Prie „Igničio“ – alpstantys senjorai, valandų valandas laukiantys eilėje | Diena.lt

PRIE „IGNIČIO“ – ALPSTANTYS SENJORAI, VALANDŲ VALANDAS LAUKIANTYS EILĖJE

  • 56

Šiomis dienos „Ignitį“ geriau aplenkti arba su jo paslaugomis susijusius reikalus tvarkytis tik nuotoliniu būdu. Panašu, kad užsukę į kontaktinį paslaugą centrą turėsite stoti į kelių valandų eilę. Laukimas lauke po kaitria saule ištveriamas ne visiems.

Su portalo kauno.diena.lt redakcija susisiekusi kaunietė, pati eilėje pralaukusi tris valandas, atsiuntė vaizdo įrašą, kuriame matosi, kaip medikai teikia pagalbą blogai besijaučiančiai moteriai. Ir tai ji, pasak, pašnekovės, ne vienintelis tądien susmukęs asmuo, neatlaikęs ilgo laukimo eilėje tokiomis sąlygomis.

„Taip, čia Petrašiūnuose“, – sakė kaunietė, sugluminta to, ką išvydo vizito T. Masiulio g. esančiame didžiausio elektros ir dujų tiekėjo Lietuvoje bendrovės „Ignitis“ kontaktiniame aptarnavimo centre metu.

Jai pačiai į centrą prireikė, nes niekaip kitaip nepavyko išsiaiškinti dėl įsivėlusios klaidos iš „Igničio“ pusės.

Stop kadras

Dauguma kitų klientų, stovėjusiųjų eilėje, moters manymu, atginė panika ir bejėgiškumas dėl besikeičiančios tvarkos, kai privaloma pasirinkti elektros tiekėją ir atlikti nemažai formalumų. Visa tai galima padaryti elektroniniu būdu, tačiau nemažai daliai žmonių elektroninės paslaugos yra sunkiai prieinamos, per sudėtingos naudotis, baiminamasi, ką nors ne taip suspaudyti.

„Igničio“ atstovai dirba, bet jų – per mažai tokiai masei žmonių aptarnauti. Visuomenėje pasėta tokia panika, daug nežinomybės, ką ir kaip pasirinkti. Ypatingai senoliams. Žmonės tapo reformų įkaitais. Reikalingi asistentai, pagalba sutvarkyti tokius dalykus, o jie priverčiami stovėti dvi valandas lauke.

Bandė skambinti telefonu, bet sako, kad niekaip neprisiskambina. Prastovi tas dvi valandas, o jam atstovė sako: taigi jums duotas telefono numeris, skambinkit. Kita babytė, atstovėjusi verkšlendama guodžiasi, kad surinkus turimą „Igničio“ telefono numerį jai sako, kad tokio numerio iš viso nėra. Darbuotoja, pastatyta aiškintis su klientais, prašo jos parodyti, kaip rinko numerį. Pasirodo, babytė prieš 370 neįvesdavo „+“. Aš išprotėčiau tos konsultantės vietoje. Ji dirba auksinį darbą. O babytė panikoje, kad negali susimokėti.

Žmonės bijo apsirikti. Kodėl tos reformos žmones taip turi išbalansuoti ir sukelti tokį stresą?

Visuomenėje pasėtas baisus, tragiškas nerimas. Ypač vyresnio amžiaus žmonėms reikalingi kažkokie sprendimai, pagarba jiems, negalima jų palikti likimo valiai. Įmonės, kurios nori parduoti savo paslaugas, tegul vaikšto su savo kompiuteriais ir padeda klientams“, – negalėjo likti abejinga kaunietė.

Maža to, žmonės pradėjo alpti. Vienai moteriškei iškviesta greitoji pagalba, kita susmuko prie durų, ją į vidų nunešė. „Aš eilėje praleidau apie tris valandas nuo pusės dešimtos. Vieni gal greičiau pakviečiami, gal priklausomai nuo to, dėl ko kreipiasi. Bet faktas, kad ilga eilė lauke“, – vardijo pašnekovė.

Visos kaltės bendrovei ji neverčia. Ne „Ignitis“ sukūrė tokią įtampos pilną ir painią situaciją, kad privalomai reikia kažką rinktis, deklaruoti. „Sako, žmonės patys kalti, nes daug laiko turėjo iki termino. Palaukit, o jūs savo senelių neturit? Buvo laiko ir sugalvoti, kaip padėti paprastiems žmonėms susigaudyti situacijoje, palengvinti jiems pasirinkimą. Ne visi ir jauni sugeba ir nori gilintis į elektros rinką, palyginti tiekėjų siūlomas paslaugas, įvertinti kainas. Žmonės bijo apsirikti. Kodėl tos reformos žmones taip turi išbalansuoti ir sukelti tokį stresą?“ – teigė kaunietė. 

Ir pateikė pavyzdį: „Vieną babytę, kurią paramedikai iš „Igničio“ nusprendė vežti į ligoninę, sako: „Dieve, Dieve, aš dar nesusitvarkiau reikalų čia, kas dabar bus? Didžiulė baimė“, – užjautė nesusigaudančius situacijoje žmones moteris.

Pasibaigus papildomam laikotarpiui nepriklausomo elektros energijos tiekėjo pasirinkimui į antrąjį etapą patenkantiems gyventojams, bendrovės „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO) duomenimis 85,7 proc. arba 634 tūkst. šio etapo gyventojų pasirašė sutartį su savo nepriklausomu elektros energijos tiekėju.

Antrojo liberalizavimo etapo buitiniams vartotojams nepriklausomą elektros tiekėją reikė iki birželio 26 dienos imtinai. Iki šios datos tiekėjo nepasirinkusiems, tačiau privalėjusiems tai padaryti vartotojams nuo liepos 1-osios bus užtikrinamas garantinis elektros tiekimas, tačiau jis bus 25 proc. brangesnis.

Laukiame „Igničio“ komentarų dėl esamos situacijos. Juos gavę, publikaciją papildysime.

GALERIJA

  • Prie „Igničio“ – alpstantys senjorai, valandų valandas laukiantys eilėje
  • Prie „Igničio“ – alpstantys senjorai, valandų valandas laukiantys eilėje
  • Prie „Igničio“ – alpstantys senjorai, valandų valandas laukiantys eilėje
  • Prie „Igničio“ – alpstantys senjorai, valandų valandas laukiantys eilėje
  • Prie „Igničio“ – alpstantys senjorai, valandų valandas laukiantys eilėje
Stop kadras
Rašyti komentarą
Komentarai (56)

Senjorė

O ko laukėt paskutinės minutės. Patys kalti. Tad alpkit ir toliau. Ir grūskitės. Susitvarkiau prieš kelis mėnesius.nebuvo eilių ir alpimų.

atsisakyti elektros

ir gyventi su saules ikraunamu prozektoriumi.Kai sitokios kainos,o pensija pasalpa kas belieka.Grusim i senove.

Farsas

Tas lietuviškas paklusnumas ir nuolankumas giliai įsišaknijęs genuose, todėl ali- babos ir naudojasi. Gal kas gali paaiškinti, kaip čia gaunasi, jeigu viralą semi iš to paties katilo, kodėl kiekviename samtyje skirtinga kaina? Koks čia vyksta spektaklis ir kokie artistai jame dalyvauja. Rinkos ekonomikoje jie įvardijami kaip oligopolistai, kurie mulkina savo klientus- paslaugos vartotojus. O Konkurencijos tarnyba, kaip paprastai šiame farse atlieka savo vaidmenį.
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS