinai sumazejus karsto vandens cirkuliacija jame,tai vietoj to,kad imt ir pravalyt bei nuorinti sistema,jie,jau trys menesiai planuoja,kad reikia keisti vamzdzius ir,skaiciuoja darbu atlikimo samata bei iesko subrangovo darbu atlikimui
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS