Vilniečiai – apie tragikomediją sostinės gatvėse: panašiau į pasityčiojimą | Diena.lt

VILNIEČIAI – APIE TRAGIKOMEDIJĄ SOSTINĖS GATVĖSE: PANAŠIAU Į PASITYČIOJIMĄ

  • 17

Situacija sostinėje galėtų priminti anekdotą, tačiau vilniečiai sutiks – tai panašiau į pasityčiojimą. Viena iš itin judrių gatvių – Saltoniškių – prieš kurį laiką pradėta siaurinti, dabar yra iš naujo platinama. Suskaičiuota, kad dėl šio nesusipratimo vėjais paleisti maždaug 40 tūkst. eurų. Plačiau apie šią situaciją pasakojama LNK reportaže.

„Čia yra turbūt geras pavyzdys, kaip gera idėja, neįvertinus visų galimų pasekmių, virsta blogu įgyvendinimu“, – teigė naujasis Vilniaus meras Valdas Benkunskas.

Meras sako, kad sprendimas priimtas įsiklausius į miestiečių skundus dėl spūsčių.

Pakalbinti vilniečiai dalinasi įvairiomis emocijomis. „Platina? Tai fantastika!“ – džiaugėsi viena vilnietė. „Labai įdomu, kas atsakys? Už mūsų pinigus čia buvo tiek darbų padaryta“, – susirūpino kitas.

Visas LNK reportažas – vaizdo įraše:

 

 

Pinigų išleista nemažai, tačiau jie išlėkė į orą, kaip vėl platinamos gatvės dulkės.

„Bendrai šitos sankryžos pertvarkymas – pradžia, kuri buvo padaryta nesėkmingai ir tai, kas dabar yra tvarkoma, kainuos iki 40 tūkst. eurų.“

Tvarkomoje gatvėje ir sukasi darbų vadovas Andžejus: „Iš darbo pusės taip, yra sunku, čia buvo nesusipratimas. Teko visą asfaltą išardyti, perstatyti šaligatvio bortelius, apšvietimo stulpus perkelti.“ Darbų vadovas neslepia – tik pradėjus dirbti, vairuotojai plūdosi ir keikėsi, sako „kartais pro langą šūkaudavo“.

„Aš kiekvieną dieną važinėju šia sankryža, tai sakyčiau, rangovas, kuris atlieka darbus – truputį per silpnas tokiai apimčiai. Man krinta į akis jų darbo įrankiai, veiklos metodai, prastovos, žmonės. Panašu, kad šis projektas ne jų nosiai“, – situaciją vertino užkalbintas vairuotojas.

Pradžia, kuri buvo padaryta nesėkmingai ir tai, kas dabar yra tvarkoma, kainuos iki 40 tūkst. eurų.

Žurnalistams susisiekus su buvusiu Vilniaus meru Remigijumi Šimašiumi ir paprašius pakomentuoti situaciją, šis atsisakė teigdamas, kad klausimas „ne jo“.

„Šie dalykai yra planuojami ir sprendžiami ne politikų lygyje, ne mero lygyje, o atitinkamų organizacijų, kurios savivaldybėje užsiima planavimu, urbanistika, projektų paruošimu ir pan.“, – komentavo Geresnio reguliavimo patarėjų tarybos narys Dovydas Vitkauskas.

V. Benkunskas sako, kad siekis buvo įrengti daugiau pėsčiųjų ir dviračių takų, darant intervenciją į važiuojamąsias dalis, tačiau dėl to, kad inžinieriai, kurie projektavo sankryžą, nesugebėjo numatyti ir apskaičiuoti, kad kils chaosas, kyla klausimas, ar specialistai gali dirbti tokį darbą. Meras žada pats su jais asmeniškai kalbėti. O kur dar vėjais paleistų pinigų klausimas. Kas atsakys už tai? Mero teigimu, kaltų paieška – ne jo reikalas.

Tačiau dėl bendros Vilniaus gatvių situacijos jau įsitraukė prokuratūra. Prokuroras dar balandį priėmė nutarimą ginti viešąjį interesą.

„Siekiant nustatyti, ar gatvių projektavimo darbų vykdymo, darbų užbaigimo stadijos metu nebuvo pažeistos konkrečios statybos teisinius santykius reglamentuojančios ir kitos teisės normos“, – komentavo vyriausioji prokurorė Eidivalda Meškienė.

„Tikrai ne prokurorai ir ne policininkai turi spręsti, kokio pločio turi būti Vilniuje gatvės. Tai nėra savavališkas sprendimas, siauresnės gatvės egzistuoja visuose išsivysčiusiuose miestuose, kuriuos mes norėtume sekti, pradedant Kopenhaga, Skandinavijos miestais ir pan.“, – teigė D. Vitkauskas.

Prokuratūra jau yra nurodžiusi savivaldybei pašalinti ugniagesiams trukdančius stulpelius, gėlių vazonus, betono konstrukcijas.

„Vilniaus mieste ir šią vasarą bus labai daug darbų, todėl kantrybės iš vilniečių reikės nemažai“, – perspėjo Vilniaus meras V. Benkunskas.

Rašyti komentarą
Komentarai (17)

Eisiskiu pl.

Prokuratura gali kartais pedsakais griebt ir issiaiskint kas ir kodel ir uz ka perdaro irengta salele is naujo. Darbai vyksta kasdien. Salele isardyta ir vel daroma is naujo.

akivaizdu

nėra kelių /gatvių automobilių reguliavimo/vystymo specialistų, visi reglamentai užimantiems pareigas kelių/gatvių priežiūrai yra nesuprantami, nes susodinti patogus , nemąstantis, bet mokesčių mokėtojų pinigus taškantis,. Principas padaro po to pertvarko. finansuoja ne iš savų , o iš visų mokesčių mokėtojų, todėl čia ir dabar už tokių sprendimų pertvarkas iš kaltųjų sąskaitos., tada darys viena karta , be atkatų ir gerai. Kai prokuratūra nurodė kenksmingas vietas atstatyti ar nurodė iš kieno sąskaitos? Ir kad analfabetai negali užimti pareigų sąlygojančių miesto gyvenimui? Dabartiniai kamščiuose esantys automobiliai išmetantys co į atmosferą čia kaip „žalias“ klausimo sprendimas? Iki kiek kvailumo lygis?

Maskolijos Onanistas siautėja

visuose komentaruose
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS