Pagal patvirtintą tvarką, Telecentras, įvertinęs per praėjusius metus patirtas sąnaudas, planuojamas sąnaudas ir investicijas ateinančiais metais, suderintas su LRT, nustatytų mėnesinį mokestį transliuotojui.
Metų pabaigoje Telecentras samdytų nepriklausomą audito įmonę, kuri atliktų pajamų ir sąnaudų auditą.
Ryšių reguliavimo tarnyba (RRT), remdamasi audito ataskaita ir išvada, patikrintų, ar praėjusių metų paslaugų kaina atitinka sąnaudas, ir nustatytų nepriemoką, jei sąnaudos buvo didesnės nei paslaugų kaina, arba atvirkščiai – permoką.
RRT nustačius, kad Telecentrui sumokėta LRT mėnesinių mokesčių suma už paslaugas, suteiktas per metus, viršijo Telecentro patirtas sąnaudas, Telecentras turėtų per tris mėnesius sumokėti permoką LRT. Jei suma už paslaugas buvo mažesnė nei patirtos sąnaudos, LRT privalėtų sumokėti nepriemoką.
Abi pusės derins naujas investicijas į įrangą, kuri bus naudojama išimtinai LRT paslaugoms teikti.
Seimas pernai gruodį įpareigojo RRT vertinti šių paslaugų kainų pagrįstumą.
LRT vadovė Monika Garbačiauskaitė-Budrienė yra sakiusi, kad Telecentro paslaugos per artimiausius dešimt metų nacionaliniam transliuotojui brangs beveik 60 procentų.
Savo ruožtu, Telecentro vadovo Remigijaus Šerio teigimu, 2015 metais Telecentras investavo daugiau negu 2 mln. eurų ir pastatė naują LRT programų siutimo tinklą, o šias investicijas reikia atpirkti.
Naujausi komentarai