Daugiau nei 40,5 mln. eurų kainavusią šio transporto mazgo rekonstrukciją projektavo bendrovė „Kelprojektas“. Pirmuoju etapu buvo pastatyta ilgiausia Lietuvoje estakada Kaunas–Klaipėda, o antruoju suprojektuotos dvi estakados kryptimis Kaunas–Palanga ir Palanga–Kaunas.
Paaiškėjus, kad po estakados statybų vairuotojai vis tiek vargsta spūstyse prie sankryžos, nuspręsta įrengti papildomą įvažos juostą nuo Palangos pusės.
Kelininkams teko įrengti 150 metrų ilgio papildomą eismo juostą ir vėl leisti automobiliams į žiedą įvažiuoti dviem juostomis.
Vos tik įvaža buvo įrengta, spūstys ties žiedine sankryža nuo Palangos pusės išnyko.
Praėjus dvejiems metams išaiškėjo, kad kamšatys formuojasi iš Šilutės pusės. Todėl ir vėl buvo nuspręsta skelbti konkursą papildomiems darbams atlikti.
Lietuvos automobilių kelių direkcijos skelbtą 80 tūkst. eurų vertės konkursą laimėjo įmonė „Kauno tiltai“.
Pasak įmonės atstovės Ievos Paliliūnienės, kelininkai kol kas sėkmingai atlieka darbus ir net planuoja baigti nutiesti papildomą juostą iki liepos 6-osios.
„Juostos ilgis – 168 metrai. Atsiradus papildomai juostai, iš jos bus galima sukti tik į pirmąją juostą, o po to – ir Dovilų link. Iš antrosios juostos bus galima važiuoti tik į antrąją, vidinę žiedo juostą“, – apie būsimus eismo pokyčius pasakojo I.Paliliūnienė.
Kelininkai jau atliko paruošiamuosius darbus – kelkraštis yra praplatintas, sutvirtintas gruntas. Įmonės „Kauno tiltai“ darbuotojai kol kas dirba dienomis, tačiau tuomet, kai teks tiesti asfalto dangą, ketinama plušėti naktį, kad nebūtų trikdomas eismas.
Naujausi komentarai