Neptūno garažą papildė ne vien „Lamborghini“ | Diena.lt

NEPTŪNO GARAŽĄ PAPILDĖ NE VIEN „LAMBORGHINI“

Į Atlanto vandenyno gelmes nugarmėjo laivas „Felicity Ace“, kurio krovinį sudarė prabangūs automobiliai „Porsche“, „Bentley“, „Lamborghini“.

Nuostoliai – šimtai milijonų

„Felicity Ace“, plaukęs iš Vokietijos į JAV, užsiliepsnojo vasario 16-ąją netoli Azorų salyno.

Triumuose buvo 3 965 automobiliai: iš jų 189 – „Bentley“, beveik 1 100 – „Porsche“, kiti – „Audi“, „Volkswagen“ ir „Lamborghini“ modeliai.

Laivo kapitono teigimu, tikėtina gaisro priežastis – gedimas kažkurio elektrinio automobilio baterijose.

Užgesinti gaisrą „Felicity Ace“ laive buvo itin sudėtinga, nes degė elektromobilių ličio jonų baterijos.

„Bloomberg“ ekspertų nuomone, preliminarūs nuostoliai – maždaug 500 mln. JAV dolerių. Panašią sumą įvardijo ir draudimo kompanija „Russell Group“.

Gelbėtojai evakavo visus įgulos narius – 22 žmones. Liepsnojantis laivas dreifavo. Pasak Portugalijos pareigūnų, užgesinti gaisrą buvo itin sudėtinga, nes degė ličio jonų baterijos.

Nuskendo: „Lamborghini Aventador“ – vienas brangiausių „Felicity Ace“ plukdytų automobilių. / „Lamborghini“ nuotr.

Galiausiai kompanijai „MOL Ship Management“ priklausęs laivas dėl padidėjusio bangavimo prarado pusiausvyrą ir kovo 1-ąją nugrimzdo į Atlanto gelmes.

Laukė, bet nesulaukė

Iš pradžių manyta, kad laive yra ir prestižinių „Bugatti“ automobilių, tačiau gamintojai tai paneigė.

„Lamborghini“ gerbėjai JAV laukė „Urus“, „Aventador“ ir „Huracan“ modelių, „Volkswagen“ vairuotojai – „Golf R“, GTI, „Arteon“ ir „ID.4“, „Porsche“ – „Taycan“, „911 GT2 RS“.

Bendrovės „Lamborghini“ atstovai pareiškė, kad atnaujins „Aventador“ gamybą, jeigu to pageidaus užsakovai, kurių automobiliai su „Felicity Ace“ – vandenyno dugne.

„Aventador“ bazinė kaina – beveik 400 tūkst. JAV dolerių, už brangesnės komplektacijos modelius galima pakloti ir per 800 tūkst. JAV.

Iš vandens – į laužyną

„Felicity Ace“ katastrofa – viena didžiausių nuo 2002-ųjų, kai Lamanšo sąsiauryje susidūręs su kitu laivu apvirto 2 871 automobilį gabenęs norvegų „Tricolor“.

Tąkart visi BMW, „Volvo“ ir „Saab“ buvo ištraukti iš vandens ir utilizuoti.

2004-aisiais laivą „Hyundai 105“ netoli Singapūro taranavo tankeris – nuskendo per 4 100 naujų „Hyundai“ ir „Kia“ automobili, per 1 000 naudotų japoniškų mašinų.

Manevras: 2015-aisiais „Hoegh Osaka“ su 1 400 automobilių priverstinai užplaukė ant seklumos. / gettyimages.com nuotr.

2015-aisiais prie Anglijos krantų priverstinai – kad išvengtų skaudžių padarinių – ant seklumos užplaukė ir grėsmingai pasviro „Hoegh Osaka“, gabenęs 1 400 „Land Rover“, „Range Rover“, „Jaguar“, „Mini“, „Rolls-Royce“ (bendra vertė – beveik 53 mln. JAV dolerių).

Incidento priežastis – disbalansas dėl neteisingai surikiuotų automobilių. Jie visi nukeliavo į metalo laužyną.

Rašyti komentarą
Komentarai (1)

Vat dar vienas

Įrodymas kokie blogį yra elektromobiliai. Jei būtų buvę visi auto tik vidaus degimo varikliais tai ir laivas būtų sveikas ir auto jau pas klijientus. Tai kiek čia elektromobiliai dūmų paleido ir gamta užteršė? Vat reikėjo į kiekvieną plukdoma auto po vieną žaliąjį įsodinti su greta priekyje ir užrakinti kad neišeitų o tada plukdyti. Tai pasaulis nuo žalio veido būtų apsivales nes tik į auto dėmesį kreipia kaip į didžiausią teršėjai o kurie tikrai teršia daug tie nejudinami nes finansuoja šituos kad savo teršimą pridengti.

SUSIJUSIOS NAUJIENOS