Vairuotojų kantrybę Kęstučio gatvėje išbandys naujas šviesoforas | Diena.lt

VAIRUOTOJŲ KANTRYBĘ KĘSTUČIO GATVĖJE IŠBANDYS NAUJAS ŠVIESOFORAS

Miesto centre esančioje Kęstučio gatvėje vairuotojų laukia eismo pokyčiai. Sutvarkius gatvę ir šaligatvius, eismo dalyviai turės priprasti ir prie naujojo šviesoforo.

Reguliuojama perėja

Kęstučio gatvės tvarkymo darbai prasidėjo dar prieš pavasarį. Pirmiausia pakeistos po žeme einančios komunikacijos, nuardyta senoji kelio danga. Vėliau kelininkai pradėjo tvarkyti šaligatvius, kloti naują asfalto dangą. Dėl vykstančių darbų eismas šioje centrinėje gatvėje yra gerokai apsunkintas.

Tačiau nauja asfalto danga – ne vienintelė naujovė. Kęstučio gatvėje nuo šiol bus daugiau šviesoforų. Anksčiau ties Muzikinio teatro viešojo transporto stotele buvo nereguliuojama pėsčiųjų perėja. Dabar šioje vietoje įrengtas šviesoforas. Pėstieji, norintys pereiti į kitą gatvės pusę, turės paspausti mygtuką ir tik sulaukę žalio šviesoforo signalo, galės kirsti gatvę. Tokios reguliuojamos perėjos įrengtos daugelyje Kauno vietų. Jose automobilių eismas nėra stabdomas, jei pėstieji nepaspaudžia mygtuko.

Vilmanto Raupelio nuotr.

Vairuotojų pozicija

Dėl naujojo šviesoforo vairuotojų nuomonės išsiskyrė. Vieni tikino, kad dėl jo gali atsirasti daugiau spūsčių, mat Kęstučio gatvėje ir taip vyksta intensyvus transporto eismas, tad papildomi šviesoforai tik taps dar vienu eismo stabdžiu.

„Prie įprastos perėjos tereikia tik stabtelėti ir praleisti pėsčiąjį, o prie šviesoforo reikia laukti, kol vėl užsidegs žalia ir tik tada galima toliau važiuoti. Taip gaištamas laikas. O jei dar piko metu, tai manau, kad gali viskas užsikimšti net iki sankryžos su Maironio gatve“, – savo nuomonę išsakė vairuotojas.

Kiti vairuotojai laikėsi pozicijos, kad galbūt įrengus reguliuojamą pėsčiųjų perėją, žmonės bus atsargesni, mat pasitaikydavo atvejų, kai pėstieji net nepažiūrėję į šonus kirsdavo gatvę ir taip sudarydavo avarines situacijas.

Vilmanto Raupelio nuotr.

Užtikrins saugumą

Kauno miesto savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Martynas Matusevičius portalui kauno.diena.lt komentavo, kad naujasis šviesoforas užtikrins pėsčiųjų saugumą. Eismo specialistas taip pat patvirtino, kad žalia pėstiesiems užsidegs tik paspaudus mygtuką, todėl didelių spūsčių neturėtų būti.

„Šalia yra J.Naujalio muzikos mokykla, todėl nemažai vaikų naudojasi šia perėja. Įrengus šviesoforą, jiems bus saugiau kirsti gatvę. Be to, nemažai žmonių automobilius palieka Karaliaus Mindaugo prospekte ir eina į Laisvės alėją, todėl šviesoforas padės ir jiems saugiau pasiekti centrinę gatvę“, – aiškino eismo specialistas.

Pasak M.Matusevičiaus, naujas Kęstučio gatvės šviesoforas bus koordinuotas su kitais šioje gatvėje veikiančiais šviesoforais, todėl didesnių spūsčių taip pat tikimasi išvengti.

GALERIJA

  • Vairuotojų kantrybę Kęstučio gatvėje išbandys naujas šviesoforas
  • Vairuotojų kantrybę Kęstučio gatvėje išbandys naujas šviesoforas
  • Vairuotojų kantrybę Kęstučio gatvėje išbandys naujas šviesoforas
  • Vairuotojų kantrybę Kęstučio gatvėje išbandys naujas šviesoforas
  • Vairuotojų kantrybę Kęstučio gatvėje išbandys naujas šviesoforas
  • Vairuotojų kantrybę Kęstučio gatvėje išbandys naujas šviesoforas
  • Vairuotojų kantrybę Kęstučio gatvėje išbandys naujas šviesoforas
  • Vairuotojų kantrybę Kęstučio gatvėje išbandys naujas šviesoforas
  • Vairuotojų kantrybę Kęstučio gatvėje išbandys naujas šviesoforas
  • Vairuotojų kantrybę Kęstučio gatvėje išbandys naujas šviesoforas
  • Vairuotojų kantrybę Kęstučio gatvėje išbandys naujas šviesoforas
  • Vairuotojų kantrybę Kęstučio gatvėje išbandys naujas šviesoforas
Vilmanto Raupelio nuotr.
Rašyti komentarą
Komentarai (14)

Milicininkas

Jei matysime proble ble blemą, padarysime mirksinti šviesaforą.

atvažiuokite į Kovo 11-osios g

atkarpoje nuo Krėvės iki Savanorių jau kelios savaitės kaip bando vairuotojų kantrybę šviesaforai kas 100m. Ir tai ne piko metu, o bet kurią dienos valandą.

mokinkitės kantrybės iš pėsčiųjų

KD objektyvi korespondentė Šileikė klausia ir gina tik vairuotojų interesus ar ir kitų eismo dalyvių? Iš antraštės taip neatrodo. Kiek pėsčiųjų kantrybės išbando diskriminaciai šviesoforai sankryžose pėstiesiams kur paspaudus murziną ''išmaldos'' mygtuką reikia (lyjant lietui, pučiant vėjui, sningant, laikant sunkius nešulius...) laukti 1-2 min. kad praeiti vieną gatvės pusę? Tai yra miesto centras, miesto centre prioritetas turi būti skirtas pėstiesiams, viešajam transportui. Kad, ale, kamsčiai mieste darosi, čia yra pasekmė miesto savivaldybės 30 m. trunkančios Miesto automobilizacijos propagavimo.
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS