„Prieš daugiau kaip dešimtmetį Vilnius buvo Europos kultūros sostinė, šiemet Vilnius – Europos žalioji sostinė, o žmonės su regos negalia kaip tada negalėjo, taip ir šiandien negali savarankiškai keliauti miesto transportu. Panašu, kad ir ateityje nekeliaus, nes įmonė JUDU negali priimti reikalingų sprendimų“, – išplatintame pranešime teigė LASS prezidentas Paulius Kalvelis.
Anot LASS, per pastaruosius šešerius metus savivaldybės įmonė JUDU nepriėmė jokių sprendimų, kad regos negalią turintys asmenys galėtų viešuoju transportu naudotis paprasčiau ir patogiau.
„Nėra nei skaitmeninio, nei kažkokio kitokio sprendimo, kuris šią prieinamumo problemą išspręstų patikimai ir tvarkingai“, – pažymėjo LASS elektroninės aplinkos prieinamumo specialistas Andžėjus Ravanas.
Kaip nurodo LASS, žmogui su regos negalia ypač sudėtinga orientuotis tose viešojo transporto stotelėse, į kurias atvyksta daug troleibusų ir autobusų. Kuo intensyvesnis eismas, tuo sunkiau „pataikyti“ į norimo maršruto transporto priemonę. Tenka to klausti aplinkinių.
Dėl sostinės viešojo transporto bilietų kainų didinimo Vilniaus savivaldybės taryba balsuos trečiadienį.
ELTA primena, kad Vilniuje nuo liepos planuojant kelti viešojo transporto bilietų kainas, dalis jų gali didėti beveik du kartus.
Pagal bazinį siūlymą vienkartinio 30 minučių bilieto kaina būtų didinama nuo 0,65 iki 1,25 euro, o 60 minučių – nuo 0,9 iki 1,75 euro. Ilgalaikis 30 dienų bilietas bilietas brangtų nuo 29 iki 45 eurų, 30 dienų (tik darbo dienomis) – nuo 26 iki 40 eurų.
Naujausi komentarai