Herkaus Manto gatve – didesniu greičiu | Diena.lt

HERKAUS MANTO GATVE – DIDESNIU GREIČIU

Centrinėje miesto dalyje nuspręsta panaikinti 30 km/val. greičio ribojimą. Herkaus Manto gatve nuo antradienio bus galima važiuoti 40 km/val. greičiu. Bus nuimtas ir greičio matuoklis.

Tokį sprendimą priėmė Klaipėdos miesto savivaldybės Eismo saugumo komisija.

Į Eismo saugumo komisiją buvo kreipęsis miesto tarybos narys Arūnas Tuma.

Prašyme nurodyta, kad Herkaus Manto gatvėje taikytos eismo ribojimo priemonės yra neproporcingos – greitis ribotas iki 30 km/val., kartu dar veikia ir greičio matuoklis.

Politikas kėlė mintį, kad matuoklio labiau reikėtų Tiltų gatvėje, prie Biržos tilto.

Šiuo tiltu važinėja autobusai, juo upę kerta senamiesčio gyventojai ir senamiestyje įsikūrusias įmones aptarnaujantis transportas.

Biržos tilto konstrukcijos patiria apkrovas, vairuotojams viršijus greitį, dėl triukšmo kenčia senamiesčio gyventojai.

Komisija sutiko, kad greičio matuoklis galėtų būti perkeltas į kitą vietą.

Dėl siūlymo padidinti greitį Herkaus Manto gatvėje pasisakė savivaldybės Transporto skyriaus specialistas Vytautas Paukštė.

Jis priminė, kad Herkaus Manto gatve driekiasi tarptautinė dviračių trasa „EuroVelo 10“.

Sprendimas mažinti greitį iki 30 km/val. buvo priimtas prieš metus.

Greičio ribojimas buvo numatytas nuo sankryžos su Liepų gatve iki Lietuvininkų aikštės.

Tuomet aiškinta, kad toks sprendimas priimtas atsižvelgus į intensyvų eismą dviratininkų pamėgta Herkaus Manto gatve ir Kelių eismo taisyklių pokyčius.

Vyriausybė nuo 2022 m. birželio 1 d. papildė Kelių eismo taisyklių 1811 punkto nuostatas: „Kelyje, pažymėtame kelio ženklu „Eismo juosta maršrutiniam transportui“ ir simboliu „A+“, ne maršrutinėms transporto priemonėms važiuoti šia eismo juosta draudžiama, išskyrus 1811.1. punkte numatytus dviračius, mopedus ir lengvuosius keturračius.

2022 m. priimant sprendimą, kuris ribojo greitį iki 30 km/val., buvo akcentuota, kad šioje gatvėje buvo uždrausta dviratininkams judėti pėsčiųjų takais. Jiems eismas buvo atvertas važiuojamąja dalimi, tačiau dėl to buvo sumažintas leistinas greitis.

GALERIJA

  • Herkaus Manto gatve – didesniu greičiu
Vytauto Liaudanskio nuotr.
Rašyti komentarą
Komentarai (30)

Saulius

Naujiems Klaipėdos valdžiažmogiams automobilistams nusispjauti ant kitų eismo dalyvių H.Manto g. Tokie neprotingi ir su didesniu eismo saugumu nesusiję sprendimai priimti sudarius naujos sudėties saugaus eismo komisiją, į kurią dviratininkų organizacijos atstovai nepakviesti... :(

VT yra gėris

Vienas autobusas gali pervežti 100 keleivių. Kas reiškia jog panaikinus autobusus gatvėje atsiras 100 papildomų automobilių, kurie laužys gatves žymiai žymiai stipriau nei vienas autobusas. Dar nepamirškim, kad 100 automobilių jau sukelia nemanką kamštį, juos visus reikės kažkur pastatyti, o sukeliama tarša dešimtis kartus viršys vieno autobuso tarša. Dar nepamirškim, kad automobiliai reikalauja milžiniškų investicijų į 6 juostų autostradas, viadukus ir tt. Normalūs miestai supranta, kad pinigų ir vietos kiekis ribotas, o taršą reikia mažinti visais įmanomais būdais. Deja Klaipėda panašesnė į Rusijos užkampį, o ne į normalų miestą.

autobusai yra blogis

jau nekalbant apie jų higienos būklę, pas mus juk jokie standartai neveikia. Pažiūrėjus į autobusų juostas iš kart matosi, kas labiausiai gadina gatves, nes vietomis provėžų gylis toks, kad žemesnis automobilis, kuriam reikia prie sankryžos persirikiuoti į tą juostą, tiesiog dugnu remiasi, pvz. prie Vėtrungės. O garsai , kai jie važiuoja Biržos tiltu, verčia susigūžti, nes atrodo , kad jis tuoj subyrės. Tas vadinamas monstras KLAIPĖDOS PASLAUGOS laužo gatves, o remontą apmokame iš mūsų visų mokesčių. Valdžia gal nevažinėja gatvėmis, ar kaip, kad nemato problemų metų metus
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS