-
Papiktino darbų ypatumai prie Pilies žiedo: išasfaltavo ir vėl iškasė 33
Naujame asfalte – vėl duobė
„Klausykite, jie viską išasfaltavo ir vėl naujai iškasė – padarė didžiulę duobę Šauklių ir šv. Gertrūdos gatvių sankryžoje, prie Dailės mokyklos! Vėl spūstys! Jau buvo leidę važiuoti dvejomis kelio juostomis! Čia turbūt niekada nesibaigs! Darbai šaligatviuose – niekis, bet čia jau neįmanoma!“ – plūdo praėjusį penktadienį su portalo kauno.diena.lt žurnalistais susisiekusi Kotryna.
Spūstys dar padidėjo, nors jau ir taip nuo jų buvo bloga. Neįmanoma! Nuo spūsčių galima išprotėti!
Moteris pasakojo, kad dėl vadinamojoje Pilies žiedinėje sankryžoje vykstančių darbų ji jau kurį laiką iš viešojo transporto turi išlipti S. Daukanto stotelėje ir eiti į namus Senamiestyje pėsčiomis. Kitu atveju tektų ilgą laiką strigti spūstyse.
„Spūstys dar padidėjo, nors jau ir taip nuo jų buvo bloga. Neįmanoma! Nuo spūsčių galima išprotėti! Per piką eismas stringa nuo Muzikinio teatro – išlipusi aš greičiau pareinu namo pėsčiomis, spėju išvesti šunį ir pamatau, kad mano autobusas dar tik atvažiuoja. Jūs įsivaizduokite, kiek laiko sugaišta žmonės, kurie gyvena Šilainiuose. Padarytų bent vieną arteriją, kad būtų galima pravažiuoti – ne, visur išrausta“, – piktinosi kaunietė.
Tačiau rugsėjo 23-ąją Kotrynos pastebėta važiuojamojoje kelio dalyje iškasta duobė, miestiečių žvilgsnius traukė ir piktino neilgai – praėjusio penktadienio pavakarę moteris portalo redakciją informavo, kad minėtą vietą Šauklių ir šv. Gertrūdos gatvių sankryžoje jau dengia asfalto sluoksnis.
Skaitytojos nuotr.
Atliko papildomus darbus
Apie čia vykdytus darbus ir kodėl staiga prireikė vėl suardyti prieš kelias savaites išklotą asfalto dangą, žurnalistai domėjosi Kauno miesto savivaldybės atstovų. Pasak Miesto tvarkymo skyriaus vedėjo Aloyzo Pakalniškio, kaunietės atsiųstoje nuotraukoje matomoje vietoje buvo atliekami papildomi požeminių komunikacijų darbai. Todėl vairuotojai susidūrė su laikinais nepatogumais. Tačiau esą dėl šių laikinų darbų eismo sąlygos viešajam transportui pakitusios nebuvo.
„Važiuojamosios dangos atnaujinimas dar nėra baigtas – savaitgalį atlikus pagrindinius darbus šv. Gertrūdos ir Gimnazijos gatvių sankryžoje, atkarpoje nuo Kauno pilies žiedo iki Laisvės alėjos bus klojamas paskutinis asfalto sluoksnis“, – vardijo jis.
A. Pakalniškio teigimu, planuojama, kad važiuojamosios dangos atnaujinimo darbai Šauklių ir šv. Gertrūdos gatvėse bus baigti spalio viduryje.
Eismo sąlygas pavadino tragedija
Primename, kad Jonavos, Šauklių gatves bei P. Vileišio tiltą sujungiančioje žiedinėje sankryžoje asfaltas kloti pradėtas dar vasarą. Tada žadėta, kad Pilies žiedinė sankryža transporto srautui vėl bus atverta nuo rudens.
Pažadas – tesėtas, eismas pradėjo vykti ne tik čia, bet ir P. Viliešio tiltu bei P. Kalpoko gatve. Tiesa, jau tada užsiminta, kad kelininkai dar kiek užtruks Šauklių ir šv. Gertrūdos gatvėse.
Tačiau, rugsėjo 1-ąją į gatves išriedėję vairuotojai susidūrė su nemenkais iššūkiais. Portalą tądien pasiekė kauniečių pranešimai, kad atnaujinus eismą Pilies žiedinėje sankryžoje, važiuojant kryptimi nuo Vilijampolės link miesto centro, pasitiko dar neregėtos spūstys.
„Suprantame, kad Rugsėjo 1-oji, eismas daug intensyvesnis nei įprastai, tačiau to nesitikėjau“, – emocijas liejo į darbą daugiau nei pusvalandį vėlavęs Mykolas.
„Šv. Gertrūdos gatvėje likę tik po vieną pravažiuojamą eismo juostą abejomis kryptimis. Manau, kad didžiulių spūsčių priežastis būtent tai“, – konstatavo būtent šioje vietoje spūstyje strigusi Radeta.
„Kaune gyvenu nuo pat gimimo, kone 30 metų nuolat važiuoju į darbą iš Vilijampolės į patį centrą, ir Rugsėjo 1-ųjų daug pasitikau, tačiau tokių spūsčių dar neteko matyti. Tragedija!“ – patirtimi tąkart pasidalijo ir Jonas.
-
Kauniečiai apie atnaujintą eismą Pilies žiede: tragedija! 93
Ankstų trečiadienio rytą portalą kauno.diena.lt pasiekė kauniečių pranešimai, kad atnaujinus eismą Pilies žiedu, važiuojant kryptimi nuo Vilijampolės link miesto centro, pasitinka dar neregėtos spūstys.
„Suprantame, kad Rugsėjo 1-oji, eismas daug intensyvesnis nei įprastai, tačiau to nesitikėjau“, – emocijas liejo į darbą daugiau nei pusvalandį vėlavęs Mykolas.
„Šv. Gertrūdos gatvėje likę tik po vieną pravažiuojamą eismo juostą abejomis kryptimis. Manau, kad didžiulių spūsčių priežastis būtent tai“, – konstatavo būtent šioje vietoje spūstyje strigusi Radeta.
Vilmanto Raupelio nuotr.
„Kaune gyvenu nuo pat gimimo, kone 30 metų nuolat važiuoju į darbą iš Vilijampolės į patį centrą, ir Rugsėjo 1-ųjų daug pasitikau, tačiau tokių spūsčių dar neteko matyti. Tragedija!“ – patirtimi pasidalijo ir Jonas.
Antradienį apie tokį galimą scenarijų įspėjo ir Kauno miesto savivaldybės atstovai. Jie teigė, kad gatvės atkarpoje nuo žiedo iki Laisvės alėjos transporto pralaidumas kol kas sieks tik 50 procentų. Čia darbai užsitęsė dėl didesnės negu planuota archeologinės dalies apimties.
„Raginame vairuotojus įvertinti situaciją ir rugsėjo pradžioje pagal galimybes dar vengti šios arterijos, kol bus visiškai baigti darbai važiuojamojoje dalyje“, – supratingumo prašė Kauno savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalniškis.
Primename, kad nors eismas atnaujintas pačioje žiedinėje sankryžoje ir P. Vileišio tiltu, tačiau kelininkai dar kiek užtruks Šauklių ir Šv. Gertrūdos gatvėse – čia važiuojamosios dalies darbus planuojama užbaigti per artimiausias kelias savaites. Nuo rugsėjo 1-osios transporto srautus priims ir P. Kalpoko gatvė.
Sugrįžta viešasis transportas
Atidarius pagrindinius objektus, šią savaitę sugrįžta ir įprasti viešojo transporto maršrutai, išskyrus 20-ąjį, kuris nesikeis dėl tebevykstančių darbų Seniavos plente. Per patį kapitalinio remonto įkarštį dalis autobusų ir troleibusų vykdavo kitomis trasomis.
Tačiau Kauno savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Martynas Matusevičius įspėja, kad dėl išaugusio automobilių srauto dalis grafikų piko metu gali vėluoti.
Vilmanto Raupelio nuotr.
„Mokslo metų pradžioje eismas miesto gatvėse suintensyvėja – grįžta studentai, tėvai veža vaikus į mokyklas ir darželius. Tikėtina, kad kai kurie vairuotojai vis tiek rinksis galimybę važiuoti tvarkomomis Šauklių ir Šv. Gertrūdos gatvėmis, todėl dalis viešojo transporto piko metu gali atsilikti nuo tvarkaraščio“, – sakė M. Matusevičius.
Daugiau informacijos apie viešojo transporto maršrutų atnaujinimus – internete.
-
Pabaigtuvių nuotaikos: nuo rugsėjo 1-osios atnaujinamas eismas Pilies žiedu ir P. Vileišio tiltu 27
Siūlo kol kas apvažiuoti
„Jau greitai vienas svarbiausių transporto mazgų pačiame miesto centre bus visiškai atnaujintas. Laikantis plano, nuo rugsėjo 1-osios ankstaus ryto eismui bus paruošti Pilies žiedas ir P. Vileišio tiltas – šiuo metu klojami paskutiniai važiuojamosios dangos sluoksniai, atliekami horizontaliojo ženklinimo darbai.
Tiesa, gatvės atkarpoje nuo žiedo iki Laisvės alėjos transporto pralaidumas kol kas sieks tik 50 procentų. Čia darbai užsitęsė dėl didesnės negu planuota archeologinės dalies apimties. Važiuoti bus galima abejomis kryptimis, bet tam bus skirta po vieną eismo juostą. Dėl to raginame vairuotojus įvertinti situaciją ir rugsėjo pradžioje pagal galimybes dar vengti šios arterijos, kol bus visiškai baigti darbai važiuojamojoje dalyje“, – supratingumo prašė Kauno savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalniškis.
