-
„Teledueto“ reklama pripažinta efektyviausia prekių ženklo atnaujinimo rinkodaros kampanija
Apie internetą – dainų žodžiais
„Sparčiai plečiame 5G ryšio tinklą, o taip pat stengiamės užtikrinti, kad ryšys mūsų klientams būtų ir greitas, ir pigus. Mūsų 5G internetas yra kaip tik tai, ko reikia tiek darbui, tiek pramogoms iš namų – jis gali atliepti kiekvieno kliento poreikius. Apie tai ir siekėme kalbėti „Tele2“ 5G namų interneto kampanijoje, kuri greit pelnė žiūrovų simpatijas. Šis apdovanojimas – įrodymas, kad einame teisingu keliu, o pasirinktos komunikacijos formos veikia“, – sakė Agnietė Žilinskaitė, „Tele2“ prekių ženklo vadovė.
„Tele2“ 5G interneto paslaugos prekių ženklo atnaujinimo kampanijos ašimi tapo grupė „Teleduetas“. Kiekviename reklaminiame klipe duetas išbando naują muzikos stilių ir juo apdainuoja namų interneto privalumus.
„Interneto rinkai pasiūlėme poreikius optimaliai atitinkantį produktą ir įpakavome jį į ryškų įvaizdį, kurį kūrė mūsų dainuojantis „Teleduetas“. Pozityvios emocijos, dėmesį pritraukiantis įvaizdis, dainos ir muzika, kurią norisi niūniuoti, atsakymai į visus klausimus dainų žodžiais – puikus populiariosios kultūros kokteilis. Taikėme ir į plačiąją auditoriją, ir į vartotojų poreikius“, – tikino A. Žilinskaitė.
Interneto rinkai pasiūlėme poreikius optimaliai atitinkantį produktą ir įpakavome jį į ryškų įvaizdį, kurį kūrė mūsų dainuojantis „Teleduetas“.
Pirmosios trys reklamos su „Teledueto“ herojais pasirodė praėjusių metų rudenį. Grupė tąkart išbandė „electro rock“, „modern country“ ir „boyband“ muzikinius žanrus. Iš viso eteryje jau buvo galima išvysti 6 skirtingus klipus su „Teledueto“ atliekamomis dainomis. Vieną jų duetas atliko su viena populiariausių jaunosios kartos alternatyviosios muzikos žvaigždžių – dj nevykele.
Kampaniją lydėjo ir kiti veiksmai – prekių ženklas iš „Laisvo interneto“ buvo pervadintas į „Namų internetą“, sukurta ilgalaikė komunikacijos platforma. Rinkodaros veiksmai apėmė įvairias formas – nuo reklamos internete, iki TV, radijo klipų ir lauko reklamos.
Sulaukė greito pripažinimo
Pasak A. Žilinskaitės, kampanija buvo ypač sėkminga – po prekių ženklo atnaujinimo ir pirmosios kampanijos bangos kelis kartus išaugo paslaugos pardavimai, o „Teledueto“ klipai internete surinko tūkstančius peržiūrų ir pasiekė 2 mln. Lietuvos naudotojų auditoriją.
Be to, sėkmingą prekių ženklo atnaujinimą rodo ir rinkos tyrimai. Jų duomenimis, daugiau nei 70 proc. žmonių, mačiusių „Teledueto“ kampaniją, teisingai įvardija, kurio prekių ženklo reklama tai yra. Pusė respondentų mano, kad personažai yra labai tinkami „Tele2“ prekių ženklui. Žiūrovams buvo aiškios ir reklaminių klipų žinutės – jas teisingai įvardijo per 60 proc. apklaustųjų.
Teledueto“ klipai internete surinko tūkstančius peržiūrų ir pasiekė 2 mln. Lietuvos naudotojų auditoriją.
„Teledueto“ kūriniai labai įsimintini, nuotaikingi ir keliantys šypsenas. Kiekviena daina atspindi vis kitą muzikinį stilių, muzika kuriama profesionaliai, įsigilinant į kiekvieną žanrą. Kūrinius atlieka patys „Teledueto“ nariai, o visuose kūrybos etapuose svarbiausia – kokybė. Klipuose visuomet stengiamės parodyti žmonių įvairovę, poreikių skirtumus – šios pastangos lėmė didelį auditorijos palankumą ir bendrą kampanijos sėkmę“, – užsiminė A. Žilinskaitė.
Reklamos idėjos autoriai – agentūra „NEW!“, gamyba rūpinosi – „Zest Production House“. Prie kampanijos išpildymo taip pat prisidėjo medijų agentūros „CARAT“, „iProspect“, skaitmeninės reklamos agentūra „SuperYou“, dizaino agentūra „Critical“ ir komunikacijos agentūra „Publicum“. „Password 2024” apdovanojimą pelniusius „Teledueto“ reklaminius klipus galite pamatyti čia.
„Tele2“ rinkodaros kampanijos pripažinimo jau buvo sulaukusios ir anksčiau. Pernai vykusiuose „Password 2023” konferencijos apdovanojimuose prekių ženklo „PILDYK“ kampanija tapo efektyviausia didelio biudžeto pardavimų skatinimo kampanija.
-
Legendinė „Tele2“ reklama „Ir turtuoliai taupo“ į eterį grįžta dėl ypatingos priežasties 2
Didžiausias mobiliojo ryšio operatorius „Tele2“ po 7-erių metų pertraukos skelbia į eterį grąžinantis legendinę „Ir turtuoliai taupo“ reklamą. Tiesa, tik vienam kartui. Serialo formatu kurtos reklamos herojai po ilgo laiko susibūrė bendram tikslui – pristatyti greitą ir pigų „Tele2“ 5G namų „Laisvą internetą“.
„Daugelis galvoja, kad „Tele2" reklamos gaminamos užsienyje, tačiau jos visos yra kuriamos čia, Lietuvoje, talentingų ir unikalių mūsų šalies kūrybos, prodiusavimo ir reklamos gamybos profesionalų. „Ir turtuoliai taupo“ įėjo į Lietuvos reklamos istoriją ne tik kaip vienas pirmųjų reklaminių serialų, tačiau ir aukštai užkėlė kokybės bei efektyvumo kartelę. Idėją sėkmingai tęsiame ir su kitais savo projektais – „Pildyk Draugai“, „Tele2“ Inovacijų biuras ar „La Familia“, – sako Mindaugas Savickas, „Tele2“ rinkodaros direktorius.
Naujausią „Ir turtuoliai taupo“ reklamą galite išvysti čia.
Eteryje – viena išskirtinė serija
Per 8-erius metus sukurti 129 „Ir turtuoliai taupo“ epizodai, o ši po ilgo laiko pasirodžiusi serija tapo viso reklamos serialo kulminacija. Sidui pagaliau atskleista, kad likę herojai nėra jo šeima, o tiesiog reklamai suburti aktoriai. Reklamoje pasirodė ir visas jas režisavęs reklamos agentūros „Idée fixe“ režisierius – Kęstutis Gudavičius.
Vis dėlto, net ir paskutinėje serijoje neišvengta turtuoliams įprastų intrigų. Klastingosios Kasandros vagystės, vyresniojo brolio Viktoro rūpestis šeima ir šmaikščiojo šeimos vairuotojo Fernandeso siekis įsilieti į šeimą per minutę leidžia išgyventi visą spektrą emocijų – tarsi tikroje muilo operoje.
Turtuoliai susibūrė dėl ypatingo pasiūlymo
Kaip teigia M. Savickas, „Ir turtuoliai taupo“ herojai į televiziją sugrįžo ne šiaip – jie buvo suburti išskirtiniam tikslui.
„Sparčiai plečiame 5G tinklą ir laikomės pažado teikti kokybiškas paslaugas už geriausią kainą. Praėjusį mėnesį savo tinkle pasiekėme 5G greičio rekordą – fiksuota 4,45 Gpbs sparta, tad sustoti tikrai nežadame. Spartus ir pigus „Tele2“ 5G internetas yra tai, dėl ko net turtuolių herojai norėtų sugrįžti į eterį“, – apie tai, kaip kilo mintis atgaivinti reklamą pasakoja M. Savickas.
Dabar, užsisakius bet kurį „Tele2“ „Laisvo interneto“ 5G planą, pirmus 6 mėnesius juo bus galima naudotis visiškai nemokamai. Be to, kartu su planu klientai gauna ir papildomų naudų –1 mėn. „Go3“ televizijos paketą bei neribotus gigabaitus visą pirmąjį mėnesį. Pasiūlymas galioja pasirašius 24 mėn. sutartį ir kartu įsigijus 5G modemą.
„Ir turtuoliai taupo“ reklamos idėjos autoriai – „Ogilvy Vilnius“, gamyba rūpinosi – „Idée fixe“, režisavo – Kęstutis Gudavičius.