„Go Vilnius“ kvies JK ir Vokietijos gyventojus: sieks laužyti stereotipus | Diena.lt

„GO VILNIUS“ KVIES JK IR VOKIETIJOS GYVENTOJUS: SIEKS LAUŽYTI STEREOTIPUS

Naująja reklamos kampanija sostinės turizmo ir verslo plėtros agentūra „Go Vilnius“ planuoja 25 procentais didinti turistų, atvykstančių iš Jungtinės Karalystės ir Vokietijos, srautą. Reklamos kampanijos tikslas – Vakaruose keisti Lietuvos, kaip buvusio sovietinio regiono valstybės, įvaizdį.

Reklaminę kampaniją „Expectations vs. Reality“ (liet. „Lūkesčiai ir realybė“) planuojama paleisti šį pirmadienį, balandžio 8 d.

„Kadangi esame maži, kad pritrauktume dėmesį, turime būti drąsūs“, – naujosios sostinės reklamos kampanijos, skirtos Vokietijos ir Didžiosios Britanijos rinkoms, pristatymo renginyje ketvirtadienį kalbėjo „Go Vilnius“ vadovė Dovilė Aleksandravičienė.

„Žinomumą auginti nėra lengva, rinkos yra labai didelės ir, aišku, potencialas yra daug didesnis“, – pridūrė ji.

„Matome, kad Jungtinėje Karalystėje Vilnius yra žinomas 43 proc., mažiau negu pusė Jungtinėje Karalystėje gyvenančių britų. (...) Vokietijoje žino šiek tiek daugiau, 62 procentai, bet tas žinomumas galėtų ir turėtų būti didesnis“, – akcentavo ji.

„Go Vilnius“ vadovės teigimu, paskutinius trejus metus sostinės žinomumo rodikliai auga, o Vokietijoje Vilnius tapo žinomesnis po NATO Viršūnių susitikimo praėjusių metų vasarą.

Kadangi esame maži, kad pritrauktume dėmesį, turime būti drąsūs.

Tačiau, pasak D. Aleksandravičienės, tyrimai rodo, jog turistų atvykimą į mūsų šalį stabdo stereotipai, ypač tai, kad daugelis žmonių vis dar Lietuvą laiko neišsivysčiusia buvusio sovietų regiono valstybe.

„Matome, kad net 60 procentų britų (...) sako, kad jie norėtų dar kartą čia sugrįžti arba rekomenduotų kitiems. Pusė vokiečių sako lygiai tą patį. Mes matome, kad stereotipas yra barjeras apsilankyti Vilniuje, tačiau, kai tą stereotipą įveikiame, jie mano visiškai kitaip“, – kalbėjo D. Aleksandravičienė.

Reklaminės kampanijos identitetą kūręs agentūros „BM Boutique“ agentūros kūrybos vadovas Antonio Bechtle taip pat pabrėžė, kad po Rusijos įsiveržimo į Ukrainą ypač aktualus tapo klausimas, „kas Rytai yra Vakarams“, ir iškilo poreikis keisti klaidingą vakariečių požiūrį į Rytų Europą.

„Dabar mes politiškai mąstome apie tai, ką Vakarai iš tiesų mano apie mus, ar mes tikrai jiems rūpime, ar jie žino, kas vyksta mūsų regione. Ir greitai tapo aišku, kad jie neįsivaizduoja, kas čia vyksta, jie nieko nežino apie Rytus“, – teigė jis.

„Bet mes esame kaimynai, gyvename viename žemyne, taip pat esame Europos Sąjungos dalis, tad turime būti lygūs (...) Reikia sulaužyti stereotipą“, – aiškino A. Bechtle.

Reklaminės kampanijos metu Vokietijos bei Didžiosios Britanijos interneto vartotojams, taip pat įvairiuose stenduose metro stotyse ir oro uostuose bus rodomas vaizdo įrašas, kuriame ironiškai vaizduojami stereotipiniai „sovietinio“ Vilniaus vaizdai, juos keis šių dienų Vilniaus peizažai.

„Artimiausią kampaniją planuojame Lenkijos rinkai, jai šita kampanija netinka, nes su žinomumu problemų nėra, bet yra kitas dalykas – jie turi šiek tiek kitokį įsivaizdavimą apie Vilnių. Vilnius yra taip stipriai pasikeitęs per tuos nepriklausomybės metus. Tie, kurie nėra atvykę į Vilnių, nežino ir net apie tai negalvoja. Tai ta kampanija yra skirta paneigti tą stereotipą, kad Vilnius yra toks, koks buvo prieš 30 ar 40 metų“, – po renginio Eltai apie artimiausius sostinės populiarinimo užsienyje planus pasakojo „Go Vilnius“ vadovė.

D. Aleksandravičienės teigimu, siekdama skatinti turizmą, artimiausiu metu agentūra į Vilnių kvies užsienio žiniasklaidos atstovus, vasarą antrus metus organizuos „Šaltibarščių festivalį“ bei miesto gimtadieniui skirtus „Jaunas kaip Vilnius“ renginius.

„Jau turime patentuotą prekės ženklą „Pink Soup Fest“. Kiekvienas didesnis miestas turi savo unikalų renginį, į kurį įtraukia ir turistus (...) Tas mūsų „Šaltibarščių festivalis“ yra toks unikalus traukos objektas, į kurį mes galime visus prisikviesti pasižiūrėti į Vilnių“, – teigė D. Aleksandravičienė.

2019 ir 2020 metais „Go Vilnius“ užsienyje jau įgyvendino sostinės populiarinimo kampanijas „Vilnius – the G Spot of Europe“ (liet. Vilnius – Europos G taškas) ir „Vilnius – amazing wherever you think it is“ (liet. Vilnius – nuostabus, kad ir kur bebūtų).

„Go Vilnius“ yra oficiali Vilniaus miesto plėtros agentūra, teikianti informaciją apie sostinę turistams, investuotojams, atvykstantiems darbuotojams, verslininkams ir įmonėms.

Rašyti komentarą
Komentarai (1)

Vatnykas

Vėl kokia nors pliką subinę parodys, ar ką ? Su G tašku jau kartą apsijuokė ...daugiau vargu ar ką besugebės ...

SUSIJUSIOS NAUJIENOS