Svarbu tai, kad dėl senamiestyje tęsiamų darbų laikini eismo ribojimai nuo rugsėjo 1-osios įsigalios Šauklių ir Šv. Gertrūdos gatvių sankryžoje.
Kauno m. savivaldybės nuotr.
Sugrįžta viešasis transportas
Atidarius pagrindinius objektus, šią savaitę sugrįžta ir įprasti viešojo transporto maršrutai, išskyrus 20-ąjį, kuris nesikeis dėl tebevykstančių darbų Seniavos plente. Per patį kapitalinio remonto įkarštį dalis autobusų ir troleibusų vykdavo kitomis trasomis.
Tačiau Kauno savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Martynas Matusevičius įspėja, kad dėl išaugusio automobilių srauto dalis grafikų piko metu gali vėluoti.
„Mokslo metų pradžioje eismas miesto gatvėse suintensyvėja – grįžta studentai, tėvai veža vaikus į mokyklas ir darželius. Tikėtina, kad kai kurie vairuotojai vis tiek rinksis galimybę važiuoti tvarkomomis Šauklių ir Šv. Gertrūdos gatvėmis, todėl dalis viešojo transporto piko metu gali atsilikti nuo tvarkaraščio“, – sakė M. Matusevičius.
Daugiau informacijos apie viešojo transporto maršrutų atnaujinimus – internete.
Veiksmo netrūks ir rudenį
„Pagrindinis tikslas – per rugsėjį užbaigti asfaltavimo darbus Šauklių ir Šv. Gertrūdos gatvėse. Lygiagrečiai bus atnaujinami šaligatviai ir apšvietimas. Darbų apimtis išties didelė, drauge tvarkomos giliai po žeme esančios komunikacijos. Visi darbai vyksta senamiesčio erdvėse, todėl turime derintis ir prie archeologų, kurie nuolat prižiūri visą veiksmą“, – sakė A. Pakalniškis.
Atliekant Pilies žiedo ir jo prieigų kapitalinį remontą, jau atnaujinti inžineriniai tinklai ir troleibusams skirtas kontaktinis tinklas. Rangovai per numatytą terminą spėjo sutvarkyti P. Vileišio deformacines siūles, nuvalyti ir nudažyti turėklus, sutvirtinti konstrukcijas.
Jau greitai vienas svarbiausių transporto mazgų pačiame miesto centre bus visiškai atnaujintas.
Užbaigus visus projekte numatytus darbus, patogiau jausis pėstieji. Jie žingsniuos išplatėjusiais šaligatviais nuo Pilies žiedo iki pat Laisvės alėjos. Šv. Gertrūdos ir Šauklių gatvių sankirtoje pėsčiųjų perėja bus perkelta į saugumo salelę, taip užtikrinant patogesnį susisiekimą ir neįgaliesiems bei dviratininkams.
Pokyčiai bus matomi ir Šv. Gertrūdos bei Gimnazijos gatvių sankryžoje. Čia nusukimas Karaliaus Mindaugo prospekto link susiaurės nuo dviejų iki vienos eismo juostų, tačiau bus nereguliuojamas.
Atidaroma P. Kalpoko gatvė
Jau netrukus bus galima važiuoti ir šiuo metu remontuojama P. Kalpoko gatve, kurioje planuojama paleisti eismą rugsėjo 1-ąją. Neabejojama, kad tai nuims dalį transporto krūvio nuo Varnių tilto, Nuokalnės ir Utenos gatvių.
„Kai kuriomis dienomis piko metu Varnių tilto apkrovimas buvo didesnis nei „Via Baltica“ magistralinio kelio. Nors situaciją stebėjome per vaizdo kameras ir stengėmės reguliuoti srautus šviesoforo fazėmis, P. Kalpoko gatvės atidarymas neabejotinai turės daugiau įtakos srautų pasiskirstymui ir atlaisvins greta esančias arterijas“, – neabejojo M. Matusevičius.
Miesto tvarkymo skyriaus vedėjo A. Pakalniškio teigimu, rangovui P. Kalpoko gatvėje beliks įrengti bortelius ir šaligatvį. Keletas smulkių baigiamųjų remonto darbų liko pavienėse atskirose atkarpose. Dėl to ateityje eismo stabdyti neprireiks.
Kovo antroje pusėje kapitalinio remonto sulaukusi gatvė buvo tvarkoma nuo Jonavos g. iki Zanavykų g. Ją taip pat padengė naujas asfalto sluoksnis ir abipus įrengti šaligatviai. Šiemet birželį po kapitalinio remonto atidarytas virš P. Kalpoko gatvės einantis viadukas, tapęs tikru palengvėjimu Žaliakalnio gyventojams.