Stebisi Kelių direkcijos vangumu Klaipėdos rajone: trūksta žodžių | Diena.lt

STEBISI KELIŲ DIREKCIJOS VANGUMU KLAIPĖDOS RAJONE: TRŪKSTA ŽODŽIŲ

Klaipėdos rajono gyventojus šiurpina Lietuvos automobilių kelių direkcijos požiūris į jų valdomus kelius. Veiviržėnuose trečią žiemą gyventojai lauks nuslinkusio skardžio su visu keliu remonto. O centrinė įvaža į Gargždus gali taip ir likti – pusiau skusta, pusiau lupta.

Darbai sustojo pavasarį

Tilto gatvė Gargžduose, besidriekianti per Minijos upę, šiuo metu suremontuota tik vienoje dalyje.

Kelio dalis, kylanti į kalną, piliakalnio link, taip ir liko nebaigta rekonstruoti.

Klaipėdos rajono savivaldybė viena pirmųjų šalyje su Lietuvos automobilių kelių direkcija buvo pasirašiusi net septynias sutartis, kuriomis įsipareigojo prie kelių remonto prisidėti savomis lėšomis nuo penktadalio iki trečdalio sumos.

Taip buvo siekiama išjudinti Kelių direkcijos sprendimus, kad tik keliai būtų pradėti remontuoti.

Tilto gatvės remonto konkursą su pėsčiųjų ir dviračių tako įrengimu buvo laimėjusi įmonė „Kavesta“.

Nuo pavasario, kai Gargžduose buvo paklotas asfaltas iki tilto, darbai sustoję, sutartis su įmone nutraukta.

Priklausys nuo finansavimo

Kelių direkcija paskelbė naują konkursą, tačiau negavo nė vieno rangovo pasiūlymo.

Kyla klausimas, kodėl nė vienas rangovas nesutiko dirbti siūlomomis sąlygomis?

Buvęs rangovas Klaipėdos rajono savivaldybės atstovams buvo tvirtinęs, kad pagal buvusį projektą neįmanoma už sutartą sumą įrengti šlaito sutvirtinimo.

Trūksta žodžių. Jau trečią žiemą taip gyvensime.

Aiškinta, kad būtina keisti projektą ir numatyti visai kitas šio projekto įgyvendinimo sumas.

Kelių direkcijos Tarptautinių ryšių ir komunikacijos skyrius komunikacijos vadybininkė Neda Černiauskaitė kone savaitę atsakinėjo į dienraščio siųstą užklausą dėl Tilto gatvės remonto.

„Valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 228 Dauparai–Gargždai–Vėžaičiai ruožo nuo 7,694 iki 8,714 km rekonstravimas, įrengiant pėsčiųjų ir dviračių taką“ rangos sutartis buvo nutraukta. Buvo inicijuotas viešasis pirkimas darbams pabaigti, tačiau nebuvo pateiktas nė vienas pasiūlymas. Projektą planuojama įgyvendinti atsižvelgiant į skiriamą finansavimą“, – po antro priminimo į klausimą atsakė N. Černiauskaitė.

Tai reiškia, jei pinigų nebus, Tilto gatvė taip ir liks dešimtmečiams nebaigta remontuoti?

Trečia žiema be remonto

Labai panašu, kad dar vienas gėdingas kelio ruožas taip ir liks visai žiemai nejudintas kitoje Klaipėdos rajono vietoje.

2021–2022 metų žiemą nuslinko dalis skardžio Veiviržėnų miestelyje, ties įvaža nuo magistralės pusės.

Veiviržėnų seniūnė Edita Sluckienė stebėjosi Kelių direkcijos vangumu.

„Trūksta žodžių. Jau trečią žiemą taip gyvensime. Niekas net nepradėta tvarkyti“, – pyko seniūnė.

Kelių direkcijos atstovė N. Černiauskaitė aiškino, kad Veiviržėnuose situacija stabili, nesvarbu, kad pusę kelio nusinešė šlaitas, nuslinkęs į daubą.

„Veiviržėnuose nuslinkus šlaitui buvo apribotas eismas – jis vyksta viena eismo juosta. Šiuo metu situacija yra stabili. Lietuvos automobilių kelių direkcija pirko objekto projektavimą, tačiau jo kaina buvo per didelė. Iki šių metų pabaigos rengiamasi objekto projektavimą pirkti pakartotinai“, – į klausimą atsakė N. Černiauskaitė.

Direkcijai gal pavyks, o gal ir nepavyks paskelbti konkurso projektavimo darbams.

Kada realiai galėtų prasidėti šio kelio remontas – neaišku.

„Kažin, ar neprireiks dar trijų žiemų. Jei ši žiema bus lietinga, kelias dar labiau slinks. Na, ką, teks kelią iš viso uždaryti“, – svarstė Veiviržėnų seniūnė.

Rašyti komentarą
Komentarai (23)

Allgirdas

Nieko naujo, kai valdžioje sėdi nemokšos.

Teta , o Petras kas ?

Susisiekimo ministras ? Jūs toks liberaliai beviltiško išsilavinimo , nes nežinote kas už ką seime ar ministerijoje , vyriausybėje atsakingas už " eurus " ? Klaiku ....

Dėdė

Na, o Petras kur? Kai vaiką su Dievo pagalbą padarė kažkoks neveiklus paliko.
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS