Karčios piliulės automobilių gamintojams: iš rinkos – papildomai į servisą | Diena.lt

KARČIOS PILIULĖS AUTOMOBILIŲ GAMINTOJAMS: IŠ RINKOS – PAPILDOMAI Į SERVISĄ

Vieni gamintojai priversti atšaukti iš rinkos milijonus savo automobilių su įvairiais trūkumais, tačiau kai kurias bendroves nemaloni procedūra persekioja itin retai.

Defektų škvalas

Šią savaitę Japonijos gamintoja „Honda“ paskelbė atšaukianti beveik 1,3 mln. automobilių, kurių dauguma (1,2 mln.) jau buvo JAV rinkoje.

Priežastis – galinio vaizdo kameros kabelio gedimai. Problemos užklupo „Honda Odyssey“, „Honda Pilot“ ir „Honda Passport“ vairuotojus.

Prieš dvejus metus Japonijos koncernas taip pat patyrė neeilinių rūpesčių: pirmiausia JAV atšaukė 268 tūkst. „Honda CR-V“ automobilių, kuriuose dėl elektrinių langų atidarymo mechanizmo defekto galėjo kilti gaisras, 735 tūkst. 2018–2020 m. gamybos „Honda Accord“, „Accord Hybrid“ ir 2019–2020 m. gamybos „Honda Insight“ – kad atnaujintų automobilių programinę įrangą ir 430 tūkst. įvairių „Honda“ modelių – dėl važiuoklės nepakankamos apsaugos nuo korozijos.

2023-iaisiais karčią piliulę jau nurijo „Nissan“ – atšaukė daugiau nei 500 tūkst. vienetų „Serena“ ir „X-Trail“ (nesklandžiai veikė kai kurios variklio išjungimo funkcijos), taip pat „Tesla“ – paaiškėjo, kad 362 tūkst. elektromobilių programinė įranga (konkrečiai – autopiloto) turi trūkumų (pirmiausia – 2016–2023 m. gamybos „Model S“ ir „Model X“, taip pat 2017–2023 m. „Model 3“ ir 2020–2023 m. „Model Y“).

Paiso pretenzijų

2020-aisiais tarp rekordininkų buvo japonų „Toyota“, pernai – korėjiečių „Hyundai“ ir „Kia“, vokiečių „Mercedes-Benz“.

Prieš dvejus metus „Toyota“ visame pasaulyje atšaukė net 3,2 mln. savo automobilių, kai pasipylė klientų pretenzijos dėl „4Runner“, „Camry“, „Highlander“, „Land Cruiser“, „Sequoia“, „Sienna“, „Tacoma“, „Avalon“ ir „Corolla“, taip pat „Lexus LS 500“ ir kitų „Lexus“ modelių (LC 500, RC, GS, IS, ES, LX, GX, RX, NX) degalų siurblių.

2022 m. aušinimo skysčio siurblio defektai privertė „Mercedes-Benz“ atšaukti daugiau nei 800 tūkst. dyzelinių GLC, GLE, GLS bei С, Е ir S klasių automobilių. Tokia pat problema Vokietijos gamintojui pakišo koją ir 2021-aisiais – tuomet atšaukta 264 tūkst. C ir GLC klasės „mersų“.

Pernai vasarį „Hyundai“ ir „Kia“ dėl galimo trumpo jungimo grėsmės stabdžių antiblokavimo sistemoje atšaukė JAV per 500 tūkst. „Santa Fe“, „Tucson“, „Sportage“, „K900“ automobilių.

Šiemet kovą „Ford“ dėl nesandarių stabdžių sistemos vamzdelių eliminavo iš rinkos beveik 1,3 mln. „Fusion“ ir „Lincoln MKZ“, o gegužę – 175,5 tūkst. visureigių „Bronco“, nes neteisingai buvo sumontuoti saugos diržai.

Svarbios ir smulkmenos

Britų koncernas „Rolls-Royce“ mielai prisimena 2015-uosius, kai teko atšaukti vieną automobilį – „RR Ghost“.

„Rolls-Royce“ mielai prisimena 2015-uosius, kai teko atšaukti tik vieną automobilį.

Ruošdamiesi išsiųsti jį užsakovui, „Rolls-Royce“ specialistai atkreipė dėmesį į klaidingą vienos apsaugos pagalvės žymėjimą. Tai nekeltų grėsmės automobilio šeimininkui, tačiau gamintojai pabrėžė: mums svarbi kiekviena smulkmena.

Dyzelgeitą iškentęs ir keliolika milijonų transporto priemonių atšaukęs vokiečių „Volkswagen“ kolegų iš „Rolls-Royce“ atvejį gali vadinti fantastikos srities pavyzdžiu.

Žmogiškasis faktorius privertė papildomai paplušėti „Škodą“ – pernai daugiau nei 1 800 visureigių „Kodiaq“ papildė rinką su tikrovės neatitinkančia informacija transporto priemonės tipo patvirtinimo lentelėje. Gamintojai išsiaiškino: klaidą lėmė sandėlio darbuotojo neatidumas – jis atrinko ne tas ženklinimo plokšteles.

Rašyti komentarą
Komentarai (4)

skaičiai rodo , kokį BROKĄ gamina VAKARAI ir nusikalstamai -

apgaulingai bando realizuoti - skurde gyvenančioms valstybėms

Vokietijoje

ir Prancuzijoje - tukstanciai hektaru,uzstatytu neparduotais automobiliais! Bet,kapitalistai juos geriau supudys,nei nuleis kaina ar pagerins kokybe!

pozityvas

zaz...
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS