Teismas: sprendimas netirti paramos Vilniaus oro uostui skyrimo - teisėtas Pereiti į pagrindinį turinį

Teismas: sprendimas netirti paramos Vilniaus oro uostui skyrimo - teisėtas

2013-12-30 12:11
BNS inf.
Šalia Vilniaus oro uosto aukštus svečius pasitiks pareigūnų piketas
Šalia Vilniaus oro uosto aukštus svečius pasitiks pareigūnų piketas / Gedimino Bartuškos nuotr.

Konkurencijos taryba pagrįstai atsisakė tirti, ar valstybė teisėtai skyrė paramą tik Vilniaus oro uostui, ignoruodama Kauno oro uostą, galutinai nutarė teismas.

Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas gruodžio 17 dieną neskundžiama nutartimi atmetė Kauno valdžios skundą dėl Konkurencijos tarybos atsisakymo ištirti, ar Susisiekimo ministerija teisėtai skyrė paramą Vilniaus oro uostui. Teismas paliko galioti Vilniaus apygardos administracinio teismo vasario 28 dieną priimtą sprendimą, kuriuo atmestas Kauno mero Andriaus Kupčinsko skundas.

„Ginčijamas Konkurencijos tarybos nutarimas bei pirmosios instancijos teismo sprendimas yra teisėti ir pagrįsti, pirmosios instancijos teismas tinkamai taikė procesinės ir materialinės teisės nuostatas, pagrindo jo naikinti nėra, todėl apeliacinis skundas atmetamas kaip nepagrįstas“, - rašoma teismo nutartyje.

Kauno savivaldybė prašė teismo panaikinti Konkurencijos tarybos 2012 metų spalio 31 dienos nutarimą, kuriuo atsisakyta pradėti tyrimą dėl susisiekimo ministro sprendimų, susijusių su Lietuvos oro transporto politikos įgyvendinimu.

Anot savivaldybės, tuometinio susisiekimo ministro Eligijaus Masiulio patvirtintoje Lietuvos pasiekiamumo oro transportu gerinimo programoje išskirtinis dėmesys ir valstybės parama skiriama Vilniaus oro uostui, o Kauno aerouostui lėšų neskirta.

Be to, pažymima, kad valstybei svarios tiesioginio reguliariojo oro susisiekimo kryptys numatytos taip pat tik iš Vilniaus.

Susisiekimo ministerija tikino, kad ji neprivilegijavo Vilniaus oro uosto kitų oro uostų atžvilgiu, o siekė tinkamai sureguliuoti įmonių veiklą, paskirstant ribotus išteklius.

Konkurencijos taryba savo sprendimą atsisakyti pradėti tyrimą motyvavo tuo, jog skundžiamasi jau besibaigiančiu 2010-2012 metų finansavimu, todėl nėra prasmės pradėti ilgai truksiančio tyrimo. Tačiau anot tarybos, tai nereiškia, jog Susisiekimo ministerijos patvirtinta Lietuvos pasiekiamumo oro transportu gerinimo 2010-2012 metais programa ar pasirinktos prioritetinės kryptys nepažeidė įstatymo.

Susisiekimo ministerijos duomenimis, 2010-2012 metais minėtos programos lėšomis naudojosi tik Vilniaus oro uostas, kuris 2010 metais gavo 1,299 mln. litų, 2011 metais – 1,849 mln. litų, o 2012 metais – 2,419 mln. litų.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra