„Volfas Engelman“ didėjantis pelnas bei eksporto apimtis augins ir bendrovės pajėgumus | Diena.lt

„VOLFAS ENGELMAN“ DIDĖJANTIS PELNAS BEI EKSPORTO APIMTIS AUGINS IR BENDROVĖS PAJĖGUMUS

  • 1

2021 m. AB „Volfas Engelman“ fiksuoja beveik 9 proc. augusią apyvartą, 20 proc. padidėjusį pelną ir 126,3 mln. litrų parduotos produkcijos (palyginti 2020 m. – 119,6 mln. litrų). Indėlis į gerus metų rezultatus tenka ir sparčiai besivystančiam mineralinio vandens prekės ženklui „Uniqa“, kurio pajamos pernai augo 122 proc.

Mariaus Horbačausko, AB „Volfas Engelman“ generalinio direktoriaus, teigimu, nuoseklų bendrovės augimą rodo ne tik pardavimų skaičiai, bet ir investicijos į gamybos pajėgumų didinimą. Anot jo, didžiausias nuopelnas dėl gerų bendrovės metų rezultatų tenka lojaliems klientams ir darbuotojams.

Bendrovės ašis – ilgamečiai darbuotojai

Esminėmis bendrovės sėkmės dedamosiomis M. Horbačauskas įvardijo ilgametės komandos profesionalumą, jos inicijuojamą verslo veiklos tobulinimą ir, žinoma, produkcijos vartotojų lojalumą.

„Mūsų darbuotojų darbo trukmės įmonėje vidurkis siekia dešimt metų. Daugelis jų auga kartu su įmone ir čia, viliuosi, gerai jaučiasi. Kadangi rinka, kurioje dirbame, nuolat kinta, tobulėti, mokytis ir realizuoti save galimybių visada yra. Jie tai mato ir vertina. Tik turėdami stiprią komandą galime tikėtis išlaikyti augimą ir lyderystę sektoriuje, – sako M. Horbačauskas. – Svarbu pabrėžti ir tai, kad tokių rezultatų nebūtume pasiekę be ištikimų bendrovės klientų, „Volfas Engelman“ produkcijos pirkėjų. Lojalūs darbuotojai ir klientai – didelė motyvacija judėti pirmyn, tad jaučiame jiems didelį dėkingumą“.

AB „Volfas Engelman“ generalinis direktorius Marius Horbačauskas. / Įmonės nuotr.

Smarkiai augo jauniausias prekės ženklas

Pasak „Volfas Engelman“ generalinio direktoriaus, sėkmingus finansinius rezultatus praėjusiais metais padėjo pasiekti nuosekliai įgyvendinama ilgametė strategija, leidusi auginti visų prekių kategorijų pardavimus tiek vietos, tiek užsienio rinkose.

Pajamų ir pelno rodikliais pernai augome labiau nei parduotos produkcijos kiekiu – tai rodo, kad gerėja mūsų siūlomo asortimento portfelis.

„Pajamų ir pelno rodikliais pernai augome labiau nei parduotos produkcijos kiekiu – tai rodo, kad gerėja mūsų siūlomo asortimento portfelis. Tiek lokaliai, tiek tarptautinėje rinkoje toliau stabiliai augo „Volfas Engelman“ prekės ženklas, Lietuvoje gavęs ir palankiausiai vertinamo alaus prekės ženklo pripažinimą, – kalba jis. – Kita mūsų strateginė ir pradedanti atsipirkti investicija, kurios ėmėmės 2019-aisiais, tai mineralinio vandens prekės ženklas „Uniqa“. Džiaugiamės, kad būtent šio prekės ženklo pardavimai kasmet auga bene dvigubai. Tai mūsų jauniausias, tačiau jau savo ilgalaikę perspektyvą rodantis produktas“.

Tokį spartų, daugiau nei dvigubai didesnį (122 proc.) pardavimų rezultatą nei pernai sugeneravusį, „Uniqa“ augimą, tiki M. Horbačauskas, pavyko pasiekti dėl unikalios, natūraliai jodo turinčios, produkto sudėties. „Uniqa“ įvertinta ir praėjusiais metais vykusioje parodoje „Rinkis prekę lietuvišką 2021“ – maisto ir gėrimų kategorijoje laimėjo aukso medalį.

Potencialą įžvelgė Rytuose

Kaune įsikūrusio bravoro eksporto apimtis 2021 m. didėjo 4,7 proc., pardavimų kiekis litrais pasiekė 32,1 mln. (2020 m. – 29,5 mln. litrų). Pagrindinės šalys, į kurias bendrovė eksportuoja savo produkciją, – Rusija, kurioje „Volfas Engelman“ patenka tarp TOP 5 importuojamų alaus prekės ženklų, Ukraina ir Moldova, taip pat Pietų Korėja, Japonija, Jungtiniai Arabų Emyratai, šiemet planuojama plėtra ir į Afrikos valstybes bei Rusijos HORECA sektorių. Sparčiausiai eksporto apimtis praėjusiais metais didėjo Japonijos (52 proc. augimas), kurioje fiksuojami ir didžiausi nealkoholinio alaus pardavimai eksporto šalyse, ir Ukrainos (75 proc. augimas) rinkose.

Įmonės nuotr.

„Eksporto apimties nuostolius dėl suvaržyto HORECA sektoriaus ir užsivėrusių Kinijos durų iš dalies pavyko kompensuoti ir išlaikyti augimo rodiklį produkciją nukreipus į kitas rinkas, taip pat smarkiai suaktyvėjus Taivano rinkai. Į šią šalį praėjusiais metais eksportavome 180 tūkst. litrų alaus – 23 kartus daugiau nei 2020-aisiais, – dėsto M. Horbačauskas. – Džiugu pripažinti, kad „Volfas Engelman“ produkcija palankiai priimama visose eksporto šalyse, pavyzdžiui, Moldovoje prekės ženklas yra importuojamos produkcijos „numeris vienas“. Šiandien išskirčiau ir Rytų trijulę – Taivaną, Japoniją ir Pietų Korėją, kurios rodo didelį palankumą mūsų produkcijai. Šių šalių vartotojai vertina ne tik produkto skonį, jo įvairovę, bet ir etikečių dizainą, mūsų tarpusavio santykius.“

Augantys pardavimai didins ir gamybinius pajėgumus

Didėjantys eksporto skaičiai, pasak „Volfas Engelman“ vadovo, verčia toliau kartu su jau septynerius metus taikoma „Lean“ sistemos pagalba efektyvinti verslo procesus, gamybą ir kreipti investicijas į bendrovės infrastruktūros plėtrą.

„Vertinant tai, kad jau dešimtmetį nuosekliai augame, plečiame eksporto šalių profilį ir vystome naujus produktus, privalome plėstis ir viduje. Kasmet infrastruktūros plėtrai skiriame po bene 2 mln. eurų – praėjusiais metais didžiausios investicijos teko gamybos pajėgumams didinti, naujoms fermentacijai skirtoms talpykloms įrengti, šiuo metu ruošiamės naujojo sandėlio statyboms ir dvigubiname gamyklos širdies – virimo cecho – apimtį, taip pat istoriniame pastate greitu metu atidarysime firminę parduotuvę“, – dalijasi M. Horbačauskas.

Bendrovė „Volfas Engelman“ priklauso Suomijos „Olvi“ įmonių grupei. Pagal alaus pardavimus „Olvi“ yra pirma gamintoja Suomijoje, taip pat gaminanti ir kitus alkoholinius bei nealkoholinius gėrimus. „Olvi“ įmonių grupę 1878 m. įkūrė aludaris Williamas Gideonas Åbergas ir jo žmona Onni.

GALERIJA

  • „Volfas Engelman“ didėjantis pelnas bei eksporto apimtis augins ir bendrovės pajėgumus
  • „Volfas Engelman“ didėjantis pelnas bei eksporto apimtis augins ir bendrovės pajėgumus
  • „Volfas Engelman“ didėjantis pelnas bei eksporto apimtis augins ir bendrovės pajėgumus
Įmonės nuotr.
Rašyti komentarą
Komentarai (1)

Anonimas

Saunuoliai! Taip ir toliau

SUSIJUSIOS NAUJIENOS